L’illa dels 5 Fars.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
LOS LÍMITES DE LA EDUCACIÓN Alba Sánchez Canal Capítol 4: La paternidad responsable.
Advertisements

PASTORAL EDUCATIVA CURS 2014/15 OBJECTIU 1: JOACCIONS EDUCATIVES “Créixer cap a una autèntica vida interior “ Per canviar el món, primer canvia’t a TU.
W AKING L IFE. REALITAT / SOMNI REALITAT - Tota causa que té una conseqüència. - Tot allò palpable, observable i qüestionable. - Limitada SOMNI - Estat.
Llegir amb lectura ràpida el text (30 segons)
Waking LifeWaking Life. Déu Que és Déu? Segons el diccionari GDLC Déu és:Nom genèric amb què hom designa l'anomenat ésser suprem, o bé, simplement, cadascun.
RESOLUCIÓ POSITIVA DE CONFLICTES
Activitats artístiques al CFA Miquel Martí i Pol De l’expressió oral i escrita a la cohesió social.
Al vostre gust amb el  Amb so  Si me preguntan: -En qué creo? Si em preguntes: -En què creus?
Sentir l’esperit Sentir el espíritu L’esperit no creix en els arbres, però es nodreix del nostre entorn, com el cos es nodreix del menjar. El espíritu.
FILOSOFIA MODERNA IMMANUEL KANT. 2 IMMANUEL KANT- XVIII (1) PRINCIPIS GENERALS  De formació racionalista, la lectura de l’obra de Hume li fa plantejar.
DESCOBREIX EL TRESOR DEL NADAL CELEBREM L’ANIVERSARI DE JESÚS.
Els colors de l’ Advent.
Un conte de Shel Silverstein Traducció, Xesco Boix
Página 1 Creade - LHH, Programes d´Outplacement. Página 2 Què és Creade - LHH ? Context Com ho fem Components bàsics Consultoría Visió Global Consultoría.
Del llenguatge visual al missatge visual Su Richardson Burnt Breakfast Adaptació d’una presentació de M. Acaso.
DEPARTAMENT EF JOSEP BARCELÓ ALOMAR
LA VEU I EL CANT. QUALITATS DE LA VEU La veu expressa, comunica i ens identifica. Quan parlem la nostra veu te una altura indeterminada (no sabem quina.
HABILITATS DE COMUNICACIÓ PER LA PREVENCIÓ DE RISCOS PSICOSOCIALS.
Activitat CALCULA: ESPORT MASCULÍ I ESPORT FEMENÍ Observatori Crític de l’Esport Autora: Susanna Soler i Prat INEFC Barcelona.
ELS BLOCS I LA SEVA APLICACIÓ A L’AULA Recull de propostes sobre els usos didàctics dels blocs Material del Curs de l’Escola d’Estiu Virtual d’Espiral.
GESTIÓ D’EMOCIONS I SENTIMENTS
SALUT I ESCOLA IES LLANÇÀ Josep Santos Infermer ABS Llançà.
Organització, funcionament i gestió dels centres docents públics Les competències bàsiques Jornada de participació Tarragona, Materials a càrrec.
El coratge: la valentia i la por El coratge: la valentia i la por Valentia Valentia "El hombre que no teme a nada no ama nada." d'un amic d'un amic.
Educació Farmacèutica en la Interpretació de Prospectes Cascales Martínez, Mª del Mar Godó Claramunt, Jenny Ramírez Rosales, Alba.
Centre d'Hàbits Saludables
NOSALTRES, AVUI, COM CLARET
CATECISME de la Conferència Episcopal Espanyola Jesús és el Senyor.
Salut mental i prevenció
26 de l’any Regina Escoltant “Converteix-te, Jerusalem” de Narcís Casanoves, sentim-nos Església “santa i pecadora”
VIVIM AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
CONSELL COMARCAL DEL TARRAGONÈS Dr. Joan Fuguet Busquets
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
Quina és la fórmula de la felicitat que ens dóna la paraula de Déu?
Les bones pràctiques per a la educació en família
El Cant Gregorià.
● Un home perseguit implacablement (v ● Un home perseguit implacablement (v. 9) apel·la al poder de Déu perquè el deslliuri dels seus adversaris.
PETITS REPORTERS Títol.
24 de l’any cB Regina Seguim al Jesús que “es lliura” en el camí vers la Creu (T. Ll. de Victòria)
Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau!
L'ILLA DELS 5 FARS (FERRAN RAMÓN CORTÉS)
COM VIATJA EL SO? Nenes i nens de 4t de primària IEA Oriol Martorell
OMBRES I LLUMS Escola Antoni Gaudí Sta Coloma de Gramenet
PREGUEM: Pare, Perdó per les coses que he fet malament,
UTILITZACIÓ DE GINYS EN EDUCACIÓ INFANTIL 3 ANYS
DIADA DE LA PAU A SJO.
La Bíblia, font de valors humans i socials
IV Part Música Catalana d’avantguarda “Epigrames” de Benet Casablanques (composició 2003) Monges de Sant Benet de Montserrat.
valors humans i socials
Potser la seva vestimenta deia el que la seva ànima volia reflectir
SENYOR, ENSENYA’ NS A PREGAR
Estils de comunicació i relacions interpersonals: l’Assertivitat
"SENYOR, ENSENYA’M A SER FELIÇ I A DONAR PAU!"
ELS NOSTRES FILLS: COM AJUDAR-LOS A CRÉIXER
Les diferents realitats del món
QUAN FAS EQUIP, ETS FAN ÀSTIC!
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
Somni de Nadal. Somni de Nadal.
“DÉU ET PARLA. DESCOBREIX LA SEVA PARAULA”
Carta de Lincoln al mestre del seu fill (i II)
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
“Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau”
“NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU”
CONCURS BÍBLIC NOM: CÉSAR COGNOMS: GARCÍA MEDINA GRUP B DATA NAIXAMENT: 02/07/2003 COL·LEGI: SANT JOSEP OBRER CARRER: COVADONGA S/N
NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU
Aquest salm celebra les perfeccions divines que es revelen en les seves obres meravelloses: èxode, mannà, aliança, terra promesa, festes. Servir un.
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
COM FER UNA EXPOSICIÓ ORAL
Sentiments cliqueu.
EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE
Transcripción de la presentación:

