La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

REUNIÓN DE PAIS E NAIS C.P.I. de Panxón.

Presentaciones similares


Presentación del tema: "REUNIÓN DE PAIS E NAIS C.P.I. de Panxón."— Transcripción de la presentación:

1 REUNIÓN DE PAIS E NAIS C.P.I. de Panxón

2 1. DATOS DO EQUIPO DIRECTIVO E ORIENTACIÓN
Director: Alejandro Rouco Castiñeira Xefe de Estudos ESO: C. Antonio García Márquez Xefe de Estudos EP: Yolanda Fernández Domínguez Secretario: Santiago Pascual Buyé Orientadora: Mª Pastora Astray Mochales

3 2. OFERTA EDUCATIVA DO CPI
Educación Primaria Educación Secundaria Obligatoria. PDC: Programa de Diversificación Curricular PCPI (Programa de Cualificación Profesional Inicial) da Modalidade C mixta. Centro adscrito (“EEI Dunas”)

4 3. Horario e Materiais Horario: Outros materiais escolares
De 9:00 a 14:00 EP De 9:00 a 14:30 ESO Outros materiais escolares Axenda Escolar

5 4. PROXECTOS E ACTIVIDADES DO CPI
CONTRATO-PROGRAMA: PROGRAMA DE APOIO E REFORZO NA ESO Comunicación coas familias: Titoría, escola de familias (Boletíns, conferencias, cursos..etc) Bibliotecas escolares: Mochilas viaxeiras, club de lectura, celebracións, prestamo de libros..) Actividades extraescolares: ANPA, (teatro, baile moderno, estudo dirixido, inglés, ..). Taller de audiovisuais, radio Patio,..etc Convivencia: Mediación, Voluntariado, Solidariedade (Bolivia). PROXECTO DE PLURILINGÜISMO SECCIÓNS BIBLINGUES: 1º, 2º ,3º , 4º E 5º de EP (Inglés e Educación Plástica e visual) Programa de Inmersión Lingüistica: 5º e 6º de EP PROXECTO intercambio: Inglaterra (EP ), Francia (ESO) AUXILIAR DE CONVERSACIÓN (EDUCACIÓN PRIMARIA E EDUCACIÓN SECUNDARIA)

6 PROXECTOS DE INNOVACIÓN: DEUSES SOMOS NÓS (II Premio De Innovación Educativo 2009) e POLIZÓNS A BORDO (II Premio De Innovación Educativo 2010) , Do PEDERNAL A FUSIÓN I E II(Premio Provincial Voz Natura e premio ao mellor Blog do Proxecto) DEPORTE NA ESCOLA: Atletismo, Baloncesto, Voleibol e outros. II Xornadas de xogos tradicionais Val Miñor PLAN DE ATENCIÓN A DIVERSIDADE Plan de Reforzo. (RE, ACS, Recuperación de pendentes, ..), programas individuais e programas específicos personalizados PROXECTO ABALAR (5º, 6º DE EP E 1º,2º DE ESO) Un ordenando por neno/a Programa de mellora da biblioteca escolar (PLAMBE):”Se queres aventura, lanzate á lectura” Hora de LER (20 minutos diarios antes do recreo) RECUNCHO DE LECTURA PARA PAIS E NAIS MOCHILAS VIAXEIRAS (1º A 6º EP) HORARIO FAMILIAS (luns, mércores e xoves de 16:00 a 18:00 PROGRAMA DE TEATRO INTERCENTROS (Primaria e Secundaria, alumnado do grupo de Teatro) OUTROS PROXECTOS: Compromisos Pedagóxicos. Concursos Literarios e de Cómic. Revista do CPI: “Axiordo”. Proxecto Lector Plan de Introducción das Tecnoloxías da información e da comunicación.

