06/11/2018 Projecte Internet a l’Escola Kit Internet a l’aula http://www.xtec.net/formaciotic/presentacions/kitaula/html/index.htm.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Fem activitats amb vídeo!
Advertisements

POLIMÈDIA I ALTRES RECURSOS PER A L’ELABORACIÓ DE MATERIALS EN LÍNIA
LA PISSARRA DIGITAL: L’ús a l’aula
Com estudiar… El subratllat Organització de la informació Esquemes
L’ordinador i els Sistemes Operatius(S.O)
Escola Montserrat Sant Just Desvern
Tema 3. Aplicacions de les TIC a l’educació.
Elaboració d’un projecte telemàtic de primària
Toca fusta FENT DECORATS
Recerca “LA PISSARRA DIGITAL A L’AULA DE CLASSE”
Eines digitals TIC © McGraw-Hill.
ATENCIÓ A LA DIVERSITAT Atenció educativa a l’alumnat immigrant
Elena Prieto Amengual Marina Reus Busquets Maria Roig Paredes
Una experiència a sisè de Primària
TÈCNIQUES D’ESTUDI.
APRENENTATGE MULTINIVELL
Recursos Informàtics en Història
SCOPUSxxxxxxxxxxxxxxxx
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
PREINSCRIPCIÓ DE QUART.
CURS PRESENTACIÓ 20 de maig de 2014.
TERMOREGULACIÓ HORÀRIA INDIVIDUAL DELS ESPAIS DEL CENTRE
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
PROJECTE: AUTOR/A I L.LUSTRADOR/A A L’AULA
REUNIÓ AMB PARES I MARES DE 3r I 4t D’ESO
Tema 3. Aplicacions de les TIC a l’educació.
LES UNITATS DE SUPORT A L’EDUCACIÓ ESPECIAL (USEE)
Experimentam amb la ciència
TALLER PISSARRES DIGITALS.
Les TIC i les Aules Obertes
L’educació en valors cívics a través de l’educació física i l’esport
INSTITUT GUILLEM DE BERGUEDÀ
MIREMMATEMÀTIQUES Lleida 24 d’octubre de 2009.
INSTITUT GUILLEM DE BERGUEDÀ
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
CEIP Mercè Rodoreda - Martorell Educació Primària
IES DE VILADECAVALLS (VALLÈS OCCIDENTAL) 678 ALUMNES DISTRIBUÏTS EN:
“Modelització d’un treball interdisciplinari amb la utilització de les TIC tenint com un dels elements de referència competències transversals i amb una.
Trobada monogràfica sobre Treball de Recerca
Formació per a responsables del programa Biblioteca escolar: PUNTEDU
Docublog El blog del Programa de Documentació dels Estudis de Ciències de la Informació i la Comunicació de la Universitat Oberta de Catalunya Núria Ferran.
PRESENTACIÓ de MATARÓ RÀDIO
Informàtica Batxillerat HCS
Coneixements i idees previs
El treball en equip a la Xarxa: estratègies docents
Una experiència d’ambientalització curricular als estudis de Magisteri de la FPCEE Blanquerna PAMB IV SEMINARI SOBRE AMBIENTALITZACIÓ CURRICULAR de les.
INTERNET XARXA: Quan un conjunt d’ordinadors estan connectats entre si per comunicar-se i compartir informació. TIPUS DE XARXES: LAN: Xarxa d’àrea local,
Jornada de Portes Obertes Diumenge 24 de març, Canet de Mar
Xavi Fabregat 4tA Karim Atsailali 4tA
INFORMÀTICA BÀSICA 1r ESO curs
Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
Xerrada ABEAM Breu descripció del curs “Internet i les matemàtiques a secundària” DSMA David Obrador Sala: 26 de novembre de 2005.
BIBLIOTECA - MEDIATECA
Quin poble volem? CP Mare de Déu del Toro Es Mercadal
SERVEIS CARTA DE SANTA COLOMA DE FARNERS
La resolució de conflictes a través de l'assemblea de classe
Sessió 3 Grup de treball SupTIC 12 de febrer del 2007.
Màster d’Aplicacions Multimèdia
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
Convivència i Mediació Escolar
CEIP CA N’ALZAMORA Escola pública Centre de nova creació
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
Aproximació telemàtica a l’art contemporani: Comunicació, art i educació Modalitat A. Classificació: Educació artística. Educació Visual i Plàstica.
Què són les TIC ? ( Tecnologies de la informació i Comunicació)
“Recursos Educatius en la Web” Rafa Atienza Blasco
LA PISSARRA DIGITAL A L’AULA DE CLASSE
El desplegament de les COMPETÈNCIES BÀSIQUES en el currículum
Trobada monogràfica sobre Treball de Recerca
Transcripción de la presentación:

