TRATAMENTO INTEGRADO DE LINGUAS

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
PROYECTO LINGÜÍSTICO DE CENTRO
Advertisements

PROGRAMA DE MINIMZACIÓN DE RESIDUOS
EL PRACTICUM EN LA FORMACIÓN POR COMPETENCIAS
REUNIÓN DE PAIS E NAIS C.P.I. de Panxón.
12 de xullo de 2017 Subdirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa e Formación do Profesorado.
Experiência dos clubes de leitura nos centros de ensino secundário
PROGRAMA DE PREVENCIÓN NO ÁMBITO FAMILIAR “MÁIS QUE UN TEITO”
O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS
CONVOCATORIA REDETIC PLAN TIC CEIP CRUCEIRO.
O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS (2009/10)
II XORNADAS DE DESENVOLVEMENTO DOS CONTRATOS-PROGRAMA
As claves dunha nova escola
NOVAS FORMAS DE PENSAR, DE SENTIR E DE ACTUAR
O deseño curricular da literatura galega no novo marco legal
Licenciatura de MATEMÁTICAS
integración das TIC na práctica educativa en Galicia
Ferramenta para a definición, execución e corrección de prácticas, integrable nun sistema web de teleformación Autor: Raquel Trillo Lado Director: Juan.
A PROGRAMACIÓN DA BIBLIOTECA ESCOLAR
Ricos países pobres Lidia Iglesias Vaamonde Helena García Muñoz
Atención ao alumnado Nun centro de Primaria 12 unidades de Primaria
A REDE DE ESCOLAS ASOCIADAS DA UNESCO
Introducción á Sociolingüística Galega VARIACIÓN (SOCIO)LINGÜÍSTICA
Lei Orgánica 2/2006 de 3 de maio, de Educación LOE
PROGRAMA MUNICIPAL DE INTERVENCIÓN FAMILIAR
O Proxecto de Dragal permite ao alumnado acceder, de xeito interdisciplinar, á historia e á cultura de Galicia a través do éxito das aventuras que agocha.
Introdución á sociolingüística da lingua galega
Proxecto interdisciplinar
Grupo de traballo combas a-1
Proxecto interdisciplinar
Plan de integración das tecnoloxías da información e a comunicación
CURSO E.D.A Galicia, Outubro – Decembro 2008.
Educación Secundaria Obrigatoria Real decreto 1105/2014, do 26 de decembro, polo que se establece o currículo básico da Educación Secundaria Obrigatoria.
As actividades non presenciais
A intervención psicopedagóxica nunha escola de e para O ALUMNADO
O PROXECTO Elaboración e difusión dunha Diagnose e Plan de Acción das políticas de igualdade de xénero e loita contra a violencia de xénero na Provincia.
Especialidade de Orientación vocacional e Profesional.
Estereotipos e prexuízos lingüísticos: a súa repercusión nos usos.
Atenas.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
O POR QUE DO CAMBIO.
Coordinadora de barrio Plan Comunitario de Teis
COOPERANDO PARA APRENDER ESTRUTURA COMPLEXA
O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS (2009/10)
PROGRAMA SOCRATES Accións COMENIUS Educación Escolar ERASMUS Educación
A programación de aula por competencias
ASESORAMENTO AO PROFESORADO DENDE A ORIENTACIÓN ESCOLAR
PROGRAMA SOCRATES Accións COMENIUS Educación Escolar ERASMUS Educación
Linguas e educación en Galicia
“Discurso do Gran Xefe Seattle ao Presidente dos EEUU”
EMPRENDEMOS UNHA NOVA ANDAINA XORNADA DE PORTAS ABERTAS PARA FAMILIAS
AVALIACIÓN DO BACHARELATO PARA O ACCESO Á UNIVERSIDADE (ABAU)
O DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN
PROXECTO PARA O ESTABLECEMENTO DA XORNADA MIXTA
A LOMCE.
Lei Orgánica 2/2006 de 3 de maio, de Educación LOE
I Congreso Ibérico.“A Fenda Dixital”
A intervención psicopedagóxica nunha escola de todos e para todos OS ALUMNOS Pontevedra, 27 de abril do 2009.
DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN
ENSINO PÚBLICO DE CALIDADE
PLAN DE MEJORA DEL IES LA PEDRERA BLANCA
PROCESOS PSICOLÓXICOS BÁSICOS PARA EDUCADORES/AS SOCIAIS
Proxecto Pesquería de POLBO 2016
CEIP ISIDORA RIESTRA I ENCONTROS DE E.INFANTIL E DE E. PRIMARIA.
A MODELIZACIÓN NO ENSINO SECUNDARIO
EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA (E.S.O.)
XXIV ENCONTRO ESTATAL DE ESCOLAS ASOCIADAS Á UNESCO. MELILLA-2011
Santiago de Compostela, 2012
PLAN VALORA - IGUALDADE
A AVALIACIÓN NA EDUCACIÓN PRIMARIA
Lei Orgánica 2/2006 de 3 de maio, de Educación LOE
Transcripción de la presentación:

TRATAMENTO INTEGRADO DE LINGUAS IES FÉLIX MURIEL Rianxo 2015-16 e 18-19

QUE É O TIL? É unha metodoloxía centrada na colaboración entre docentes de linguas á hora de abordar o ensino destas de xeito integrado, compartindo obxectivos, contidos, criterios de avaliación e metodoloxía, para desenvolver a competencia plurilingüe e lograr a normalización da lingua propia, o galego. COMPETENCIA COMUNICATIVA (competencia plurilingüe) NORMALIZACIÓN LINGÜÍSTICA (lingua propia) MARCO COMÚN EUROPEO DE REFERENCIA PARA AS LINGUAS (MCERL)

POR QUE O TIL AQUÍ e AGORA? A implantación da LOMCE en 1º e 3º ESO no curso 2015-16 abriu a porta ao desenvolvemento deste labor nos centros, pois por vez primeira viña recollido o TIL no Currículo das materias lingüísticas e no prólogo a cada unha delas dábanse indicacións ao respecto no coñecido como Decreto de Contidos Mínimos. Por outra banda, os cambios obrigados nas Programacións Didácticas dos Departamentos situaban nun lugar privilexiado as Competencias Básicas, agora chamadas Competencias Clave. Con eses vimbios botamos a andar. 1º documento: Para o Departamento TIL, titorías e presentación curso 2015-16

PARA QUE O TIL? Alumnado: Para promover o ensino baseado nas competencias clave. Para mellorar a competencia en comunicación lingüística. Para aprender linguas de xeito máis divertido, a través da motivación e a curiosidade. Para adquirir valores relacionados co multiculturalismo, o diálogo, a paz, a igualdade entre homes e mulleres, a inclusión da diversidade...

PARA QUE O TIL? 2. Profesorado: Para non repetir conceptos teóricos no ensino de diferentes linguas Para achegarnos ao feito lingüístico usando a mesma terminoloxía. Para mellorar a formación do profesorado respecto ao multilingüismo Para mellorar a coordinación entre o professorado Para desenvolver o traballo en equipo entre docentes Para traballar por proxectos de xeito interdisciplinar 3. Centro: Para desenvolver o Proxecto Lingüístico do Centro (PLC) 4. Sociedade: Para establecer canles para a normalización da lingua galega.

COMO? Como un medio, non un fin en si mesmo! COMUNICACIÓN: Cambio metodolóxico na docencia das línguas. Uso social da língua: escoitar, falar, ler e escribir em todos os contextos posibles. Incorporación das novas tecnoloxías da información e da comunicación. 2. PROXECTOS INTERDISCIPLINARES: Cambio metodolóxico na docencia. Todo o profesorado está implicado 3. NORMALIZACIÓN LINGÜÍSTICA: Cambio na formación do profesorado. A aprendizaxe das linguas medra a partir da lingua materna. A cerna do plurilingüismo é o galego.

CAMIÑO PERCORRIDO Acordos Metodoloxía Acordos Terminoloxía Acordos para o reparto contidos 1ºESO CADERNO TIL PARA AS FAMILIAS Acordos para o reparto contidos 1º - 2º trimestre 2ºESO Anexos Programacións Didácticas CADERNO TIL PARA DOCENTES Rúbricas CADERNO TIL PARA O ALUMNADO PROXECTOS