Toca fusta FENT DECORATS

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
6è. PRIMÀRIA Escola Gerbert d’Orlhac
Advertisements

Valorem el que mengem! Disseny de projectes de comunicació, i educació ambiental.
ELS EQUIPS D´ASSESSORAMENT PSICOPEDAGÒGIC
Escola Montserrat Sant Just Desvern
EBM LA FONTANA Escola Bressol Municipal de gestió directa de l’Ajuntament de Barcelona Districte de Gràcia Escola de tres grups: 1 de 18 infants de 2-3.
AGO 2010 Campanya “La música a l’esplai”.
Podeu posar una foto del vostre centre
APLICACIÓ DEL CONTACT IMPROVISACIÓ A L’ENSENYAMENT SECUNDARI
1 u n i t a t L’educador infantil.
IES SABADELL Juvenal nº 1 Sabadell (Barcelona)
Estudi per a la identificació de
CICLE D’EDUCACIÓ INFANTIL
TERMOREGULACIÓ HORÀRIA INDIVIDUAL DELS ESPAIS DEL CENTRE
APRENENT JUNTS.
Escola la Floresta Sant Cugat del Vallès.
REUNIÓ AMB PARES I MARES DE 3r I 4t D’ESO
BENVINGUTS A P3! REUNIÓ DE PARES CURS ESCOLA CAN LLOBET.
Esquema de treball Josep Minguell M. Mercè Fernández
II JORNADES USEE Maresme - Vallès Oriental Abril de 2010
TRETS DIFERENCIADORS 3r ESO
MÚSICA INSTRUMENTAL A PRIMÀRIA “violins i violoncels”
L’escola, l’entorn i la línia pedagògica.
EL PLA INDIVIDUALITZAT
MIREMMATEMÀTIQUES Lleida 24 d’octubre de 2009.
IV Congreso de la Sociedad Científica Española de Enfermería Escolar
Jornada de portes obertes 5 de març de 2016
Escola Sant Sant Josep Oriol
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
ESPAI DE REFLEXIÓ I DEBAT AMB JOVES UNIVERSITARIS INQUIETUDS NECESSITATS DEMANDES ROL DEL COL·LEGI ESPAI DE REFLEXIÓ I DEBAT AMB JOVES UNIVERSITARIS.
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
ORGANITZACIÓ I PLANIFICACIÓ “Posem fil a l’agulla”
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
L’orientació acadèmica i professional dels alumnes d’ESO:
2013.
Grups interactius a L’Esquitx
PROGRAMA AMB EL LLIBRE SOTA EL BRAÇ!
RACONS RECURS PEDAGÒGIC QUE PERMET CREAR ESPAIS DE JOC ORGANITZATS A L’AULA Amb els racons es simbolitza la realitat exterior i es recrea un escenari.
ESCOLTA ESTRUCTURADA A P3 Escola Joan Maragall.Vilanova del Camí.
Projecte d’educació en comunicació audiovisual.
- Treballem un projecte a l’aula d’acollida -
Projecte “TALK TO ME” febrer de 2018.
ORÍGENS DEL NOSTRE PARLAMENT VERD
Resultats de l’Estudi 1Q 1R ESCOLA TÈCNICA SUPERIOR D’ENGINYERIA Curs Grau d’Eng.Elèctrica Grau d’Eng.Electrònica Ind. i Automàtica Grau d’Eng.Informàtica.
Coneixements i idees previs
IV JORNADES DOCTORIALS
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica EAP DE SANT ANDREU
LABTRED (LABORATORI DE TRANFERÈNCIA EDUCATIVA)
PdD Escola Salvador Espriu Característiques generals
Formació per als equips directius d’educació secundària
Gestió participativa dels projectes de centre
Continuació: el temps II
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE GRÀCIA
Resum de resultats Enquesta als participants en els Cercles de comparació intermunicipals Octubre de 2018 Grandària del municipi 503 Fins a habitants.
ELS AMBIENTS A EDUCACIÓ INFANTIL
La consciència fonològica a P-5 i 1er
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals
Assessorament de la Formació en Competències
LÍMITS: EDUCAR EN LLIBERTAT
Convivència i Mediació Escolar
ARTS PLÀSTIQUES Eva Navas Vela 1.
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals (1)
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
Biblioteca escolar “puntedu”, espai de coneixement i aprenentatge
“Recursos Educatius en la Web” Rafa Atienza Blasco
ESTADA A L’EMPRESA AL BATXILLERAT
Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

