EL SISTEMA DE GESTIÓ PER COMPETÈNCIES A L’AJUNTAMENT DE MANLLEU

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
La qualitat, garantia de millora.
Advertisements

Les Emergències Mèdiques Vitals a l’Atenció Primària.
Direcció per projectes (Organizació Sanitària Integral)
i el que no es pot avaluar
1 u n i t a t L’educador infantil.
Estudi per a la identificació de
Escola de cuidadors. Escola de cuidadors Una mica d'Història.
Algunes dades 65 i més anys ,5 % 75 i més anys ,5%
EXCEL·LÈNCIA PROFESSIONAL I INCREMENT
Decret d’autonomia dels centres educatius
Creativitat amb austeritat Impacte Projectes públic-privats
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
Autor: Samuel Lozano Alcodori
Federació Catalana d’ONGD
1 u n i t a t El departament de Recursos Humans.
“…acompanyem al ciutadà en el decurs de la seva vida…”
Presentació dels resultats de la primera fase del projecte PLANS DOCENTS i MATERIALS BÀSICS Barcelona, 22 setembre de 2016.
Esquema de treball Josep Minguell M. Mercè Fernández
Per realitzar la inscripció de forma gratuïta
Barcelona, 2 de desembre de 2.002
T'acompanyam perquè treballis en IGUALTAT.
Pla d’Ordenació de les estructures administratives i de gestió de Medicina i Ciències de la Salut 16 de juny de 2016.
Assemblea informativa 8 de gener de 2010
L’escola, l’entorn i la línia pedagògica.
de les titulacions de Grau i de Màster de la UAB
Projecte d’Itineraris Formatius
EL PLA INDIVIDUALITZAT
AVALUACIÓ DE L’ACCIÓ DOCENT
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
Decret d’autonomia dels centres educatius
CURS DE PREPARACIÓ DE PROVES D’ACCÉS A CICLES FORMATIUS CURS
La Direcció queda habilitada per:
La gestió per processos
Presentació de la Guia per a la identificació i
LES FUNCIONS DE SUPORT A L’ESCOLA.
Reptes per a incorporar les competències transversals a les nostres assignatures  M.Jesús Marco Galindo Estudis d’Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació.
El futur dels RRHH al sector públic
ACTITUDS I APTITUDS D’UN EMPRENEDOR Novembre 2004
PROJECTE D’IMPLANTACIÓ SISTEMA DE GESTIÓ PER COMPETÈNCIES (SGC)
Implantació d'un sistema de gestió EMAS a la UPC.
INDEX 1.- Introducció 2.- Abast i objectius del projecte
PROCÉS DE SEGUIMENT DE LES TITULACIONS UNIVERSITÀRIES
REPERCUSIONS DEL NOU MODEL EN ELS SERVEIS SOCIALS LOCALS
Resultats de l’Estudi 1Q 1R ESCOLA TÈCNICA SUPERIOR D’ENGINYERIA Curs Grau d’Eng.Elèctrica Grau d’Eng.Electrònica Ind. i Automàtica Grau d’Eng.Informàtica.
Les pràctiques curriculars del grau d’Informació i Documentació
RESPONSABLE SERVEI/OFICINA/DELEGACIÓ
Catàleg de llocs de treball del CPNL
Polítiques Actives d’Ocupació (PAO)
Taula sectorial de Salut Mental i Addiccions Avaluació i línies de treball Secretaria del CMSS Setembre 2014.
Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica EAP DE SANT ANDREU
Formació per als equips directius d’educació secundària
GRUP DE TREBALL: ATENCIÓ DE CASOS
Gestió participativa dels projectes de centre
Departamento de Pedagogia Aplicada
El portafoli d'aprenentatge de l’estudiantat
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
Grup d’Aprenentatge en Pressupostos Participatius
eina de gestió de la qualitat i de la comunicació interna
Pla de Formació de Centre
Albert Barceló Masdéu Grau d’Enginyeria Informàtica
Anàlisi d’un lloc web implementant actualització del contingut
Presentació de resultats
Avaluació de la funció directiva: experiència del mètode portafolis
El Pla de formació del centre
Elaboració del Pla de formació ajuntament de viladecans
Informe per a l’ASSEMBLEA GENERAL DE SOCIETATS MUSICALS
MEDIACIÓ COMUNITÀRIA ICQP.
LA DEFINICIÓ I AVALUACIÓ D’OBJECTIUS ESTRATÈGICS I OPERATIUS:
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

