Estratègia de Xarxes Socials

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
NOMS: Bahaa Eldin Tobi Mohamed El Hajji Prof.: Albert Mestre Grup: 4.
Advertisements

MARKETING Y Estrategia Digital
La qualitat, garantia de millora.
COM OBTENIR LA MÀXIMA RENDIBILITAT D’UNA FIRA DEL SECTOR CULTURAL?
ENERLOGY MONITORING Monitoritzar Gestionar Web Consums Aigua
XARXA DE DEBAT EDUCATIU
Infosalut.com El Butlletí de Gestió del Coneixement del Sistema Sanitari Públic de les Illes Balears Virgili Páez.
Programa Pacient Expert ICS en MPOC
Ens comuniquem per CEIP Salvador Espriu
EL SISTEMA DE GESTIÓ PER COMPETÈNCIES A L’AJUNTAMENT DE MANLLEU
2c. Les pàgines web i l’hipertext. Les bases de dades a la xarxa
Usos i difussió per al nostre centre
Escola de cuidadors. Escola de cuidadors Una mica d'Història.
SCOPUSxxxxxxxxxxxxxxxx
AMPA 2.0 ? AMPA escola IPSE de Barcelona
AMPA 2.0 ? AMPA escola IPSE de Barcelona
Instagram.
La comunicació en les xarxes socials: Facebook i Twitter
L’Expressió escrita.
CURS PRESENTACIÓ 20 de maig de 2014.
Les eines de la Comunitat Virtual de la Xarxa d’Arxius Municipals
ESTADÍSTIQUES I WEBQUEAST
Autor: Samuel Lozano Alcodori
PLA D’ORIENTACIÓ PROFESSIONAL
ORGANITZACIÓ A) Alumnat que vulguin certificat d’aprofitament
Introducció: Models i principals fires internacionals
Eduard Aibar Estudis d’Arts i Humanitats
T'acompanyam perquè treballis en IGUALTAT.
Evolució dels perfils professionals a logística
PLA D’ORIENTACIÓ PROFESSIONAL
PLA REACTIVACIÓ MUNICIPAL Ajuntament de Sant Pere de Ribes
Projecte d’Itineraris Formatius
TFG I – PROJECTE PROFESSIONAL
UTILITZACIÓ DE GINYS EN EDUCACIÓ INFANTIL 3 ANYS
ANTECEDENTS El febrer de 2013 L’Hospitalet va iniciar un procés participatiu de reflexió estratègica amb la ciutadania per tal d’establir les bases de.
La Cigarreta Electrònica: Què en sabem?
La gestió per processos
Reptes per a incorporar les competències transversals a les nostres assignatures  M.Jesús Marco Galindo Estudis d’Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació.
Formació per a responsables del programa Biblioteca escolar: PUNTEDU
EXPLICACIÓ POWERPOINT
INDEX 1.- Introducció 2.- Abast i objectius del projecte
ENS TROBEM DE NOU.
ESTEM PREPARATS PER AFRONTAR L’ACP? Proposta d’itinerari d’Implantació
REUNIÓ DEL CONSELL D’ENTITATS I ASSOCIACIONS
Thinkató Dinàmica.
Com preparar un bon dossier de patrocini
Twitter 1.
Facebook.
ELS NOSTRES FILLS: COM AJUDAR-LOS A CRÉIXER
La imatge corporativa Una eina fonamental en l’actualitat
Introducció Al posicionament Web.
PdD Escola Salvador Espriu Característiques generals
Foto de divulgació Nom de l’ONG POSA EL TEU LOGO FORMULARI DE DADES:
L’ ESPÒNSOR QUÍ QUÉ COM.
CONCURS INVENTEM-REPTE REAL
ENQUESTA DE SATISFACCIÓ INTERNA COM A EINA DE GESTIÓ COMPLEMENTÀRIA
Barcelona, 23 de novembre de 2.009
BIBLIOTECA - MEDIATECA
Grup d’Aprenentatge en Pressupostos Participatius
BILL GATES Enric Orozco Gavaldà FOL 1r SMX.
Anàlisi d’un lloc web implementant actualització del contingut
ACCÉS A L’HABITATGE A BARCELONA
Linkedin.
TFC -Accessibilitat Web
un camí cap a la convivència i el diàleg
Formació per a responsables del programa Biblioteca escolar: PUNTEDU
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
PERIODISME INDEPENDENT I MOVIMENTS SOCIALS
COM MOTIVAR L’EQUIP Jordi Reviriego.
Transcripción de la presentación:

Estratègia de Xarxes Socials

Abans d’escriure hem de saber qui som a nivell de negoci

CONTINGUT Per on comencem? Estratègia 2.0. Quines eines utilitzo Adaptar el missatge al mitjà Alguns bons consells. Revisió i millora dels perfils a les xarxes socials Definir una estratègia

