Constàncies témporo-espacials. La interacció amb màquines i els automatismes motors. Les cadenes motores.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
2/12/10 El forat a la capa d’ozó.
Advertisements

LA MATÈRIA.
ANIMACIÓ D'OBJETES EN UNA PRESENTACIÓ DE DIAPOSITIVES.
LA VEU I EL CANT. QUALITATS DE LA VEU La veu expressa, comunica i ens identifica. Quan parlem la nostra veu te una altura indeterminada (no sabem quina.
Es la habilidad de recibir e interpretar estímulos a través del contacto con la piel.
Configuracions perceptives. Configuracions perceptives. Definició. El concepte d’indici. Configuració temporal, témporo-modal i modal. - Percepció de.
La Agilidad.
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
L´energia.
2. L' idealisme transcendental:la síntesi kantiana 2. 3
MESURA DEL RADI DE LA TERRA (seguint Eratóstenes)
La politja Una politja és una roda amb un eix central al voltant del qual pot girar i que, a la part exterior, té col.locada una corda o cable.
Coneixement del Medi 4t. de Primària Les màquines.
EL DINER, ELS BANCS I LA POLÍTICA MONETÀRIA
APLICACIÓ DEL CONTACT IMPROVISACIÓ A L’ENSENYAMENT SECUNDARI
Què és un pla Individualitzat ?
Propietats relacionades amb l'aspecte extern Altres propietats
PRONOMS RELATIUS i PRONOMS INTERROGATIUS
Sensació: fenòmens complexos
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
Tecnologia i Medi Ambient
TEMA 5 : FUNCIÓ DE NUTRICIÓ
3a PART Els nens i nenes de P- 4
Per què hi ha objectes que suren i objectes que no suren?
1 u n i t a t La comunicació.
TALLERS D’EXPERIMENTACIÓ
Elisabet - Abril – Rubén 6èB
És un gran error creure’s més del que un és ó menys del que un val.
Les formigues.
JOHN LOCKE EPISTEMOLOGIA.
TIPUS D’OPERADORS..
Éssers vius i éssers inerts
LA LLUM És una forma d’energia que percebem amb el sentit de la vista
TEMA 5 : FUNCIÓ DE NUTRICIÓ
Ajuntament de Vic. Regidoria de joventut: Judit Ramos.
TRIGONOMETRIA Conceptes bàsics: Triangle (tres costats i tres angles)
DE LA DURADA AL RITME.
L' ANTIC EGIPTE.
COM FER ELS MURALS DEL PROJECTE:
Treballem l’estadística
4. L’òptica quàntica L’òptica electromagnètica ens descriu la llum com una ona EM clàssica: Amplitud dels camps: variables contínues Energia ~ |A|2 Aquesta.
Situacions Simuladores Preferencials (SSP)
LA CONDICIÓ FÍSICA.
L’orientació acadèmica i professional dels alumnes d’ESO:
- Treballem un projecte a l’aula d’acollida -
Mireya Reina i Aida Bauzà
L’AIGUA A LA NATURA.
Repàs control matemàtiques
LES FRACCIONS.
Exercicis sobre l'Àtom:
Repàs control matemàtiques
millora de la qualitat de l’ensenyament.
Registro.
MORFOLOGIA i SINTAXI PRONOMS RELATIUS i PRONOMS INTERROGATIUS
ESPORTS D’ADVERSARI: EL PÀDEL
Les fraccions Sisè B curs
QUIN EFECTE TENEN ELS ÀCIDS SOBRE ELS ALIMENTS?
Justificació De la mateixa manera que l'esport és important per mantenir la forma física, la gimnàstica mental és important per al nostre cervell. "Enginy"
[Et]màx – [Et]min = -k·t
Els receptors i els òrgans dels sentits
El Modernisme Tradició I Modernitat a L’arquitectura Del Canvi De Segle Projecte Escolar Comènius 1
MORFOLOGIA i SINTAXI PRONOMS RELATIUS i PRONOMS INTERROGATIUS
6è C Escola Pla de l’Avellà Maig de 2012
Explorant la matèria.
PERCEPCIÓ Associació i constància.
RAT-PENAT VERTEBRAT MAMÍFER CARNíVOR.
Ciències de la naturalesa
Una experiència a l’aula
EXPERIMENTEM AMB L'AIGUA
PROFUNDITAT.
Transcripción de la presentación:

Constàncies témporo-espacials

La interacció amb màquines i els automatismes motors. Les cadenes motores.

Constància témporo-espacial o posicional Registres dels moviments oculars

Constància T/E Composta Registres dels moviments oculars

Constància en el seguiment

Cadenes Témporo-Modals Música: Ritme i Melodia Cadenes témporo-modals a l’esport: Gimnàstica rítmica i natació sincronitzada. Interacció amb màquines i automatismes. Saber què fer i quan fer-ho. Primera part.

Constàncies perceptives modals Constàncies de color, forma, mida, textura, etc. Constàncies espacials i posicionals. -- Canvi de marxes i altres en els cotxes. -- Posició dels pals a les porteries Constàncies perceptives químiques.

Constància de la forma

Il·lusions -Il·lusió de pes -Il·lusió de tacte d’Aristòtil -- Variant fent córrer una boleta.

Il·lusió de protuberància o forat

Figura ambigua Un objecte dibuixat que pot ser dues coses

Figura “trigua” !!!