3a PART Els nens i nenes de P- 4

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Un conte de Shel Silverstein Traducció, Xesco Boix
Advertisements

TALLERS DE JARDINERIA I HORTICULTURA
Les entrevistes: Segona part
Experimentem amb l’elasticitat escola arc iris roger soto, laura torcal, pere ros, lluc rodó, júlia aicart i jan sanfulgencio.
UNA TARDA QUALSEVOL D’UN DIA QUALSEVOL
Podeu posar una foto del vostre centre
Alimenta el teu cos.
La Terra.
QUINS MATERIALS SÓN MILLORS CONDUCTORS ELÈCTRICS?
LA TARDOR Cicle Inicial.
El Pare Claret és un regal per a tots
Els nens i nenes de l’aula d’acollida hem treballat els jeroglífics i aquí us ensenyem alguns dels que ens hem inventat nosaltres mateixos. A veure si.
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
Ens visita el dentista a P3, P4 i P5!!!
Projecte de P-3 4a Part Curs
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
SIGUEM SOSTENIBLES.
Fem de cuiners! Els nens i nenes de 2n. estem treballant els aliments per això hem anat al Nútrim a fer un taller de cuina per aprofundir en el tema.
Increïble però cert, ens casem!!!!
RODOLINS DEL BOSC 2nA.
Éssers vius i éssers inerts
OMBRES I LLUMS Escola Antoni Gaudí Sta Coloma de Gramenet
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
PERSéFONE I LES ESTACIONS
Aprenem a trasplantar Cicle Inicial.
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
DIADA DE La pau i la no violència.
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
A quina hora i en quin espai hi ha més soroll a l’escola?
QUÈ FA EL NOSTRE COS AMB L’AIRE QUE AGAFA QUAN INSPIREM?
Descobrint un tresor amagat
HOLA NENS i NENES DE S.J.O.! BENVINGUTS AL NOU CURS
Treballem l’estadística
SANT JOSEP ORIOL, ESCOLA PARTICIPATIVA I SOSTENIBLE
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
L’ESTADÍSTICA Fet per: Oriol C, Mario i Guillermo.
ORGANITZACIÓ TERRITORIAL DE CATALUNYA I ESPANYA
L’ASSUT DE L’EBRE.
RECOLLIM ELS DIBUIXOS Tothom ens va ajudar molt, i tots els alumnes de 1r a 4t van fer el seu dibuix. Amb aquests dibuixos vam decidir enquadernar-los.
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
PETITS TALENTS CIENTÍFICS
vista pels nens i nenes de 2n
DIADA DE LA PAU A SJO.
BIG BANG I VIA LÀCTIA.
TOTS ELS INDIVIDUS D’UNA MATEIXA ESPÈCIE SÓN IGUALS?
Sortir fora de l’escola: Què ens plantegem?
Projecte: el mercat 2a PART P -4.
CONCURS.
Els nyama i el camperol Conte de Mali.
Quina emoció! Què ens voldran dir?
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
Una historia a Castelldefels.
XIII a Setmana de la solidaritat
BIODIVERSITAT A L’HORT
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
"Senyor, ensenya'ns a pregar"
L’eskamot verd ens demana ajuda!
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
Concurs bíblic: La Bíblia font de valors humans i socials.
A la classe de Medi ens vàrem preguntar quins dubtes voldríem aclarir envers el nostre cos… Després de molt pensar va sorgir la pregunta…
Viatgem per Llinars i els seus voltants
PROJECTE HORT CEIP BUFALÀ CURS
CARTA AL LLOGATER.
ANEM A L’HORT AQUEST CURS ELS NENS I NENES DE P-3 S’HAN INCORPORAT A LA TASCA DE CUIDAR L´HORT. PREPARAR LA TERRA, PLANTAR ,REGAR, RECOLLIR FULLES.
VIVIM AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
Setmana de la Solidaritat 2010 – 2011 Escola Pública “Josep Carner” (Badalona) L’ EDUCACIÓ, UN FUTUR EN IGUALTAT: el que han de fer nens i nens de tot.
CONTE LA FADA EMPATIA VISITA UNA ESCOLA.
CABREM TOTS AL GIMNÀS?.
EXPERIMENTEM AMB L'AIGUA
Transcripción de la presentación:

3a PART Els nens i nenes de P- 4 PROJECTE: EL MERCAT 3a PART Els nens i nenes de P- 4

EL POL ENS ENSENYA I ENS EXPLICA DIFERENTS ALIMENTS QUE HA VIST “ HE ANAT AL MERCAT I HE COMPRAT DIFERENTS ALIMENTS. MIREU: HE COMPRAT MADUIXES I OLIVES!!” “ TAMBÉ HI HA OUS, I NO TOTS SÓN IGUALS!! HI HA DE DIFERENTS COLORS I MIDES!!

Si les maduixes es mengen quan fa calor, per què ara hi ha maduixes a la parada ?

Bona pregunta!!! Això ens va portar a parlar sobre els diferents aliments que hi ha al temps de l’hivern. I ens vam adonar que les maduixes són de la primavera!!!!!! Investigant, hem vist que hi ha aliments al mercat gràcies als HIVERNACLES! Quina paraula més estranya!! HI – VER - NA –CLE.. Què vol dir hivernacle?

QUÈ ÉS UN HIVERNACLE? Després de buscar informació, entre tots expliquem què és. “L’hivernacle serveix per plantar les plantes que necessiten calor.” “L’hivernacle es fa amb un material que deixa entrar la calor del sol, però no la deixa sortir. Com el plàstic o els vidres.” “ L’hivernacle és una tenda de campanya i a dintre es planten les llavors. I quan creix la planta, el pagès l’ha de recollir i l’ ha de portar al mercat perquè sigui un aliment fresc.”

Tots els hivernacles són iguals? La Valentina ens porta diferents imatges per observar si tots són iguals.

Descobrim que no tots els hivernacles són iguals!

COM VAM VEURE QUE HI HAVIA HIVERNACLES FÀCILS DE CREAR, VAM DECIDIR FER-NE UN!!!! Quan teníem tots els materials que necessitàvem, vam anar a demanar ajuda als experts de l’hort, els nens de 6è.

Què necessitem per fer un hivernacle a l’escola? Una ampolla Un objecte que talli Un test Una llavor o una planta Terra i aigua

COM ES POT FER UN HIVERNACLE A L’ESCOLA? PAS A PAS: 1- TRES NENS DE 6è ENS DONEN UNES PAUTES PER SABER COM S’HA DE CUIDAR UN HORT I..

2- ANEM A BUSCAR LA MADUIXERA, LES LLAVORS I ELS ENCIAMS QUE PLANTAREM ALS NOSTRES HIVERNACLES

FEM UN FORAT PER PODER POSAR LA PLANTA O LA LLAVOR 3- ELS NENS DE 6è ENS ENSENYEN COM HEM DE PLANTAR LA MADUIXERA ELS ENCIAMS I ELS RAVES: ESCOLLIM EL TEST POSEM TERRA FEM UN FORAT PER PODER POSAR LA PLANTA O LA LLAVOR REGUEM

POSEM LES PLANTES A DINTRE DE L’HIVERNACLE!!

I PER ÚLTIM…. ESCOLLIM UN LLOC EN L’HORT DE LA NOSTRA ESCOLA ON POSEM ELS HIVERNACLES QUE HEM FET

ELS NOSTRES HIVERNACLES!! ARA TOCA CUIDAR I OBSERVAR ELS NOSTRES HIVERNACLES!!

MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA ATENCIÓ!! ESPEREM QUE US HAGI AGRADAT! MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA ATENCIÓ!!