06/11/2018 Projecte Internet a l’Escola Kit Internet a l’aula http://www.xtec.net/formaciotic/presentacions/kitaula/html/index.htm

Kit Internet a l’aula 06/11/2018 Sistema tecnològic que consisteix en un ordinador multimèdia connectat a Internet i un canó de projecció que projecta sobre una pantalla allò que es veu al monitor de l'ordinador, la TV, el vídeo, el DVD, la càmera...

Elements integrants del Kit Diapositiva de presentació Març 2006

El Kit a l’aula 06/11/2018 Ordinador Multimèdia

Elements integrants del Kit (I) 06/11/2018 Ordinador Multimèdia Ordinador Multimèdia ALDA + CE 865 GV Intel(R) Pentium(R) 4 2.80 GHz Memòria RAM 512 MB HD SAMSUNG (74.6 GB) Targeta de xarxa wireless Targeta gràfica Intel(R) 82865G Targeta de so Realtek AC'97 4 ports USB, 2 sèrie, 1 paral·lel, 2 PS2 Teclat Logitec Deluxe Keyboard PS/2 OEM Mouse òptic amb dos botons i roda

Elements integrants del Kit (II) 06/11/2018 Monitor TFT APD L773 Pantalla LCD de 17” Punt de píxel 0.264 mm Angle visible 140º Colors, 1.2 milions Resolució màxima 1280 x 1024 75 Hz Consum elèctric (encès) <= 45W

Elements integrants del Kit (III) 06/11/2018 Projector EPSON EMP-54 Distància de projecció de 89 a 1050 cm Comandament a distància Dos ports VGA Un port de vídeo Un port de S-Vídeo Port infraroig

Elements integrants del Kit (IV) 06/11/2018 Pantalla de projecció enrotllable

Elements integrants del Kit (V) 06/11/2018 Sistema Creative Inspire GD 580 Tres altaveus frontals. Dos altaveus posteriors Un Subwoofer Un mòdul decodificador Un comandament a distància Un adaptador d’alimentació Cables de connexió

Elements integrants del Kit (IV) 06/11/2018

Elements integrants del Kit (VI) 06/11/2018 Switch (commutador) Permet seleccionar L’entrada Vídeo (RCA) Àudio (RCA) PC Àudio (PC) La sortida Monitor

El Kit Internet a l’aula: una finestra oberta al món Diapositiva de presentació Març 2006

Una finestra oberta al món (I) 06/11/2018 Obre una finestra al món que permet compartir i comentar tot tipus de materials i treballs fets pel professorat i per l’alumnat, tant dins i fora de l’aula, com dins i fora del centre. Afavoreix la creació d’un clima de treball més col·laboratiu. Incrementa la motivació dels estudiants pels elements multimèdia incorporats. Afavoreix aprenentatges més significatius, en consonància amb la societat actual.

Una finestra oberta al món (II) 06/11/2018 Permet cobrir les diferències individuals d’aprenentatge de l’alumnat: uns més visuals, d’altres més abstractes, amb diversos estils cognitius... Actua com a germen d'innovació: indueix a una renovació dels processos d'ensenyament i aprenentatge (model CAIT): Constructiu Autoregulat Interactiu Tecnològic

Una finestra oberta al món (III) 06/11/2018 Diversitat i multiculturalitat a l’aula: els alumnes procedents d’altres cultures poden tenir un suport per donar a conèixer, d’una forma visual, aquells aspectes valuosos de la seva cultura.

L’ús del Kit Com a suport al professor/a: Com a suport al grup classe: 06/11/2018 Com a suport al professor/a: En les explicacions En les preguntes no previstes En la presentació de programari i aplicacions Com a suport al grup classe: En la correcció col·lectiva En els debats i síntesis En la cerca a Internet En les presentacions En l’elaboració de treballs Conjuntament amb una càmera web: En la projecció de cossos opacs En les videoconferències Com a treball de la imatge a l’aula: El cinema La videoteca digital Més Recursos

En les explicacions (I) 06/11/2018 Per recolzar les explicacions del professor/a.