L’illa dels 5 Fars

EMPATIA…. Capacitat d’una persona de viure la manera en que se sent una altra. Facultat de comprendre les emocions i els sentiments externs per un procés d’identificació amb un individu o grup d’individus amb el qual hom es relaciona.

COMUNICACIÓ…. Acció i procés de transmetre un missatge, amb establiment d’una relació i una interacció socials.

 Recerca d’un únic missatge com a base del contingut de la comunicació.  Repetició reiterada del missatge amb paraules i matisos diferents.  Els grans missatges no perden mai el seu valor.  El missatge ha de ser escollit pensant en els que l’han d’escoltar… <<El Far Favàritx dóna un gran missatge. Un missatge valuós, prou rellevant per destorbar la màgia de la nit>>.  Pensem en els altres.

En el món de la Música passa exactament el mateix Les cançons emeten un únic missatge, amor, amistat, odi, desengany... Cada cançó té el seu únic tema

 El missatge ha de captar l’atenció de l’oient per sobre de la resta de continguts. << Far Artrutx... La distància més curta entre un home i la veritat és un conte.>> Anthony de Mello. Com?: - Tria d’un missatge impactant. - Ocupant una posició estratègica dins del comunicat. - Donant-li vida; envoltant el missatge en una història que li doni protagonisme i veracitat.  Les persones ens sentim atretes per les històries dels altres. Ens interessen les coses que han passat de veritat...  La manera més sorprenent d’explicar un missatge és utilitzant la metàfora.  Si esbrino què és el que l’interessa al meu públic... Trobaré la forma en exposar el meu missatge de manera que sigui interessant per als oients... Ho trobaré pensant en el públic.

