Regidoria d’Educació, Família, Majors i Immigració CURS 2013-2014.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
LOS LÍMITES DE LA EDUCACIÓN Alba Sánchez Canal Capítol 4: La paternidad responsable.
Advertisements

Haga clic para modificar el estilo de texto del patrón Segundo nivel Tercer nivel Cuarto nivel Quinto nivel Setmana Cantant Tarragona 2008 Llum i música.
Projecte Agrega. Què és el Projecte Agrega? El projecte Agrega és un projecte dirigit als membres de la comunitat educativa El projecte Agrega és un projecte.
ITINERARIS A 4t d’ESO. CURRÍCULUM ESO LOE PREVIST PER AL CURS Segona llengua estrangera: s’oferirà en franja de matèries optatives un mínim.
PROJECTE COMENIUS ACTIVITATS REALITZADES PER 1ºA.
Activitats artístiques al CFA Miquel Martí i Pol De l’expressió oral i escrita a la cohesió social.
EL TEMPS. ¿QUÈ ÉS EL TEMPS? El temps és un concepte físic que tots experimentem quotidianament, però que es difícil de definir formalment. Es pot partir.
Un milió d’arbres?. En aquesta activitat intentarem fer una estimació aproximada dels quilometres que poden recórrer els ciclistes del Saunier Duval.
ELS BLOCS I LA SEVA APLICACIÓ A L’AULA Recull de propostes sobre els usos didàctics dels blocs Material del Curs de l’Escola d’Estiu Virtual d’Espiral.
Simultaneïtat d’estudis d’ESO o de BAT Com accedir a la documentació
Interpretació estadística dels indicadors de centre
En el seu compromís d’adaptació constant del projecte pedagògic de Pere Vergés als últims recursos tecnològics, l’escola presenta el projecte d’introducció.
XERRADA PER A LES FAMÍLIES DE P5
Organització, funcionament i gestió dels centres docents públics Les competències bàsiques Jornada de participació Tarragona, Materials a càrrec.
Edició 2017 Reunió amb famílies.
ESCOLA GRAS I SOLER.
Els instruments musicals
ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE PUIG-REIG
ESCOLA SANT JOSEP ORIOL ESCOLA DE MÚSICA LICEU
Podeu posar una foto del vostre centre
LA BANDA DE MÚSICA DEL NOSTRE POBLE
ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE PUIG-REIG
Caterina Cesari Antunez Institut Mediterrània
TIM BURTON.
ELS PLANETES DEL SISTEMA SOLAR
Treballant de tot i treballant plegats
PETITS REPORTERS Títol.
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
PROJECTE: AUTOR/A I L.LUSTRADOR/A A L’AULA
Projecte de P-3 4a Part Curs
Desplegament del currículum competencial i model didàctic
Obtenció d’un indicador per mesurar l’abandonament en els estudis
PRESENTACIÓ CRÈDIT DE SÍNTESI 1r ESO
LES UNITATS DE SUPORT A L’EDUCACIÓ ESPECIAL (USEE)
1r TRIMESTRE 2n TRIMESTRE 3r TRIMESTRE
MÚSICA INSTRUMENTAL A PRIMÀRIA “violins i violoncels”
L’escola, l’entorn i la línia pedagògica.
Programa Socialització de Llibres al CEIP LOLA ANGLADA
Experiència de formació conjunta. Dep. Ensenyament i AEST
Jornada de portes obertes 5 de març de 2016
El viatge de Primària a Secundària
Escola de Karate do Salvador Àlvarez
Descobrint un tresor amagat
Tutorials Campus Virtual Càrrega automàtica d’alumnes
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
OBJECTIUS TALLER Saber d’on partim (PRIMÀRIA) i cap a on anem (SECUNDÀRIA) Descobrir els principals CANVIS que es produeixen. Saber què implica el canvi.
Edició 2017 Reunió amb famílies.
1r trimestre: “Respecte a la diversitat”
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
L’orientació acadèmica i professional dels alumnes d’ESO:
DIADA DE LA PAU A SJO.
Seminari d’Educació Especial
ESCOLTA ESTRUCTURADA A P3 Escola Joan Maragall.Vilanova del Camí.
Projecte d’educació en comunicació audiovisual.
CURS
MUSICA TRADICIONAL VALENCIANA MÚSICA TRADICIONAL VALENCIANA
Característiques  L'Educació Secundària Obligatòria o ESO dura quatre anys i està dividida en dos cicles: el primer (1r i 2n d'ESO), per a l'alumnat de.
ORÍGENS DEL NOSTRE PARLAMENT VERD
Coneixements i idees previs
SETMANA DE L'ENERGIA D'OCTUBRE 2005 Granollers L'ENERGIA A L'ESCOLA
Una experiència lectora diferent a Cicle Mitjà
Interacció escola - entorn.
QUI SOM? SOM UNA ASSOCIACIÓ SENSE ÀNIM DE LUCRE, QUE PRETÉN ACOSTAR LA CULTURA MUSICAL A TOTHOM.
Caixes de descobriment
Experiència de formació conjunta. Dep. Ensenyament i AEST
Quin poble volem? CP Mare de Déu del Toro Es Mercadal
P-5 Curs
Palataforma web per a músics amateurs i semi-professionals
ARTS PLÀSTIQUES Eva Navas Vela 1.
Knowing by sharing ( Ens coneixem compartint)
Transcripción de la presentación:

Regidoria d’Educació, Família, Majors i Immigració CURS

ENSENYAMENTS REGLATS CURS ALUMNAT INSCRIT ENSENYAMENTS REGLATS Primer curs (8 anys) 17 Segon curs (9 anys) 4 Tercer curs (10 anys) 22 Quart curs (11anys) 31 TOTAL 74

ENSENYAMENTS NO REGLATS CURS ALUMNAT INSCRIT M Ú SICA PER A NADONS (0-3 anys) No ni no (0-18 mesos)6 Plou i fa sol (18 a 36 mesos)12 SENSIBILITZACI Ó MUSICAL (3 -7 anys) Els petim ú sics3 (3 anys)11 Els petim ú sics4 (4 anys)24 Els petim ú sics5 (5 anys)26 Els rodam ú sics6 (6 anys)36 Els rodam ú sics7 (7 anys)35 EXPRESSI Ó MUSICAL S í, fa sol 8 (8 anys)22 S í, fa sol 9 (9 anys)13 S í, fa sol 10 (10 anys)11 S í, fa sol Intro (9 a 11 anys)7 PREPARACI Ó PROVES D'ACC É S (a partir de 12 anys)11 M Ú SICA JOVE (a partir de 12 anys)7 AGRUPACIONS (a partir de 12 anys) Cor11 Batucada4 Percussi ó 0 Guitarra El è ctrica0 Guitarra9 Piano10 Orquestra24 Banda de m ú sica5 Combo7 TOTAL 291

TOTAL GLOBAL ENSENYAMENTS REGLAT i NO REGLAT ALUMNAT INSCRIT Ensenyament Reglat74 Ensenyament NO Reglat 291 TOTALS 365

BENEFICIS QUE COMPORTA AQUESTA PRÀCTICA Responsabilitza als més grans de l’atenció i cura dels petits, i els fa conscients de què ells són el seu exemple, amb tot el que això implica. Crea lligams emocionals i afectius entre fillols/es i padrins/es. Dóna un valor afegit a la lectura musical Educa en el respecte com a persones, entre companys i companyes de diferents edats. Aprofita la diversitat i difon els seus avantatges Convida a assumir un compromís i una responsabilitat Afavoreix la comunicació entre l’alumnat de diferents cursos Fa créixer l’amor propi dels/les alumnes padrins fent-los partícips del progrés del seu/va fillol Fomenta actituds d’interès envers la música Gaudir de l’ensenyament-aprenentatge de la lectura i/o interpretació musical 2.- PARELLES MUSICALS: PADRINS I FILLOLS

L’alumnat d’entre 8 i 12 anys del centre, tant els que fan ensenyaments reglats com no reglats, seran avaluats a partir d’audicions amb públic. Es valorarà la capacitat del músics de transmetre, de demostrar una actitud adequada davant el públic aspectes que es treballaran durant tot el trimestre per tal de guiar l’alumne. També estan prevists tallers de por escènica les setmanes abans de les audicions per tal de donar-los recursos per a poder-lo vèncer. 3.- CANVI del model d’avaluació dels coneixements

Els propers 17, 18 i 19 d’octubre es durà a terme un intercanvi entre el Conservatori Elemental- Escola Municipal de Música de Palma i l’Escola Municipal de Música de Barañaín, Navarra- 56 alumnes, 4 professors i el batle de Barañaín vendran a Palma L’encontre d’aquesta setmana es centrarà en les respectives agrupacions instrumentals: banda de música i orquestra, uns 90 músics. Es faran assajos per instruments per tal que els alumnes es coneguin i després hi haurà un assaig general i un concert, dissabte 19 a les 10h al Castell de Bellver, on les tres darreres obres, les tocaran junts. Abans del concert, el director navarrès Miguel Esparza farà la lliçó inaugural d’aquest curs. 4.- INTERCANVI AMB L’ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE BARAÑAÍN (NAVARRA)

Gràcies