EL SISTEMA DE GESTIÓ PER COMPETÈNCIES A L’AJUNTAMENT DE MANLLEU L’avaluació del desenvolupament. Dificultats i aprenentatges

LA VISIÓ Una gran marxa comença sempre per un petit pas Confuci

Per què un sistema de gestió per competències? OBJECTIUS Disposar d’una eina eficaç per a la gestió del canvi i la millora de la gestió Generalitzar l’avaluació contínua de l’actuació Integrar els objectius de l’organització amb els de la persona Introduir un nou model de lideratge i direcció Establir un nou model de carrera professional

El SGC a l’Ajuntament de Manlleu Anàlisi i agrupació de llocs de treball Definició del directori de competències Disseny dels perfils competencials Elaboració de l’instrument d’avaluació DISSENY DEL MODEL COMISSIÓ DE SEGUIMENT DEL PROJECTE PLA DE COMUNICACIÓ DEL PROCÉS

L’elaboració del directori de competències DISSENY DEL MODEL IDENTIFICACIÓ DE LES COMPETÈNCIES DEFINICIÓ I GRADACIÓ DE COMPETÈNCIES DETERMINACIÓ DE COMPETÈNCIES PER OCUPACIÓ

El disseny dels perfils competencials: fixació del nivell llindar i excel·lent DISSENY DEL MODEL La distància entre perfils, l’element bàsic per articular el desenvolupament i la carrera professionals

L’instrument d’avaluació DISSENY DEL MODEL CARACTERÍSTIQUES Indicadors de comportament per a cada nivell, observables, positius i fàcils d’obtenir Qüestionari d’avaluació: 1 lloc = 1 perfil = “n” competències = 5 nivells de desenvolupament de cada competència = 5 patrons de comportament per a cada nivell de cada competència Integració en una plataforma electrònica: el Canal Trets bàsics: transparència durant el procés, incidència global, caràcter vertical, vocació integradora, base per al desenvolupament CAPACITACIÓ DELS QUADRES ENCARREGATS DE L’AVALUACIÓ

L’instrument d’avaluació DISSENY DEL MODEL 2 sistemes: Qüestionari d’avaluació Entrevista anual d’avaluació Llocs base i singulars Qüestionari d’autoavaluació Qüestionari d’avaluació per part de l’electe Qüestionari d’avaluació per part de l’equip Llocs directius

La formació i el desenvolupament de les competències ABAST DEL SISTEMA DE GESTIÓ PER COMPETÈNCIES EL PLA DE DESENVOLUPAMENT I CARRERA PROFESSIONAL El contracte de desenvolupament La carrera professional La Guia de Recursos per al desenvolupament Progressió en el lloc + itinerari professional

ITINERARI DE PROGRESSIÓ PROFESSIONAL MAR LLOC PONT 3 Avaluacions 100 % perfil Promoció interna Titulació acadèmica DELTA 1 Avaluació 70 % perfil RIU MAR 3 Avaluacions Promoció interna Titulació acadèmica 3 Avaluacions 100 % perfil DELTA LLOC DESTÍ 3 Avaluacions 85% perfil RIU 2 Avaluacions 70% perfil RIERA 2 Avaluacions 55% perfil ITINERARI DE PROGRESSIÓ PROFESSIONAL RIEROL 2 Avaluacions 40% perfil LLOC ORIGEN

El sistema de gestió per competències Definició d’objectius i estratègia a assolir abans d’implementar el SGC. Canvi cultural en el sector públic cap a un nou model de gestió. Adequació del SGC a l’administració receptora Extensió a la majoria d’instruments de recursos P R O P O S T E S

L’ESTRATÈGIA Cal tenir el valor d’acceptar amb resignació les coses que no es poden canviar; tenir prou obstinació per canviar les que es poden canviar; i tenir la intel·ligència suficient per no confondre les unes amb les altres Bertrand Russell M. Carme Noguer Barcelona, 5 de juliol del 2006