3 Ara proposeu el portafoli a la vostra assignatura (2,5 h) presencials (4 h de treball fora de l’aula (presentació de resultats a l’Atenea 6 de març.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
ETC1 1er parcial Resultats enquestes Anàlisi de resultats Accions a prendre.
Advertisements

JOC I APRENENTATGE El joc és la disfressa de l'aprenentatge perquè motiva, emociona, fomenta la curiositat, fa que les experiències siguin significatives,
Jornades del DEE sobre l'EEES
Eines col·laboratives que conté Google Site
TNR. Metodologia del Focus Group Carles Roca
El portafoli d'aprenentatge de l’estudiantat
Avaluació autèntica Instrument de suport: Les rúbriques
PROJECTE A.V.A.C. Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
JORNADA A L’ I.C.E 6 de novembre de 2008
PREZI Primers passos Davinia Alfonsin 4rt C Info. Tecnològica
AVALUAR-QUALIFICAR PER COMPETÈNCIES
Què hem estat fent aquests anys?
CUIDATGE.
Recursos Informàtics en Història
2c. Les pàgines web i l’hipertext. Les bases de dades a la xarxa
Recursos informàtics i mètodes quantitatius en Història – curs
JORNADA D’INTERCANVI D’EXPERIÈNCIES
PETITS REPORTERS Títol.
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
Biologia i Geologia. 4t d’ESO
PROCÉS FINAL FCT amb qBid
PROGRAMA ATENCIÓ PRIMÀRIA SENSE FUM (PAPSF)
FIC: Dinamitzar el treball per tasques a l’aula
1 organització, 3 estudis, 1600 aprenentatges
El nou pla docent de la UB: Adequació al sistema ECTS
Recursos informàtics i mètodes quantitatius en Història – curs
UVic i Rosa Sensat Maig de 2013
ANTECEDENTS El febrer de 2013 L’Hospitalet va iniciar un procés participatiu de reflexió estratègica amb la ciutadania per tal d’establir les bases de.
Avaluem per assolir l’aprenentatge significatiu dels alumnes
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
Experiència amb el Google Sites
IES CAN JOFRESA Terrassa PROCÉS D’ELABORACIÓ D’UN
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
L’ACCIÓ TUTORIAL A LA FORMACIÓ PROFESSIONAL
Introducció i objectius
PFZ de Cerdanyola ABRIL 2016.
Grups interactius a L’Esquitx
Títol: Un exemple de lliçó a Atenea: Teoria de la simetria
Imaginem que fa un segle haguéssim hibernat a un cirurgià i a un mestre...
ASPECTES ADMINISTRATIUS D’INTERÈS PEL TUTOR DEL CENTRE RECEPTOR:
ESTRATÈGIES D’ÈXIT EDUCATIU GRUPS INTERACTIUS CEIP DR. ALEMANY.
Seminari d’Educació Especial
Promoure l’activitat física en alumnes d’aula oberta a través d’activitats a la natura en un projecte interdisciplinari Autor: VILLARREAL MORENO, Jose.
Student Portfolio and e-Portfolio development in Europe
Francesc J. Sànchez, Josep Jordana
Reconeixement de crèdits en els graus Formació en terceres llengües
El portafoli d'aprenentatge de l’estudiantat
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
Grup de treball en el Portafoli de l’estudiant (GtPoE)
TREBALL D’INVESTIGACIÓ sobre la teoria de l’evolució actualment
El treball en equip a la Xarxa: estratègies docents
Aprenentatge integrat de continguts i d'anglès
Què passa amb ’examen final?
Autor(s): Francesc J. Sànchez; Josep Jordana
El portafoli d'aprenentatge de l’estudiantat
Programem les activitats Presentació
Grup de treball en el Portafoli de l’estudiant (GtPoE)
Assessorament de la Formació en Competències
Aula Oberta IES Arnau Cadell
BIOLOGIA I GEOLOGIA 4rt ESO
Grup de Treball en el Portafoli de l’Estudiant
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
TREBALL DE SÍNTESI TAMARIT 2019
Presentació assignatura
Imaginem que fa un segle haguéssim hivernat un cirurgià i un mestre...
Jornada d’Intercanvi d’Experiències Formatives a les EOI
ORGANITZACIÓ ACCIÓ TUTORIAL
ESTADA A L’EMPRESA AL BATXILLERAT
L’AVALUACIÓ DE LA CARPETA DE LABORATORI EN UNA ASSIGNATURA DE SEGON CURS D’ENGINYERIA TÈCNICA DE TELECOMUNICACIÓ Josep Jordana, Francesc J. Sànchez Departament.
El portafoli d'aprenentatge de l’estudiantat
Transcripción de la presentación:

