El Club de Futbol Femení de St.Roc DISSENYA EL BLOG DEL SEU EQUIP

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
CLASSE:ELS ÀNECS PARVULARI 5 ANYS CEIP BARÓ DE VIVER
Advertisements

X. Amb Jesús, per sempre, a la casa del Pare
Les entrevistes: Segona part
CATECISME de la Conferència Episcopal Espanyola Jesús és el Senyor.
21 de l’any cB Regina Pregar escoltant el “Pie Jesu” de Marcel Olm, ens posa al costat de Jesús.
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
Podeu posar una foto del vostre centre
Temps era temps, hi havia un pagès molt i molt alt i gros que semblava un gegant.
L'ART GREC.
LA TARDOR Cicle Inicial.
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
PETITS REPORTERS Títol.
EL CONTE DEL DOFÍ.
LA VIDA DE JOAN MIRÓ.
LA FAULA.
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
Els pallassos.
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
EL POBLE DE LA FANTASIA.
Un bocí de pastís...?.
ANTECEDENTS El febrer de 2013 L’Hospitalet va iniciar un procés participatiu de reflexió estratègica amb la ciutadania per tal d’establir les bases de.
Tothom pot aconseguir el que es proposa !!!
Descobrint un tresor amagat
Ref. 173 Barcelona, Música de Frank Pourcel
Som nois i noies de 5è de l’escola Seat
Cançó de Sant Nicolau 4 de Desembre del 2009.
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
Quin dinosaure!.
“LA VIDA ÉS UN DO DE DÉU I UN SERVEI ALS ALTRES”
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
ORGANITZACIÓ TERRITORIAL DE CATALUNYA I ESPANYA
L'ABELLA, EL LLEÓ I LA GIRAFA
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
RECOLLIM ELS DIBUIXOS Tothom ens va ajudar molt, i tots els alumnes de 1r a 4t van fer el seu dibuix. Amb aquests dibuixos vam decidir enquadernar-los.
Col·legi Sant Josep Obrer L’Hospitalet de Llobregat
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
Somnis d'Infant.
Grups interactius a L’Esquitx
EL CAVALLET DE MAR I ELS SEUS FILLS
L’AMISTAT SEMPRE ÉS BONA
DIADA DE LA PAU A SJO.
Són realment paràboles? Nivell: 3r d’ESO
La història de Sísif Mitologia Grega.
El petit príncep
-FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA DIMECRES 9 -FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA SOMRIU, JA QUEDA POC PER CELEBRAR EL NAIXEMENT DE NEN JESÚS.
Projecte: el mercat 2a PART P -4.
Els nyama i el camperol Conte de Mali.
COM NEIX UN PARADIGMA?.
"SENYOR, ENSENYA’M A SER FELIÇ I A DONAR PAU!"
XIII a Setmana de la solidaritat
ORÍGENS DEL NOSTRE PARLAMENT VERD
BIODIVERSITAT A L’HORT
Treball compartit alumnes USEE i grup de cinquè de Primària
Lingua e cultura catalana Unitat 4: habitatge i l’entorn
Les taules de multiplicar
Somnis d‘infant.
Somni de Nadal. Somni de Nadal.
Projecte xarxa Aleix Adell, Asier Aguilera, Silvia Alba, Ivet Clavell
LA PANDILLA.
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
Marcos Escolano, Carles Casamiquela i Adrià Doménech
HANSEL I GRETEL Hansel i Gretel vivien amb el seu pare un pobre llenyataire i la cruel madrastra. Eren tan pobres que gairebé ja no tenien ni menjar per.
A la classe de Medi ens vàrem preguntar quins dubtes voldríem aclarir envers el nostre cos… Després de molt pensar va sorgir la pregunta…
Viatgem per Llinars i els seus voltants
Una noia s’esperava en una sala d’un gran aeroport.
EL QUADRAT LES MARIETES.
6a SETMANA de QUARESMA US PRESENTEM LA JOANA QUE ENS ACOMPANYARÀ EN AQUESTA SISENA SETMANA DE QUARESMA. LA JOANA DE VEGADES ES MOSTRA MOLT RESPONSABLE.
Elaboració del Pla de formació ajuntament de viladecans
Setmana de la Solidaritat 2010 – 2011 Escola Pública “Josep Carner” (Badalona) L’ EDUCACIÓ, UN FUTUR EN IGUALTAT: el que han de fer nens i nens de tot.
CONTE LA FADA EMPATIA VISITA UNA ESCOLA.
Transcripción de la presentación:

El Club de Futbol Femení de St.Roc DISSENYA EL BLOG DEL SEU EQUIP Fatima Al Fahssi Sandra Méndez Gemma Olivares Anna Muñoz Clarissa Castaño

Justificació del projecte Hi havia una vegada… un barri badaloní anomenat St.Roc, que concentrava gran diversitat de cultures entre els i les seves habitants. Les desavinences entre aquestes comunitats eren constants, però malgrat que semblés impossible, existia un punt de connexió entre tots ells i elles: EL FUTBOL!!!! Així va sorgir la idea de crear un equip de futbol masculí per als joves del barri. Poc temps després, un magnífic educador social va pensar: I per què no també les noies? I dit i fet, al cap de ‘gens i menys’ una educadora social i futbolista aficionada de grans virtuts s’incorporava com a nova entrenadora de l’equip femení.

Justificació del projecte Vet-ho aquí com nosaltres, unes intrèpides estudiants d’educació social i Noves Tecnologies, vam aventurar-nos a pensar que aquestes noies podrien treure molt profit d’un blog on recollissin les seves experiències, prenguessin consciència de grup, resolguessin els seus conflictes i s’ho passessin d’allò més bé!!!

Objectius La reflexió de les noies sobre la seva vinculació al futbol i al seu actual equip. La seva familiarització amb un instrument interactiu, paradigma del present desenvolupament tecnològic.

Primera trobada… Una tarda de desembre… (on el fred pelava) Ens vam decidir a conèixer les noies de l’equip de futbol. El lloc de trobada van ser els vestuaris de l’IES Eugeni d’Ors. De mica en mica, les noies van anar arribant. Ens vam presentar i elles a nosaltres. Així vam assentar les bases del nostre projecte comú. Tot seguit, vam poder participar de l’entrenament de les noies. Començàrem per uns lleugers entrenaments i després vam jugar un partidet.

Seguiment Durant el passeig per l’entrenament, vàrem fer el diari de camp per si les nostres memòries fallaven; espai on recollíem la observació del procés...

Segona Trobada… Mans a l’obra amb el blog!!

El blog http://futbolerasdesantroc.blogspot.com

Avaluació del procés Agraïm la predisposició, l’atenció i la participació de les noies de l’equip de futbol femení de Sant Roc. Estem satisfetes del resultat obtinguts, tot i que reconeixem les dificultats en la pròpia coordinació com a grup de treball. Ens hagués agradat disposar de més temps per no haver d’accelerar tant el procés d’aproximació a les noies.

Continuïtat del Blog Sempre estarem immensament agraïdes a la predisposició de l’Anna per permetre’ns aquesta experiència i donar-li continuïtat