Incidències Davant de qualsevol incidència es seguiran els següents passos: Les monitores parlaran amb ells/es i els faran fer les reflexions necessàries.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
en els centres educatius de la ciutat de Barcelona
Advertisements

Centre d'Hàbits Saludables
CATECISME de la Conferència Episcopal Espanyola Jesús és el Senyor.
Títols oficials. Tramesa dels títols als centres. Circuit
Salut mental i prevenció
Podeu posar una foto del vostre centre
26 de l’any Regina Escoltant “Converteix-te, Jerusalem” de Narcís Casanoves, sentim-nos Església “santa i pecadora”
SIFARE - Sistema d’Informació Farmacèutica de Recepta Electrònica
Què és un pla Individualitzat ?
Reunió informativa d’inici de 2n ESO
Reunió informativa d’inici de 3r ESO
AVALUAR-QUALIFICAR PER COMPETÈNCIES
REUNIÓ INFORMATIVA.
Concurs literari i d’instagram 2018
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
Antecedents (el context) Centre IATIC
CURS PRESENTACIÓ 20 de maig de 2014.
PETITS REPORTERS Títol.
Instruccions Accidents Esportius
Informació Prèvia Casal.
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
PROCÉS FINAL FCT amb qBid
PER A ALUMNES ESPORTISTES D’ELIT
PROGRAMA PER L ‘ADOLESCENT DUME 12/24
TREBALLS D’ATENCIÓ AL PÚBLIC
III Jornada de transport sanitari
Programa Socialització de Llibres al CEIP LOLA ANGLADA
Mediació IES s'Agulla (Blanes) Què és la mediació? Conflictes que
III Jornada de transport sanitari
Resultats DIAGNOSI SOCIO CULTURAL DE L’ENTORN FAMILIAR DELS I DE LES
PRE CAMPUS 2017.
RYT a matrícula (MAT) reunió de centres 21/05/2015.
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
PROGRAMA AMB EL LLIBRE SOTA EL BRAÇ!
ASPECTES ADMINISTRATIUS D’INTERÈS PEL TUTOR DEL CENTRE RECEPTOR:
Seminari d’Educació Especial
La Bíblia, font de valors humans i socials
en els centres educatius de la ciutat de Barcelona
EN EL VENTRE DE LA TEVA MARE
CAMPUS OLIMPIA 2016.
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
Objectiu Educatiu Trienni
Escola Jacint Verdaguer Castelldefels
1 La identificació com a usuari periodista es realitza la primera vegada introduint en el camp Usuario, la lletra E seguida dels vuit dígits del DNI.
LA VIDA DE LES PERSONES.
SERVEI DE GESTIÓ I SEGUIMENT D’AVARIES
"SENYOR, ENSENYA’M A SER FELIÇ I A DONAR PAU!"
XIII a Setmana de la solidaritat
EL NOU REGLAMENT EUROPEU DE PROTECCIÓ DE DADES
PLA D’EVACUACIÓ Curs 2016/17 Generalitat de Catalunya
CLASSIFICACIÓ D'EMERGÈNCIES:
Xerrada sobre morositat a les Escoles Concertades
Passes a seguir per iniciar un nou curs acadèmic en el GestIB
PRIMERS AUXILIS OBJECTIU PRINCIPIS D’ACTUACIÓ EN PRIMERS AUXILIS (PAS)
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
Socialització de llibres de text.
L’AULA D’ESTUDI ÉS UN ESPAI ADIENT PER ESTUDIAR, FER DEURES, LLEGIR, CONSULTAR I FER PRÉSTEC DE LLIBRES… ESTÀ UBICADA A LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA. POSSIBILITA.
L’HANBOL.
Propostes de millora en el GIR
Reunió amb centres adscrits
CAMPANYA DE CONSCIENCIACIÓ PER A LA RECOLLIDA DE RESIDUS D’APARELLS ELECTRÒNICS PROPOSTA PER ALS AMBAIXADORS DE LA CAMPANYA.
DEFINICIONS DEL TREBALL EN EQUIP
E-certificat Bellaterra, 20 de novembre 2015
  Règim disciplinari El menjador és un servei de l’escola per atendre les necessitats de les famílies que vulguin aprofitar-lo, així doncs, tots els/les.
6a SETMANA de QUARESMA US PRESENTEM LA JOANA QUE ENS ACOMPANYARÀ EN AQUESTA SISENA SETMANA DE QUARESMA. LA JOANA DE VEGADES ES MOSTRA MOLT RESPONSABLE.
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
OWL Boy scouts summer ‘19 Quan: Del 25 de juny al 26 de juliol, de 9:00h a 13:00h Servei de menjador de 13:00 a 16:30 Lloc: Plaça 11 de setembre local.
BENVINGUTS !!!!.
Pla de convivència Marc legal:
Transcripción de la presentación:

  Incidències Davant de qualsevol incidència es seguiran els següents passos: Les monitores parlaran amb ells/es i els faran fer les reflexions necessàries per tal que es replantegin la seva conducta i la rectifiquin. Les monitores informaran al tutor/a de l’alumne de qualsevol incidència que s’hagi produït al menjador amb la resolució de la mateixa. La direcció, el/la tutor/a i el coordinador valoraran la necessitat de mantenir una entrevista amb la família.

  Règim disciplinari El menjador és un servei de l’escola per atendre les necessitats de les famílies que vulguin aprofitar-lo, així doncs, tots els/les alumnes que el facin servir han de conèixer i respectar la normativa. A l’hora de solucionar les problemàtiques que poden sorgir al menjador, s’ha de seguir un procés. Segons sigui la gravetat del conflicte, aquest serà atès pel monitor/a, coordinador/a i/o direcció del centre. Les sancions imposades als alumnes hauran de ser proporcionals: - A la seva conducte. - A la seva edat. - A les circumstàncies personals, familiars i socials per les que estigui passant. Es considerarà falta aquell acte que trenqui la convivència ja sigui al menjador, l’esbarjo, o la realització d’activitats.

  FALTES Faltes molt greus: La destrucció greu i intencionada, a les dependències del centre, de material i objectes de membres de la comunitat educativa. Les actuacions i incitacions a actuacions perjudicials per a la salut. La sortida del recinte escolar sense l’autorització corresponent. L’agressió física o amenaces contra membres de la comunitat educativa. Qualsevol falta greu reincident.   Faltes greus: Els actes d’incorrecció o desconsideració (falta de respecte) amb els membres de la comunitat educativa. Alterar l’ordre i la convivència del grup i/o del funcionament del menjador El deteriorament del material dels companys/es o del centre. Qualsevol falta lleu reincident. Faltes lleus: Incompliment de totes aquelles normes generals del menjador a excepció de les que fan referència als apartats anteriors. Desobeir les indicacions que pugui determinar cada monitor/a al seu grup en funció d’aquesta normativa.

  SANCIONS Sancions per Falta lleu: Amonestació oral (es notificarà per FULL D’INCIDÈNCIA) Privació del temps d’esbarjo, realitzant tasques educatives. Sancions per Faltes greus: Comunicació a les famílies i entrevista (es notificarà per FULL D’INCIDÈNCIA) Reparació econòmica dels danys causats al material del centre, companys/es o monitors/es. Sancions per Faltes molt greus: Compareixença davant la Direcció, comunicació a les famílies i entrevista (amonestació escrita: COMUNICAT D’INCIDÈNCIA) Suspensió del dret a la plaça del servei de menjador per un període de temps o per tot el curs escolar.

