Nou tram en servei Nou tram de línia de 3,7 km de via doble

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
L9 VISITA D’OBRES A L’L9 DEL METRO DE BARCELONA Barcelona, 4 de juny de 2014.
Advertisements

Perllongament d’FGC a Sabadell 12 de setembre de 2016.
Comissió d’estudi sobre l’Economia Col·laborativa
I JORNADA DE TREBALL SOCIAL Treball social i salut: dilemes ètics
km o el drama del Corredor Mediterrani
CATÀLEG DE QUALIFICACIONS PROFESSIONALS
LA GEOGRAFIA D’ESPLUGUES
d' a s s i s t è n c i a al g o v e r n l o c a l
ORIENTACIÓ I COORDENADES GEOGRÀFIQUES
ESTUDI DE MOBILITAT URBANA SOSTENIBLE DE CALDES DE MONTBUI
3. LES UNITATS DEL RELLEU D’ESPANYA
EL SISTEMA SOLAR ELS PLANETES.
EL DESPLAÇAMENT EN BICICLETA NO ÉS UN EXOTISME
Infraestructures ferroviàries a la comarca del Vallès Occidental
Polítiques d’Ordenació Comercial
Programa Pacient Expert ICS en MPOC
3 RADIOTELESCOPIS JODRELL BANK, Anglaterra. EFFELSBERG, Alemanya.
Departament de Justícia
Europa aposta pel ferrocarril
UD: EXPRESSIÓ GRÀFICA: perspectives
Desenvolupament de la sessió:
Projecte de perllongament de l’L3
Inauguració tram L9 Sud Aeroport T1- Zona Universitària
Creació d’un mapa personalitzat
La Nòmina Catalana.
Per realitzar la inscripció de forma gratuïta
Projecte de perllongament de l’L3
PubMed i el gestor de revistes del CRAI de la UB (servei SFX)
Transformació de la carretera de Sentmenat en un Passeig
L’EDAT MITJANA V VI VII VIII IX X XI XII XIII XIV XV
L’eixample.
La Caseta - Serveis Educatius . Servei Municipal d’Educació
Pla d’Ordenació de les estructures administratives i de gestió de Medicina i Ciències de la Salut 16 de juny de 2016.
LA MESURA Mesurar és determinar quantes vegades cap una unitat en allò que es mesura.
CARRER SEPÚLVEDA.
Duplicació de la línia R3 entre Barcelona i Vic:
Inventari Ecològic i Forestal de Catalunya
COM FER FRONT A LA MANCA D’HABITATGE SOCIAL
Aparcaments de rotació a Sabadell
PERQUÈ NO ENS FOTIN EL TREN La Garriga, 14 de desembre de 2015
PLATJA DE SANT SEBASTIÀ
Amics de la ciutat de Granollers Granollers, 26 de gener 2011
ANTONI GAUDÍ Antoni Gaudí va néixer a Reus (Baix Camp) l’ any 1852 i va morir a Barcelona l’any Era arquitecte. Ell anà a Barcelona al per.
Preinscripció a la UPF Curs 2017/18
Montbau + Accessible.
“Benchmarking en Innovació”
Repàs control 4: estadística i atzar
GALÍCIA La comunitat autònoma..
Ciències socials, geografia i història Primer curs
Us convidem a la Sessió tècnica:
ALIANCES ESTRATÈGIQUES
Taula sectorial de Diversitat funcional Avaluació i línies de treball
MPGM Ciutat Meridiana Procés participatiu Gener 2019.
La Terra i la Lluna.
Consum per substàncies per any (últim mes)
El Modernisme Industrial a Terrassa
2016.
Desenvolupament de la sessió:
BARRI SAGRADA FAMÍLIA.
Actuacions ferroviàries: RENFE
Barcelona podria tenir una Via Verda com la Ruta del Carrilet de Girona.
Dr. Pere Mir Dr. Eduard Cristóbal Desembre de 2004
Sants-Montjuïc Abril de 2017 BIM/SA
EL BARCELONÈS.
CEDRO denúncia a les UNIVERSITATS
Convivència i Mediació Escolar
PRESSUPOSTOS PARTICIPATIUS
LA TERRA.
PASSEIG DE GRÀCIA.
Residencia estudiants
Transcripción de la presentación:

Nou tram en servei Nou tram de línia de 3,7 km de via doble 3 noves estacions: La Creu Alta, Sabadell Nord (intercanviador amb Rodalies) i Sabadell Parc del Nord Cotxeres al final de la línia

Tipologia constructiva Nou tram en servei 3,7 Km: 2,1 Km excavats amb tuneladora (tram Plaça Major– Parc del Nord) 1,6 km executats entre pantalles (tram túnel entre Parc del Nord-Ca N’Oriac, estacions i cotxeres) Secció entre pantalles Túnels de 6,8 m de diàmetre

La Creu Alta Arquitecte: Gabriel Mora Ubicació: al barri de la Creu Alta Estació en 3 plantes: Vestíbul: 571 m2 de superfície Nivell intermig: nivell de pas i dependències tècniques Andana: 8 m d’amplada 2 accessos al carrer Pi i Margall Adaptada a persones de mobilitat reduïda

Sabadell Nord Arquitecte: Gabriel Mora Intercanviador amb Rodalies (estació Sabadell Nord) Estació en 4 plantes: Vestíbul superior: 256 m2 de superfície. Connectat directament amb el d’ADIF Vestíbul principal: 403 m2 Nivell intermig: nivell de pas i dependències tècniques Andana: 9 m d’amplada Accessos al centre de la Plaça Espanya i a la cantonada sud-oest de la Plaça amb Av. Josep Tarradellas. Adaptada a persones de mobilitat reduïda

Sabadell Parc del Nord Arquitecte: Manel Sanchez Ubicació: a la Plaça del Forjador (Parc del Nord) Connectada amb les cotxeres final de línia Estació en 2 plantes: Vestíbul: 343 m2 Andana: 9 m d’amplada Accés en la confluència dels carrers Himàlaia i Vinhamala Adaptada a persones de mobilitat reduïda

Línia Barcelona - Vallès Amb les noves estacions en servei, la línia Barcelona-Vallès, compta amb 39 estacions. L’any 2016 aquesta línia va registrar una xifra rècord de 59,7 milions de passatgers.

Les unitats A la línia Barcelona – Vallès fins a Sabadell (S2) circulen trens de les unitats 112 i 113: Tenen uns 80 metres de longitud i estan formats per 4 cotxes construïts en alumini La capacitat màxima dels trens és de 592 persones (unitat 113) o 552 (unitat 112), entre assegudes i dempeus. A partir de 2019, s’incorporaran progressivament 15 unitats per absorbir la demanda i reduir a la meitat les freqüències de pas, dels 10 minuts actuals (fins a Sabadell) als 5 minuts. UT 112 UT 113

El tren inaugural El primer tren que ha circulat pel nou tram ha estat batejat amb el nom de Muriel Casals, economista i professora universitària, expresidenta d’Òmnium Cultural. Un dels vagons té un vinil del pintor i gravador sabadellenc Ramiro Fernández

El perllongament a Sabadell 5 estacions 1a fase (2016): Can Feu | Gràcia i Sabadell Plaça Major 2a fase (2017): La Creu Alta, Sabadell Nord i Sabadell Parc del Nord Àmbit total de l’actuació: 5,2 km Inversió total: 430 MEUR 2a fase 1a fase Parc del Nord Sabadell Nord La Creu Alta Sabadell Plaça Major Can Feu | Gràcia