Quan cantes o toques un tema trist que expressa la teva experiència transmet una tristesa més intensa, i provoca més emoció en els altres. Quan expliques un acudit en primera persona incrementa les garanties de riures dels qui escolten.

 Llenguatge: Hem de saber quin llenguatge utilitzen els que ens escolten, per saber que ens expliquem amb claredat i que s’entenen les nostres explicacions.  Expressió Corporal: Existeix la comunicació verbal, i la no verbal... Els nostres moviments també comuniquen, les nostres mans, la nostra postura, la nostra expressió a la cara, els nostres ulls... No només parlen les paraules... Els que ens escolten també ens miren en una comunicació presencial.  Els continguts perden la seva raó de ser, si les formes no són les adequades... Qui ens escolta té els seus propis codis... Utilitzem-los! << Far De Punta Nati... No és el teu propi llenguatge el que mana, sinó aquell que et permeti apropar-te més a la gent..>>

Un músic, un artista és conscient de que la seva expressió no es limita només a la veu, o a l’instrument, si no que els seus moviments, són un complement bàsic per a la música.

<< Far De Cavalleria << Far De Cavalleria... Comuniquem el que sentim, res més que el que sentim. I el que sentim... No es pot amagar. No canviïs la veu, canvia el que sents.>>.  To: No només el tipus de paraules escollides són importants... El to en el que es desenvolupa la nostra presentació o comunicació marca el ritme d’atenció del nostre públic. Un to de veu fluix, uníson, monòton, sense canvis... Provoca la distracció del que escolta.  El llenguatge, els gestos, la mirada, la veu... Tot es basa en els nostres sentiments, en el que volem transmetre... Si nosaltres estem entusiasmats, transmetem entusiasme... És tant senzill com el contagi entre les persones.  Reacció: Hem de saber mirar als ulls del que ens escolta, i entendre la seva expressió. És evident l’actitud de les persones que han perdut l’interès pel que un està dient... La distracció dels oients ens dóna informació de com continuar la comunicació.  El missatge que compta és el que es rep, i no pas el que s’emet. Torna a ser el públic el que ens marca el ritme de la nostra exposició. Pensem en ell...

El Blues, el Flamenc, el Funkie, el Soul, l’Òpera El Blues, el Flamenc, el Funkie, el Soul, l’Òpera... Els estils de música més expressius en general basen la seva expressió, no només en les lletres, sinó en el to de la veu.

<< Far De L’Illa de L’Aire << Far De L’Illa de L’Aire... És la teva convicció el que convenç, no pas cap esforç que puguis fer per convèncer>>.  Donar informació no és intentar que la gent prengui la decisió que tu vols que prengui.  L’obligatorietat, la imposició, l’amenaça... per naturalesa provoquen rebuig en les persones. Som éssers que volem ser lliures, i tenir l’oportunitat de prendre les nostres pròpies decisions sobre la nostra persona.  La captació d’atenció en el públic i la convicció del mateix es genera a través de la seguretat en nosaltres mateixos, i en la creença en els nostres arguments.  Podem obrir noves portes i convidar als que ens escolten a travessar-les, però quan convides, has d’estar preparat a assumir i acceptar una negativa.  Hem de saber respectar les decisions i opinions dels altres a través de la comprensió de les seves posicions i situacions personals sense judicis...

La música... Com tot, no pot entrar per obligació, s’ha de deixar la porta oberta, i que entri sola...

CONCLUSIÓ El nostre missatge durant tota la nostra presentació ha estat un molt concret. La base per aconseguir una comunicació bilateral entre emissor i receptor és L’Empatia

Moltes Gràcies per la vostra Atenció.

NTAE Grup M5 Paula García Marcos Alcaraz Mònica Gonzàlez 15 de Novembre 2007