El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
EL TREBALL DE CATALÀ.
Advertisements

Les entrevistes: Segona part
Els instruments musicals
TALLER DE JOCS Aquest any hem iniciat un nou taller a Primària ...
UNA TARDA QUALSEVOL D’UN DIA QUALSEVOL
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
PROJECTE FEM UN RESTAURANT
MÚLTIPLES I DIVISORS.
Podeu posar una foto del vostre centre
DECÀLEG D’HÀBITS SALUDABLES A L’ESCOLA
Educació per la sostenibilitat. Agenda 21
Tema 2. DIVISIBILITAT.
LA TARDOR Cicle Inicial.
Els nens i nenes de l’aula d’acollida hem treballat els jeroglífics i aquí us ensenyem alguns dels que ens hem inventat nosaltres mateixos. A veure si.
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
3a PART Els nens i nenes de P- 4
ESCOLA MARE DE DÉU DEL ROSER - AMÍLCAR
PETITS REPORTERS Títol.
Ens visita el dentista a P3, P4 i P5!!!
Projecte de P-3 4a Part Curs
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
Creació d’un mapa personalitzat
Resolució de problemes algebraics
Fem de cuiners! Els nens i nenes de 2n. estem treballant els aliments per això hem anat al Nútrim a fer un taller de cuina per aprofundir en el tema.
COM VIATJA EL SO? Nenes i nens de 4t de primària IEA Oriol Martorell
Arnau Pajares, Abril Roqué, Umaru Ceesay, Laia Planas Curs:
OMBRES I LLUMS Escola Antoni Gaudí Sta Coloma de Gramenet
Espero que aquesta petita aventura us permeti conèixer una mica més els nens que, com jo, tenen 3 anys.
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
ESCOLA CERVANTES CURS r: CLASSE URPESDEFOC.
LES FLORS UNA CACERA DEL TRESOR DE L’ÀREA DE CONEIXEMENT DEL MEDI NATURAL I ADREÇADA A ALUMNES AMB NECESSITATS EDUCATIVES ESPECIALS DE CICLE SUPERIOR Creada.
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
DIADA DE La pau i la no violència.
FORA POLLS ! Estudi dels polls..
Descobrint un tresor amagat
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
Projecte interdisciplinari:
Un far a l’entrada anuncia la Setmana UNESCO
TALLER DE JOCS Aquest any hem iniciat un nou taller a Primària ...
ORGANITZACIÓ TERRITORIAL DE CATALUNYA I ESPANYA
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
Escola la Sínia Vic 4t curs
Situacions creades a partir dels materials naturals
Problema 1: Trobar la recta que passa pel punts A(2, -3) i B(-1, 3)
vista pels nens i nenes de 2n
DIADA DE LA PAU A SJO.
EL BOSC MEDITERRANI Cicle Inicial
El petit príncep
-FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA DIMECRES 9 -FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA SOMRIU, JA QUEDA POC PER CELEBRAR EL NAIXEMENT DE NEN JESÚS.
Projecte: el mercat 2a PART P -4.
Treballem la tardor Cicle Inicial.
Quina emoció! Què ens voldran dir?
PERQUÈ LA NOSTRA SABATA TÉ UN NÚMERO!!
BIODIVERSITAT A L’HORT
CREIXEM EL COS HUMÀ Alumnes de Primer de Primària.
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
Alumnes de 4T de primària - s.j.o. Barcelona
Les taules de multiplicar
Projecte xarxa Aleix Adell, Asier Aguilera, Silvia Alba, Ivet Clavell
Alumnes de l’aula d’acollida.
L’eskamot verd ens demana ajuda!
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
LA PANDILLA.
A la classe de Medi ens vàrem preguntar quins dubtes voldríem aclarir envers el nostre cos… Després de molt pensar va sorgir la pregunta…
EL QUADRAT LES MARIETES.
CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA PAU.
Setmana de la Solidaritat 2010 – 2011 Escola Pública “Josep Carner” (Badalona) L’ EDUCACIÓ, UN FUTUR EN IGUALTAT: el que han de fer nens i nens de tot.
CONTE LA FADA EMPATIA VISITA UNA ESCOLA.
CABREM TOTS AL GIMNÀS?.
Transcripción de la presentación:

El mercat ELS NENS I NENES DE P-4

Per finalitzar el nostre projecte, només ens queda posar en pràctica tots els coneixements que hem anat aprenent a partir d’imatges, vivències, puzles, contes, mapes, experiments, fotografies, etc..

Podem convertir la classe en un mercat? A la classe volíem fer una representació d’un mercat i un supermercat. Però... com ho podríem fer? Primer parlem sobre els diferents materials que necessitem. Busquem objectes que tenim a l’aula i també anem per tota l’escola observant i demanant material per poder crear el nostre supermercat i diferents parades.

El mercat de P–4 JUGUEM!!! Comencem a organitzar diferents parades i un supermercat per les taules a partir de tots els aliments que hem recollit. EL SUPERMERCAT LA CARNISSERIA FRUITERIA PEIXATERIA EL FORN DE PA

Així que vam fer una prova tots junts.. Quan ens vam posar a jugar a les botigues, uns i altres no sabíem què havíem de dir. Així que vam fer una prova tots junts.. ESCOLTEU!

Fem de botiguers/es i venedors/es Ara sí, ja sabem què hem de fer, així que ja podem començar...

EL MERCAT del barri Després de practicar a la classe, va arribar el dia d’anar al mercat del Ninot!!

SORTIDA Vam parlar amb els botiguers, vam entrar a dins d’alguna parada, alguns vam poder tastar diferents aliments, d’altres vam poder observar com són les cuines d’un restaurant del mercat i també vam veure la diferència de com està organitzat el mercat i com estan classificats els aliments del supermercat...

ENS HO VAM PASSAR D’ALLÒ MÉS BÉ!!!!!!!! Vam poder veure moltes coses!! ENS HO VAM PASSAR D’ALLÒ MÉS BÉ!!!!!!!!

Ja hem acabat el nostre projecte!! Després de molt d’investigar, ja hem resolt tots els dubtes! Quan vam escollir aquest tema per treballar, primer vam parlar de tot el que sabíem i a partir de les nostres inquietuds, van anar sorgint preguntes per investigar, ho recordeu ??

Què hem après? Ara sabem que a Barcelona hi ha 39 mercats alimentaris i 4 mercats no alimentaris. A més a més, cap mercat té les mateixes parades. El mercat del Ninot i de Sant Antoni estan en el nostre barri, a prop de l’escola. El primer mercat de Barcelona va ser el mercat de la Boqueria. Hem descobert que hi ha mercats que no venen aliments: poden ser mercats de llibres, mobles, roba, animals... Al mercat, sabem que hi ha aliments que creixen dins d’un hivernacle. Hem après el nom de les parades i dels botiguers. Hem descobert que tots els ous no són iguals( hi ha de grans, mitjans i petits i de diferents colors). Hem observat la diferència entre mercats de poble i mercats de ciutat. I també mercats d’altres països, com per exemple, el mercat d’Amsterdam. En un mercat es paga a cada parada però en un supermercat es paga al final, a la caixa. Ara ja sabem com funcionen un mercat i un supermercat!!!

ESPEREM QUE US HAGI AGRADAT el nostre projecte!!!!