3 Ara proposeu el portafoli a la vostra assignatura (2,5 h) presencials (4 h de treball fora de l’aula (presentació de resultats a l’Atenea 6 de març màx.) (correcció creuada 8 de març)

El mètode és el mateix que per adaptar assignatures a l’EEES (centrar l'aprenentatge en l’estudiant) 1) objectius d’aprenentatge 2) activitats (problemes i feedback de resultats) i temps d’estudi a l’aula i fora de l’aula 3) metodologia activa a l’aula (CL, PBL, etc.) 4) avaluació formativa amb portafoli 5) millora del procés docent any rere any (amb enquestes)

Implementació, seguiment, avaluació Opció 1: El portafoli en una part d’una assignatura tradicional Opció 2: El portafoli en assignatures centrades en l’aprenentatge de l’estudiant (nivell 3) Opció 3: Portafoli dels estudis complets (showcase portfolio) Seguiment continu del treball dels estudiants  avaluació formativa durant el curs  rúbrica final sobre el document i/o presentació  nota final No fan falta exàmens finals clàssics Taller ICE: Com introduir el portafoli de l'estudiant a la meva assignatura (maig 2009)

http://electronicportfolios.org/balance/index.html Taller ICE: Com introduir el portafoli de l'estudiant a la meva assignatura (maig 2009)

A qui pertany el portafoli? Portafoli electrònic A qui pertany el portafoli? Expression Web http://electronicportfolios.org/categories.html Taller ICE: Com introduir el portafoli de l'estudiant a la meva assignatura (maig 2009)

Exemples de recursos e-portfolio Portafoli electrònic Exemples de recursos e-portfolio Exemple de doc: http://docs.google.com/View?id=dd4dkjvg_12gtg9vjgd

Exemples de recursos e-portfolio Exemple de web: http://sites.google.com/site/eportfoliogx/

Més llibres i referències  (enllaç) Bibliografia i referències web Barrett, Helen. C. (web), "White Paper Researching Electronic Portfolios and Learner Engagement“ Més llibres i referències  (enllaç) Taller ICE: Com introduir el portafoli de l'estudiant a la meva assignatura (maig 2009)

Us convidem al RIMA  GtPoE

Muntatge d’un dossier en Google docs/ sites 1) Obrir un compte a 2) Obriu el Google Docs - Pengeu un document a compartir amb un parell de companys. 3) Obriu el - Arrenqueu un lloc web a partir d’una plantilla - Importeu un document i feu-lo visible

Exemple de tutorial (http://digsys. upc

- Exemples. - Exemple d’un exercici - Exemples - Exemple d’un exercici - Exemple de gràfica de temps d’estudi - Exemple de reflexió - Exemple de vídeo incrustat - Exemple de test - Exemple de materials extra - Exemple del “portafoli del professor” per al seguiment del curs

(Idees inicials, implementació, etc.) El vostre treball... Activitat #3: Examineu la documentació se s’adjunta (Idees inicials, implementació, etc.) Recordeu que segurament, per encabir el portafoli a la vostra assignatura haureu : de repensar alguns objectius d’aprenentatge, d’introduir activitats o modificar les que teniu per tal que siguin evidències de treball vàlides pel portfoli de que fer lloc per preparar el portafoli en les sessions presencials, de modificar la forma en què avalueu de mostrar-los els criteris amb què es corregirà .... A l’Atenea trobareu una plantilla per realitzar el vostre treball i un fòrum per poder-lo penjar i discutir entre tots.