10 raons per dir NO a les proves de 3er

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Activitat CALCULA: ESPORT MASCULÍ I ESPORT FEMENÍ Observatori Crític de l’Esport Autora: Susanna Soler i Prat INEFC Barcelona.
Advertisements

PROPOSTES D’AVALUACIONS FIGUROANALÒGIQUES
CARLOS ALBERTO SANCHIS BARRAGÁN CURS
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
+ Aquesta breu pregària és una súplica per a demanar la protecció divina enmig de l'opressió (v. 5). + La petició va acompanyada d'una professió de.
Intercanvi terapèutic en atenció primària.
Cap a l’escola dels grans de la mà del CDIAP i l’EAP
XARXA DE DEBAT EDUCATIU
Escola Montserrat Sant Just Desvern
PLA D’EMPRESA Guarderia “Xicxpelsxics” Escola: La Joviat Ana Moreno Vilar.
P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
1 u n i t a t L’educador infantil.
Reflexions al fil de l’Euneos
Implantació del protocol Inserqual en la fase d’acollida
JOC EXPERIMENTAL Parteix de TEORIES DE GOLDSCHMIED
Catàleg de béns homologats i de compra centralitzada
3a PART Els nens i nenes de P- 4
Xarxa Escoles Insubmises (XEI)
TERMOREGULACIÓ HORÀRIA INDIVIDUAL DELS ESPAIS DEL CENTRE
PSICOMOTRICITAT.
Escola la Floresta Sant Cugat del Vallès.
CONSULTA OBERTA LA CONSULTA OBERTA COM A REPTE PERSONAL I PROFESSIONAL. AJUDAT A VALORAR ELS ADOLESCENTS D’UNA ALTRA MANERA, FINS ARA, AL MENYS PER MI.
BON GOVERN: DEL LIFTING A LA TRANSFORMACIÓ INSTITUCIONAL
TIPUS D’ALUMNAT.
Estratègies educatives en la família
ESTRATÈGIES EDUCATIVES A LA FAMÍLIA
LA TRIDIMENSIONALITAT
Experiència de formació conjunta. Dep. Ensenyament i AEST
Integració europea i gènere Centre de Documentació Europea de la URV
Parlar per escriure a partir de Hablar para escribir. Oriol Guasch. (2002) Aula de Innovación educativa, núm. 111.
COM FER FRONT A LA MANCA D’HABITATGE SOCIAL
Animació Intervinents a la maternal
L’ESTADÍSTICA Fet per: Oriol C, Mario i Guillermo.
+ Aquesta breu pregària és una súplica per a demanar la protecció divina enmig de l'opressió (v. 5). + La petició va acompanyada d'una professió de.
Reptes per a incorporar les competències transversals a les nostres assignatures  M.Jesús Marco Galindo Estudis d’Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació.
2013.
PETITS TALENTS CIENTÍFICS
CAMP APRENENTATGE VALLS D’ÀNEU
Model de gestió assistencial: innovació i integració. Montse Cervera
ACTITUDS I APTITUDS D’UN EMPRENEDOR Novembre 2004
ESCOLTA ESTRUCTURADA A P3 Escola Joan Maragall.Vilanova del Camí.
Policia + Tecnologia Mataró, 1 de juliol de 2003.
AMPA PURIFICACIÓ SALAS
Dades policials 2014.
Com preparar una unitat per a l’avaluació
L’empresa com a sistema organitzat
SOBREEXCITABILITAT EN NENS AMB ALTES CAPACITATS
Treball i aprenentatge en xarxa
Grup 2: Conseqüències de la vulneració dels drets humanas.
Xarxa de Custòdia del Territori
4t B Actrius i Actors Escola Eulàlia Bota
PdD Escola Salvador Espriu Característiques generals
Formació per als equips directius d’educació secundària
MPGM Ciutat Meridiana Procés participatiu Gener 2019.
CONCURS INVENTEM-REPTE REAL
Gestió participativa dels projectes de centre
Continuació: el temps II
PRESSUPOSTOS PARTICIPATIUS
Estat del benestar per a tots o privilegis per a uns quants?
INFORME ADMINISTRACIÓ ELECTRÒNICA A LA COMARCA DEL MARESME
Sant Feliu de Llobregat
CASAL D’ESTIU IL·LUSIONS 2016
Convivència i Mediació Escolar
ORGANIGRAMA MIGRACIONS Nivells didàctics diferents
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
QUÈ ÉS LA LOMCE? LOMCE, és una llei que ha estat elaborada per persones alienes al món de l’educació, sense el consens o aprovació dels experts en la matèria.
La intervenció dels especialistes d’Educació Especial al centre
“Recursos Educatius en la Web” Rafa Atienza Blasco
Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
Transcripción de la presentación:

10 raons per dir NO a les proves de 3er Xarxaescolesinsubmises.wordpress.com @xarxaei

Quins són aquests motius?

1 Rànkings penalitzaran escoles en entorns amb greus dificultats Públics penalitzaran escoles en entorns amb greus dificultats

2 Neutralització De models d’escola diferents imposant una hegemonia única

3 Selecció primerenca Derivació alumnes “dolents” cap a trajectories sense sortida

4 Perversitat NO avaluen el pensament propi, la iniciativa personal o la creativitat.

5 Involució Ensinistrament cap a proves estandaritzades

6 Competència Entre escoles del mateix territori En un entorn de retallades

7 Desconfiança i control Questionen la confiança en els centres i la capacitat dels docents

8 Ineficàcia Segons informe del National Research Council de 2011 los sistemes de rendició de comptes són ineficaços

9 Imposició Sense debat públic, ni polític ni científic

10 Insubmisió Legítima i legal Proposta: no portar als nens i nenes a les proves

Xarxaescolesinsubmises.wordpress.com @xarxaei Gràcies per la vostra atenció! Xarxaescolesinsubmises.wordpress.com @xarxaei