Toca fusta FENT DECORATS Projecte de Servei Comunitari INS MILÀ I FONTANALS

IMPLEMENTACIÓ Curs 2013-14 Nivell: 3r d’ESO Temporització: 1 trimestre

RENOVACIÓ DELS DECORATS PARTICIPANTS ESCOLA BRESSOL PORTAL NOU INS MILÀ i FONTANALS NECESSITAT SERVEI RENOVACIÓ DELS DECORATS

JUSTIFICACIÓ PER A L’ESCOLA L’escola bressol Portal Nou celebra cada curs la festa de comiat dels alumnes de 3 anys. A la festa els pares i mares representen el conte d’en Patufet. Necessiten reposar els decorats que comencen a estar molt tronats.

JUSTIFICACIÓ PER A L’INSTITUT Els alumnes de 3r d’ESO de l’INS Milà i Fontanals fan tallers de diversificació curricular a les hores de tecnologia. Durant el 2n trimestre del curs faran un taller de fusteria.

MARC TEÒRIC Tallers pre-laborals (programa Èxit2) que Impulsem desenvolupa amb l’INS Milà i Fontanals, aprofitant el taller de fusteria i l’especialització del seu professional en el disseny i elaboració de joguines artesanes i mobiliari infantil per a escoles bressol, amb la necessitat de renovar l´escenografia del conte del Patufet de l´Escola Bressol Portal Nou que s’utilitza a la festa de fi de curs amb les famílies.

Objectius d'aprenentatge Facilitar l´adquisició de competències bàsiques a través d´una metodologia pràctica i experiencial, en un espai real de treball, i amb una professió: la fusteria, posant en pràctica coneixements lingüístics, matemàtics,... imprescindibles per al seu desenvolupament personal i la seva integració social i educativa. Facilitar la interacció i comunicació entre adolescents i infants en un context educatiu, aprenent a comunicar-se i atenent les demandes.

Objectius de servei Millorar els espais de joc, imaginació i creativitat dels nens de l’escola bressol

UBICACIÓ DEL PROJECTE EN EL CURRÍCULUM Competència matemàtica: mides, proporcions, escales,... Competència lingüística: comprensió lectora i expressió oral. Àrea visual i plàstica i tecnologia: plànols, maquetes, dibuixos, escales de colors, tints,... Habilitats socials: comunicació amb les mestres i amb els nens i nenes.

Organització i rol dels diferents participants Estudiants: rol actiu d´observació, disseny i elaboració dels productes. Professorat de l’institut: acompanya al grup i vetlla pels aspectes curriculars. El professor de fusteria condueix el disseny i elaboració. El professorat de l’Escola Bressol mostra el context escolar als adolescents, acull els estudiants de l´institut i dinamitza les trobades amb els nens i nenes.

ETAPES DEL PROCÉS Visita dels alumnes del Milà a l’Escola Bressol Disseny del projecte Presentació del projecte Construcció de les figures a mida real Lliurament dels materials

1. Visita a l’escola bressol Fer-se idea dels espais on ha d’anar els decorats Recollir les necessitats i les demandes dels nens i nenes i de les seves mestres

2. Disseny del producte Tria de materials Disseny i elaboració de les maquetes

3. Presentació dels productes Rebuda de les mestres de l’escola bressol Explicació del que s’ha fet Valoració de les maquetes Esmenes

4. Construir les figures a mida real Dibuixar-les Tallar- les i pulir-les Pintar-les i muntar-les

5. Lliurament dels materials

Ens sentim orgulloses dels resultats!!