  SANCIONS Privació del servei de menjador La 1ª falta molt greu: 3 dies. La 2ª falta molt greu: 1 setmana. La 3ª falta molt greu: 15 dies. A partir de la tercera falta molt greu, pot suposar la pèrdua total del dret al servei. * En cas d’expulsió del servei de menjador, es valoraran amb la direcció del centre cada cas. Hi haurà casos com els alumnes becats que no els privarem del dret a menjar i per tant la família hauran de venir-los a buscar després de dinar. NO ES POT TREURE A CAP ALUMNE EL DRET A LA PLAÇA DEL SERVEI DE MENJADOR SENSE L’AUTORITZACIÓ I APROBACIÓ DE LA DIRECCIÓ DEL CENTRE.

FULLS D’INCIDÈNCIES / COMUNICATS D’INCIDÈNCIES Quan es produeixi una falta lleu i falta greu, el monitor/a o el coordinador/a haurà de fer un full d’incidència (una copia per la família, una copia pel tutor i una copia per nosaltres). La família ha de retornar el full signat a la coordinadora del menjador. Quan es produeixi una falta molt greu, el monitor/a ho comunicarà al coordinador/a i es farà un comunicat d’incidència escrit per a la família amb còpia a la Direcció del centre. La família l’haurà de retornar signat el dia següent. A més, es farà una entrevista amb les famílies. El comunicat d’incidència ha de constar de: Nom i cognoms de l’alumne. Curs Data dels fets. Nom i cognoms de qui redacta el comunicat d’incidència. Descripció de la incidència Propostes de resolució. Tipus de sanció Definició de la sanció que s’aplica Aquest comunicat s’entregarà al tutor/a de l’alumne, en un sobre obert, perquè el faciliti a la família.  

  Mesures urgents en cas d’accident Els monitors/es juntament amb el coordinador/a, en cas d’accident hauran de: En cas d’accident greu, trucar al 112. Informar telefònicament a les famílies dels alumnes afectats. Quan un nen/a usuari del menjador no es trobi bé, es trucarà a la família per comunicar-li el seu estat de salut i perquè el passin a buscar el més ràpidament possible. Mentre es vetllarà per la seva salut. En cas d'accident, es procurarà prendre la decisió més adient consultant amb els monitors ¡ coordinadora. En cas d'emergència mèdica lleu, sempre es trucarà a la família per comunicar-li el fet succeït, i per que el vinguin a recollir a l’escola i el portin al metge, hospital si la família ho creu oportú.   En cas d'accident greu, es trucarà al 112 i l'alumne serà traslladat, amb ambulància, amb taxi o a peu si tenim el centre mèdic a prop de l’escola. Automàticament, es comunicarà a la família l’incident i l’hospital on l’hem portat perquè vinguin el més aviat possible i es responsabilitzin de les decisions medicoquirúrgiques que s'hagin d'adoptar. Es recomana que el monitor referent de l’alumne en cas que no arribin els familiars al centre escolar, acompanyi a l’alumne al centre mèdic fins que arribin els familiars.

Informació En tots els casos d’accident els responsables del menjador, faran un informe escrit (full d’incidència) pel centre i la família. Aquest quedarà anotat al llibre de registre d’incidències.   En els accidents greus i molt greus, es farà també un informe per l’empresa i es facilitarà el mes aviat possible. Medicaments  El personal del servei de menjador no pot donar cap medicament als alumnes sense tenir la recepta del metge i l’autorització dels pares, mares o tutors legals.    A la recepta i autorització ha de constar: Nom i cognoms de l’alumne. Data de la recepta. Durada del tractament. Dosi de la medicació. Nom, cognoms i D.N.I. de qui signa l’autorització. Data de l’autorització. Si no es porta aquesta autorització, amb totes les dades, no es donarà res a l’alumne.  

  Incidències alimèntaries Davant de qualsevol incidència es seguiran els següents passos: En cas dels alumnes que presentin problemes d’alimentació, es farà un seguiment diari o setmanal, segons el cas, i el coordinador parlarà amb la família o es farà una entrevista personal, si cal. Es penjarà en un lloc visible pels monitors, el protocol d’acció en cas d’accident i la relació d’alumnes amb dietes especials i protocols d’actuació en cas d’al·lèrgies i intoleràncies alimentaries.