Ruta de la definició de l’estratègia Anàlisi de negoci Anàlisi de la competència Definició d’objectius Selecció de canals Fonts d’informació Programació de continguts Monitorització

Ruta de la definició de l’estratègia Anàlisi de negoci Qui sóc i què faig? El nostre “offering” El nostre “target” (on i off) El nostre preu La nostra estratègia de valor La nostra estratègia de fidelització Anàlisi DAFO? Debilitats Amenaces Fortaleses Oportunitats

Ruta de la definició de l’estratègia Anàlisi de negoci

Ruta de la definició de l’estratègia Anàlisi de negoci

DAFO de vosaltres com a professionals del Community Management Anàlisi DAFO de vosaltres Exercici DAFO de vosaltres com a professionals del Community Management

Anàlisi de la competència Ruta de la definició de l’estratègia Anàlisi de la competència Què fa la nostra competència? Quin tipus de web té (venda, informativa, blog) Quines xarxes socials fan servir Quins continguts publiquen a les xarxes Quina és la freqüència de publicació KPIs (Key Performance Indicator)? Nombre de seguidors/fans a les diferents xarxes socials

Trobar 3 empreses com les nostres i analitzar: Anàlisis de la competència Exercici Trobar 3 empreses com les nostres i analitzar: Tipus de web A quines xarxes socials hi son Nombre se seguidors a les diferents xarxes Freqüència de publicació Tipus de publicacions que fan i amb quin objectiu (analitzar al menys 3 tipus per competidor)

Definició d’objectius Ruta de la definició de l’estratègia Definició d’objectius Què vull aconseguir a les nostres accions a les xarxes socials? Fidelitzar Més vendes Reputació Visibilitat Trobar feina Trobar gent per contractar Emails de possibles clients KPIs (Key Performance Indicator)? Nombre fans Visites a la web Nombre de vendes Nombre de “leads” Nivell de participació Satisfacció dels clients Reputació Visibilitat

Definir 3 possibles objectius de les xarxes socials pel nostre negoci: Definició d’objectius Exercici Definir 3 possibles objectius de les xarxes socials pel nostre negoci:

Ruta de la definició de l’estratègia Selecció de canals Canals de difusió Agregadors de notícies (Meneame, Divoblogger, Bitacoras...) Xarxes socials Facebook, Twitter, Tuenti, Google+, Instagram, Pinterest, Youtube... SEM Social Bookmarking Email marketing Mòbil marketing Repositoris de contingut (Youtube, Slideshare, Souncloud, Flikr...)

Seleccionar els canals de difusió Exercici Seleccionar els canals de difusió (Xarxes Socials)

Ruta de la definició de l’estratègia Fonts d’informació Tipus d’informació Contingut que sigui útil Evitar duplicació Estratègia de posicionament (SEO) Fonts d’informació Publicacions (externes i internes) Intel·ligència empresarial Entrevistes (externes i internes) Testimonis Actualitat / Novetats a les pròpies xarxes Internet

Programació de continguts Ruta de la definició de l’estratègia Programació de continguts Tipus de contingut Felicitacions Actualitat – tendència Ensenyar – formar Recomanacions i consells Fer pensar Preguntes – espais en blanc Enquestes Producte – benefici Oferta – promoció Humor Curiositat sobre el negoci Notícia del dia a dia Notícia del teu entorn Esdeveniments Notícies premsa Cites Objectiu Vendre Crear comunitat Generar motivació Reputació Fidelitzar Generar bases de dades Generar expectativa Cridar a la participació Informar

Programació de continguts Ruta de la definició de l’estratègia Programació de continguts Tipus de contingut Felicitacions Actualitat – tendència Ensenyar – formar Recomanacions i consells Fer pensar Preguntes – espais en blanc Enquestes Producte – benefici Oferta – promoció Humor Curiositat sobre el negoci Notícia del dia a dia Notícia del teu entorn Esdeveniments Notícies premsa Cites Calendari - freqüència

Programació de continguts Ruta de la definició de l’estratègia Programació de continguts Tipus de contingut Felicitacions Actualitat – tendència Ensenyar – formar Recomanacions i consells Fer pensar Preguntes – espais en blanc Enquestes Producte – benefici Oferta – promoció Humor Curiositat sobre el negoci Notícia del dia a dia Notícia del teu entorn Esdeveniments Notícies premsa Cites Adaptar el missatge al mitjà Imatge Vídeo Text curt/llarg Pregunta/Reflexió/Afirmació... Temps verbals

Programació Exercici Fer la programació de contingut del mes de febrer pel nostre negoci fictici. Freqüència: 3 publicacions a la setmana Definir tipus de publicació en cada dia. Redactar les primeres 6.

Ruta de la definició de l’estratègia Monitorització Eines de monitorització Analítica de cadascuna de les xarxes socials Google Alerts Socialmention Socialancer SocialBro Followerwonk Sociack

Contacto ¿Preguntes? B&C Gràcies