REUNIÓ INICI CURS CURS 2012-2013.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
6è. PRIMÀRIA Escola Gerbert d’Orlhac
Advertisements

Escola P. Poveda Curs Trimestre I
CÉRVOLS
BENVINGUTS 6é de Primària
REUNIÓ DE PARES P-4 7 de setembre de 2017
Reunió informativa d’inici de 2n ESO
Reunió informativa d’inici de 3r ESO
BENVINGUTS I BENVINGUDES
PROGRAMACIÓ Casal 2012 Amàlia Castillo
DECÀLEG D’HÀBITS SALUDABLES A L’ESCOLA
Reunió explicativa famílies
Reunió famílies Curs 2016/2017 ESCOLA SANT ÀNGEL.
Reunió famílies Curs 2017/2018 ESCOLA SANT ÀNGEL.
BENVINGUTS A FORMIGUES!
REUNIÓ INFORMATIVA.
Vilafranca del Penedès
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
BENVINGUTS A ESQUIROLS!
Reunió famílies Curs 2015/2016 ESCOLA SANT ÀNGEL.
PETITS REPORTERS Títol.
BENVINGUTS A P3! REUNIÓ DE PARES CURS ESCOLA CAN LLOBET.
REUNIÓ D’INICI DE CURS ESCOLA IGNASI MELÉ I FARRÉ.
Qui som? Escola concertada formada per una Cooperativa de mestres i una Associació Cultural Catalana Laica Ambient familiar, una sola línia Nivells educatius:
Casal d’estiu 2016 CAMPUS ESPORTIU
Vilafranca del Penedès Curs 2015/16
REUNIÓ PARES/MARES CEIP “ESCOLA MODERNA”
Reunió de pares i mares d’alumnes de segon de Batxillerat
BENVINGUTS 6é A de Primària
Jornada de portes obertes 5 de març de 2016
PORTAFOLI AULA D’ACOLLIDA
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
S.xx Els trotatemps CURS
ESCOLA MUNICIPAL D’EDUCACIÓ ESPECIAL FÀTIMA
BIENVINGUTS 5é B de Primària
1r trimestre: “Respecte a la diversitat”
REUNIÓ PARES I MARES CURS
DIADA DE LA PAU A SJO.
Seminari d’Educació Especial
Distribució de les hores del currículum
Projecte d’educació en comunicació audiovisual.
4t C- Laura Madrià (subs. Toñi Ramírez)
- Treballem un projecte a l’aula d’acollida -
Curs t.
Presentació de 1r d’ESO Curs
Ignasi Melé i Farré Curs è.
3r de Primària Escola Pau Casals Sabadell
Curs
EDUCACIÓ INFANTIL CURS
REUNIÓ D´AULA P4 CURS
Inici del curs setembre de 2018
COM AJUDAR ELS NOSTRES FILLS EN LA TASCA EDUCATIVA
IES ANGELETA FERRER I SENSAT
El nen amb pèrdua auditiva a l´escola
Acollida ESO Curs 201 _-201 _ BENVINGUTS curs ESO Grup
CEIP AINA MOLL I MARQUÈS
BENVINGUTS A FORMIGUES!
INFORMÀTICA BÀSICA 1r ESO curs
BENVINGUDES I BENVINGUTS!!
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
L’AULA D’ESTUDI ÉS UN ESPAI ADIENT PER ESTUDIAR, FER DEURES, LLEGIR, CONSULTAR I FER PRÉSTEC DE LLIBRES… ESTÀ UBICADA A LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA. POSSIBILITA.
2n de primària Curs Escola La Serreta.
ELS AMBIENTS A EDUCACIÓ INFANTIL
ESCOLA ELS QUATRE VENTS Sant Jaume dels Domenys ETAPA: PRIMÀRIA Els nens i nenes de 5è CICLE SUPERIOR.
P-5 Curs
CEIP “MESTRE AGUSTÍ BARBERÀ” - AMPOSTA
REUNIÓ DE PARES I MARES CICLE MITJÀ.
CURS r.
BENVINGUTS !!!!.
COLÒNIES- TREBALL DE SÍNTESI Del 15 al 19 de juny
REUNIÓ PARES I MARES CURS
Transcripción de la presentación:

REUNIÓ INICI CURS CURS 2012-2013

REUNIÓ D’INICI DE CURS: SEGON DE CICLE INICIAL-CURS 2012-2013 ● MESTRES 2n A: Montse Torras 2n B: Gemma Oms Música: Mº Helena Ribas Religió: Elvira Villagrasa Alternativa: Àngela Fernández/ Gemma Oms Educació Física: Isaac Vilamitjana Llengua anglesa: Àngels Martínez Educació Especial: Marta Boira Aula d’acollida: Ester Lloveras Suport: Mestres del cicle ● HORARI I CALENDARI: El curs s’ha iniciat el 12 de setembre en horari de 9 a 12:30h i de 15 a 16:30h. Les classes acabaran el 21 de juny. La jornada intensiva serà del 10 al 21 de juny (ambdós inclosos).

MESTRES DE CICLE INICIAL Joan Elvira Janina Anna Gemma Montse Àngels Mª Helena Isaac Àngela

● INFORMACIONS GENERALS: Relació amb el tutor/a: Horari d’atenció a les famílies: 2A/2B: divendres 12:30-13:30 *Si sorgeix algun problema, sempre cal parlar amb el tutor/a o el/la mestra afectada. Esmorzars: La carmanyola ha de dur el nom. Dimecres: dia de la fruita. Autorització medicaments: El full d’autorització es recollirà a consergeria. Recordeu que els pares/mares d’alumnes amb malalties cròniques han d’actualitzar les dades del tractament.

Aniversaris: A primària no se celebren els aniversaris Aniversaris: A primària no se celebren els aniversaris. Només es repartiran invitacions si són per a tota la classe. Mocadors de paper: Els alumnes han de portar una capsa de mocadors de paper. Simulacre d’incendis: Durant el curs es farà un simulacre d’incendis sense avís previ. Roba: Cal portar tota la roba marcada amb el nom del nen/a. Les jaquetes i abrics cal que portin una veta llarga per poder-les penjar. L’escola no es pot fer responsable de les peces de roba que es perden.

Càrrecs Ús de l’agenda Ús de la llibreta Deures Estoig i material necessari Material d’Educació Física Biblioteca: - Servei de préstec - Bibliopati Maletes viatgeres ORGANITZACIÓ DE L’AULA

● CONTINGUTS I ÀREES A TREBALLAR DURANT EL CURS: Llengua catalana: Lectura (oral i silenciosa) i comprensió de diferents tipologies textuals amb lletra d’impremta, insistint en una bona velocitat, fluïdesa i entonació. Expressió oral: Memorització de refranys, poemes i endevinalles. Explicació de fets, vivències, opinions i argumentacions amb ordre i coherència. Expressió escrita: Escriptura de frases, petits textos i textos més elaborats (contes, notícies, etc.), aplicant progressivament les normes d’ortografia treballades. Traç: Continuar el treball de la lletra lligada.

Llengua castellana: Comprensió oral (audicions). Lectura i comprensió lectora. Expressió oral utilitzant el vocabulari treballat. Introducció de l’ortografia arbitrària en castellà, aprofitant similituds amb el català, però també remarcant les diferències entre normes i sons. Escriptura de frases. Llengua anglesa: Comprensió i expressió oral: Es treballa a partir d’audicions (cançons, contes, tec.) i frases fetes (presentacions, demandes, preguntes, fórmules de cortesia, d’intercanvi, etc.). Vocabulari: Colors, numeració, dies de la setmana, mesos de l’any, parts del dia, parts del cos, sentiments, fruites, animals, el temps, la família, el treball, el transport, festes típiques angleses, i tot allò que s’avingui amb els seus interessos (activitats de classe, sortides, etc.).

