La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

CÉRVOLS 2017-2018 1.

Presentaciones similares


Presentación del tema: "CÉRVOLS 2017-2018 1."— Transcripción de la presentación:

1 CÉRVOLS 1

2 Informació inici de curs
AL: ANGLÈS MARTA: MÚSICA. MAYKEL: PSICOMOTRICITAT. MONTSE: : REFORÇOS, TALLER DE LECTO-ESCRIPTURA I CORDINACIÓ ED. INFANTIL SUSANA: REFORÇOS ELENA : TUTORA DOE: VALÈRIA 2

3 Informació inici de curs
ENTRADA: 9.25/9.30 PRIMERA SETMANA AMB PARES. DESPRÉS ENTREN SOLS. A les 9,35 tanquem portes. MIGDIA: 13 h. (12.45) / 14.30 EVITAR DEIXAR NENS SOLS.ESPERAR MESTRA QUE ELS BAIXA. PREGUEM BON COMPORTAMENT AL VESTÍBUL. TARDA: / ES PREGA PUNTUALITAT A ENTRADA I SORTIDA. A les 17.oo els nens van a vestíbul amb la Maeva 3

4 assolir capacitats Explica’m i oblido. Ensenya’m i recordo. Involucra’m i aprenc Benjamin Franklin Treballar pensant que no tots els nens tenen el mateixos interessos i capacitats per aprendre, és a dir que no tots aprenen de la mateixa manera Howard Gardner 4

5 DESCOBERTA D’UN MATEIX I DELS ALTRES
Autoconeixement i gestió de les emocions. Joc i moviment Educació afectiva ,emocional i social:contacte, autonomia,col·laboració,celebracions,hàbits saludables i consciència emocional. Assemblea diaria. Llibreta/(amb l’agenda) d’habits.emocions.l’estrella de la setmana...joc lliure... Psicomotricitat: Maykel dimarts bambes!! Coneixement del cos moviment, equilibri coordinaciól Piscina: dimecres a 13 TOT MARCAT 5

6 DESCOBERTA DE L’ENTORN NATURAL I SOCIAL
Ens acostem al món que l’envolta , el proper i llunya. Ampliació progressiva de les experiències d’interacció dels infants Construcció de coneixements sobre el medi físic i social EXPERIMENTAR INTERPRETAR RAONAR REPRESENTAR Projectes ESCOLA VERDA 6

7 LLENGUATGES OBSERVAR, ESCOLTAR I EXPERIMENTAR. PARLAR EXPRESSAR I COMUNICAR. INTERPRETAR REPRESENTAR I CREAR MUSICAL: Marta dimecres tarda ½ grup. Qualitats del so ritme cançó PLÀSTIC: Elena i Susana. Expressió i destresa manual. MATEMÀTIC:Elena i Montse. Una sessió diària (5-20-5) Entusiasmat. A través de la manipulació, observació i experimentació els nens passen del pensament concret al abstracta. VERBAL: Elena i Montse. Una sessió diària. Ludilletres ORAL ; competència lingüística, competència comunicativa. ESCRIT:Lecto-escriptura Procés individual;diferents nivells evolutius;procés maduratiu ANGLÈS: Al. 3 sessions a setmana, 2 grup i una ½ grup. 7

8 Dies especials i sortides
1r trimestre Castanyada 31-10/ st Cecilia 22-11/ festes Nadal Bosc de l’entorn/activitat musical/ construccions. 2n trimestre dia de la PAU / Carnestoltes 9-03 /projecte interdisciplinari –Les Olimpíades de Barcelona des de 19 de març (3 dies) Titelles musicals en anglès/ Atletisme 3r trimestre St Jordi 23-04/Festival fi de curs 21-06 Colònies/Rucs. 8

9 Comunicació/Compartició
LLIBRET D’INFANTIL: Agenda INCIDÈNCIES,DIETES,SORTIDES…OBERTA SOBRE LA TAULA DEL COSTAT DE LA PORTA.! Llibreta d’hàbits –emocions MAIL: ENTREVISTES : MÍNIM UNA AL CURS INFORMES: NADAL (ADAPTACIÓ) I JUNY. TELÈFON: DEIXAR ENCÀRREC A MAEVA L’estrella de la setmana DUMA Compartir experiències DUMA/DENS/LlV/LlMat/LlP Bloc d’ Educació Infantil!!! 9

10 IMPORTANT RESPECTAR L’UNIFORMRE DE L’ESCOLA
UNIFORME I BATA A DIARI A LA MOTXILLA, SE LA POSEN A L’ESCOLA. DILLUNS: PITET, GOT, CALÇAT BLAU MARÍ DIMARTS: CALÇAT D’ESPORT BLANC. DIMECRES: BOSSA PISCINA (ROBA INTERIOR, TOVALLOLA, XANCLETES, CASQUET BANY) COMENCEM EL 4/10 I MARXEM A LES H. BANYADOR POSAT. CALÇAT D’ESPORT BLANC. AGENDA A BOSSETA DE PLÀSTIC. DIJOUS: PITET, CALÇAT BLAU MARÍ. DIVENDRES: CALÇAT BLAU MARÍ. (TORNEM GOT) ABRIC O ANORAC BLAU MARÍ D‘ESCOLA IMPORTANT RESPECTAR L’UNIFORMRE DE L’ESCOLA TOT MARCAT 10

11 Esmorzar a l’hora del pati Medicaments /malalties/- règims
ASPECTES D’INTERÈS Esmorzar a l’hora del pati Medicaments /malalties/- règims Entrades i sortides/autocars/canvis de rutina/recollida fora d’horaris escolars.... 11

12 TOT MARCAT AMB NOM I COGNOM A LLOC VISIBLE.
RECORDEM MOTXILLA MITJANA SENSE RODES ( HA DE CABRE L'EQUIPACIÓ DE PISCINA.) TOT MARCAT AMB NOM I COGNOM A LLOC VISIBLE. BETA A L’ABRIC QUE VE DE CASA ABRIC PATI: MILLOR QUE NO SIGUI BLAU, (EL TORNEM L’ÚLTIM DIVENDRES DE MES I EL PORTEN EL DILLUNS SEGÜENT) PORTEM BUFF ENLLOC DE BUFANDES, TAMPOC GUANTS. SORTIDES: CALÇAT D’ ESPORT JOGUINES: NO ES PODEN PORTAR. ANIVERSARIS: COCA POLLS: REVISAR FREQÜENTMENT. SI EN TROBEM ES TRUCA A CASA I ELS HEU DE VENIR A BUSCAR 12

13 Fomentar una actitud positiva cap els aprenentatges i cap a l’escola
Per acabar Fomentar una actitud positiva cap els aprenentatges i cap a l’escola Tot els cursos són importants . Cal trobar l’equilibri entre el “no passa res és petit” i l’angoixa al fer comparacions i voler que aprengui més ràpid. Cada nen té el seu propi procés maduratiu i l’hem de respectar. QUE TINGUEM TOTS UN BON CURS 13


Descargar ppt "CÉRVOLS 2017-2018 1."

Presentaciones similares


Anuncios Google