En les explicacions (I) 06/11/2018 Per mostrar imatges Fotografies digitals nostres, escanejades... Fotografies extretes de pàgines web, o bé buscades en bancs d’imatges des d’Internet.

En les explicacions (III) 06/11/2018 Per projectant simulacions, animacions...

En les explicacions (IV) 06/11/2018 Mitjançant presentacions sobre el tema que cal desenvolupar.

En les explicacions (V) 06/11/2018 Per fer esquemes.

En les explicacions (VI) 06/11/2018 Utilitzar activitats interactives.

En les preguntes no previstes 06/11/2018 Cercar informació a Internet i comentar-la conjuntament. Utilitzar cercadors, enciclopèdies en línia...

En la presentació de programari i aplicacions 06/11/2018 Aprenentatges sobre l'ús de programari i aplicacions.

En la correcció (I) 06/11/2018 Comentar els exercicis o treballs de forma col·lectiva. Facilitar la intervenció de l’alumnat expressant les seves idees, dubtes i objeccions.

En la correcció (II) Individual i guiada 06/11/2018 Individual i guiada Comentar els exercicis o treballs.

En la correcció (III) 06/11/2018 Col·lectiva Completar exercicis.

En els debats i síntesis (I) 06/11/2018 Presentar i comentar les tasques col·lectives i/o col·laboratives que es portaran a terme. * Facilita la interacció professorat/alumnat i la discussió en grup a l'aula.

En els debats i síntesis (II) 06/11/2018 Utilitzar una presentació del tema que s’ha de tractar.

En els debats i síntesis (III) 06/11/2018 Recollir les aportacions dels estudiants en un editor de text, de manera que es pugui negociar el redactat final entre tots.

En la cerca a Internet (I) 06/11/2018 Recerques guiades: Les WebQuest. Les caceres del tresor.

En la cerca a Internet (II) 06/11/2018 Cerca d’informació per resoldre activitats de classe.

En les presentacions (I) 06/11/2018 Exposar treballs als companys... Presentacions, treballs de recerca...

En les presentacions (II) 06/11/2018 Presentacions a altres grups, explicacions de contes...

En les presentacions (III) 06/11/2018 Suport visual a una lectura: Jocs Florals, teatre llegit, etc.

En les presentacions (IV) 06/11/2018 Mostra de treballs artístics, fotografia, vídeo...

En l’elaboració de treballs (I) 06/11/2018 Resoldre o elaborar exercicis de manera conjunta.

En l’elaboració de treballs (I) 06/11/2018 Redacció de textos amb la participació de tota la classe.

En l’elaboració de treballs (I) 06/11/2018 Elaboració i emissió de noticiaris, doblatges...

En la projecció de cossos opacs 06/11/2018 Permet projectar amb l’ajuda d’un suport i d’una càmera web connectada al PC, els treballs d’alumnes que ens interessi mostrar a la resta de companys.

En les videoconferències 06/11/2018 Videoconferències.

Com a treball de la imatge a l’aula (I) 06/11/2018 El cinema Permet la visualització, la crítica, l’anàlisi de pel·lícules: Cinescola Guies diàctiques de pel·lícules Links sobre cinema Cinema i història Cinema en català Per analitzar una pel·lícula

Com a treball de la imatge a l’aula (II) 06/11/2018 Videoteca digital A l’aula, el Kit d’Internet ens permet accedir a multitud de recursos audiovisuals i vídeos que afavoreixen la comprensió de l’alumne: Recursos audiovisuals: Audiovisuals Adreces

Més recursos (I) Cursos telemàtics: Recursos TIC a l’àrea de... 06/11/2018 Cursos telemàtics: DPMA Internet i les matemàtiques a primària   DSLL Internet i llengua a secundària DSMA Internet i les matemàtiques a secundària DSSO Internet i les ciències socials a secundària Recursos TIC a l’àrea de... Llengua Matemàtiques Ciències Socials Anglès Aules Acollida Ciències Experimentals Tecnologia Altres recursos: Recursos educatius

Més recursos (II) Cursos en preparació: 06/11/2018 Cursos en preparació: Kit Internet a l’aula per a primària. Kit Internet a l’aula per a secundària. Internet i la llengua anglesa a primària. Internet i la llengua anglesa a secundària.

Març/abril de 2006 Moltes gràcies per la vostra presència 06/11/2018 Moltes gràcies per la vostra presència Coordinadors Territorials Àrea TIC del Departament d’Educació