Matemàtiques: - Numeració de 0 a 1000, conceptes de U, D i C. - Sumes portant-ne de 2 i 3 xifres. - Restes sense portar-ne de 3 xifres. Introducció de la resta portant-ne de 2 xifres. - Doble i meitat: Es realitzen les sèries del quinzet per anar agafant, progressivament, agilitat en el càlcul i la numeració. - Resolució de problemes de suma i resta amb la numeració treballada i càlcul mental del quinzet. - Figures planes i cossos geomètrics: Estudi de les seves característiques. - Mesura: Longitud, pes, capacitat, temps i moneda. - Estadística: Lectura i interpretació de gràfics de barres i productes cartesians. - Taules de multiplicar: Al 3r trimestre es fa la introducció al concepte i el càlcul de la multiplicació, l’estudi de les taules del 2, del 5 i del 10 (i anar introduint les altres fins on s’arribi, respectant el ritme de cada alumne).

Música: Lectura i escriptura musicals: Les notes do, re, mi, fa, sol, la. D.c. = Da capo (tornar a començar). Audició: Audicions d’autors clàssics del llibre. Cançó i veu: Exercicis d’escalfament i respiració, i cançons de les estacions de l’any, de les festes (castanyada, Nadal, carnestoltes, etc.). Ritme, moviment i dansa: Exercicis de moviment per treballar i comparar els ritmes, danses i llenguatge musical (negra, silenci de negra, corxeres, blanca i silenci de blanca). Coneixement del medi social, natural i cultural: El cos, els animals, l’alimentació, el reciclatge, els mitjans de comunicació i transport, les plantes, l’hort, l’espai i els planetes, el dia i la nit, eines i materials i el medi físic.

Educació física: Habilitats motrius bàsiques (desplaçaments, salts, girs, llançaments, recepcions i maneig d’objectes) Cos, imatge i percepció (equilibri i desequilibri, lateralitat, espai-temps, tensió-relaxació, respiració) El joc (senso-motrius, multiculturals) Activitat física i salut (hàbits higiènics, alimentaris i posturals), Expressió cultural (emocions...). Aquest any, durant el tercer trimestre, es farà un curset de piscina de 9 sessions i es realitzarà dins d’aquesta àrea.

Educació artística visual i plàstica: Explorar i percebre (a partir dels elements presents en l’entorn natural, cultural i artístic), interpretar i crear. S’haurà de portar una bata o samarreta vella per no embrutar-se. Treball interdisciplinar: Durant el curs es treballarà la vida i obra de Salvador Dalí, a través de les àrees d’educació artística, visual i plàstica, àrees de llengua, coneixement del medi i matemàtiques. Religió: Els valors de la família i de l’amistat a través de la religió catòlica, i la visió de diferents cultures i religions Alternativa: L’objectiu principal és treballar la lectura, la comprensió lectora (competència comunicativa), i l’expressió oral i escrita a través dels contes de valors i afavorir la reflexió personal. Tutoria: Resolució de conflictes, cohesió de grup i cooperació, treball d’hàbits, valors i normes, educació emocional...

2on A DILLUNS DIMARTS DIMECRES DIJOUS DIVENDRES 9,00 – 10,00 ANGLÈS CATALÀ* EDUCACIÓ FÍSICA CASTELLÀ 10,00 – 11,00 MEDI MATES* TUTORIA PAI 11,00 – 11,30 11,30 – 12,30 LECTURA ED. MUSICAL 12,30 – 13,00 SEP 15,00 – 16,00 MATES RELIGIÓ/ALTER PLÀSTICA 16,00 – 16,30 CALCUL MENTAL*

2on B DILLUNS DIMARTS DIMECRES DIJOUS DIVENDRES 9,00 – 10,00 CASTELLÀ CATALÀ* ED. MUSICAL EDUCACIÓ FÍSICA 10,00 – 11,00 MEDI MATES* ANGLÈS PAI 11,00 – 11,30 11,30 – 12,30 LECTURA TUTORIA 12,30 – 13,00 SEP 15,00 – 16,00 MATES RELIGIÓ/ALTER PLÀSTICA 16,00 – 16,30 CALCUL MENTAL*

●AVALUACIÓ: La nota final és numèrica i s’obté de la valoració del treball que es fa diàriament a l’aula i de les fitxes d’avaluació. Aquestes fitxes es portaran corregides a casa i es retornaran signades. Al final de curs les arxivaran a l’àlbum. ● SORTIDES: Sortides de natura Sortides locals Sortida d’un dia Colònies: - Pagament - Comportament