7 4. NORMAS BÁSICAS Tratar con respeto aos compañeiros e compañeiras e ao profesorado. Non realizar bromas pesadas, insultar, ameazar o agredir a outras persoas. Ser persoas limpias e coidadosas co material, o mobiliario e as instalacións do CPI. Chegar a clase con puntualidade e xustificar as faltas. Traer os materiais necesarios para as clases e facer os deberes e repasar todos os días. Non se permite vir ao CPI con teléfonos móviles. Recomendase tamén que se absteñan de vir con aparatos musicais tipo mp3 ou similares.

8 5.- Coordinación Estreita Relación entre o segundo ciclo de Educación Infantil (5 anos) e o primeiro ciclo de EP, a orientadora do centro desenvolve o seu traballo unha vez a semana na EEI de DUNAS. Coordinación entre o 3º ciclo de EP eo 1º curso da ESO (Programa Transición Primaria Secundaria). Comunicación coas familias.

9 6. FÁCTORES QUE DIFICULTAN A ADAPTACIÓN
Novos compañeiros. (No paso da EI a EP, reorganizanse os membros da clase, amplifican e diversifican o grupo de amigos). Novo método: Adaptación a unha nova metodoloxía. Utilización de diversos libros de maneira simultánea por primeira vez.

10 Cambios de distribución nos espazos das aulas
Cambios de distribución nos espazos das aulas. (menos traballo en pequeño grupo e mais traballo individual..o que supón romper cos esquemas anteriores). A decoración da aula sofre cambios (menos estimulos visuais). O xogo libre desaparece dentro da aula, pasando a formar parte do tempo de recreo A organización da aula por rincóns non existe en EP.

11 A permanencia do titor da aula redúcese, pola entrada dos especialistas.
Os ámbitos da EI, Identidade e autonomía persoal, Medio físico e social, e comunicación e representación, diversificánse en áreas como matemáticas, coñecemento, Ed. Física. En EI os pais/nais acompañan ao alumno/a as entradas e saídas das clases, a relación entre titor/pai/nai é diaria e fluida . En EP é puntual e concertada previamente.

12 7. INFORMACIÓN SOBRE A EP: Cambios
Materias comúns da ETAPA: Matemáticas (1º ciclo 5h/s e 2º 3º ciclo 4), Lingua e Literatura Castelá e Galega (4), excepto en 6º (3) Coñecemento do medio, social e natural (no 1º curso de cada ciclo 5 e no 2º curso 4), Ciencias da Natureza(3), Inglés (1º ciclo 2 e 2º 3º ciclo 3), Educación artística (Plástica 1 e Música(1), Educación Física(2), Relixión ou Estudo Asistido (no 1º curso de cada ciclo 1 e no 2º curso 2), Educación para a cidadanía e os dereitos humanos (2 en 6º EP). Totais 25 horas.

13 Importancia da titoría (martes de 17:00 a 18:00)
Coas áreas e materias do currículo preténdese que todos os alumnos/as alcancen os obxectivos educativos e as Competencias básicas Competencia en comunicación lingüística Competencia Matemática Competencia no coñecemento e na interacción co mundo físico Tratamento da información e competencia dixital Competencia Social e Cidadá Competencia cultural e artística Competencia para aprender a aprender Autonomía e iniciativa persoal Importancia da titoría (martes de 17:00 a 18:00)

14 AVALIACIÓN DIAGNÓSTICA (AD)
Haberá AD en todos os centros en 4º de EP e/ou 2º da ESO. Levarase a cabo probablemente no mes de maio. Informaráse a comunidade educativa, incluidas as familias, tal e como determina a LOE.

15 É fundamental que o pai e a nai…
Actúen unidos Establezan uns límites claros na conducta dos seus fillos e fillas. Axuden aos seus fillos e fillas a coñecer as consecuencias dos seus actos

16 ¿Qué son os límites? Necesitan o control e a supervisión dos pais/nais: Horarios, estudo, saidas. Control do uso da tele, ordenador ou pley. Na alimentación. Nas súas amistades. Os pais e nais deben deixar claro o que está ben e o que está mal: No seu comportamento: Que sexan educados e respetuosos. No estudo: Deben ter un horario de estudo fixo.

17 Aspectos básicos da educación familiar
Ter comunicación: ¡hai que falar con eles/elas! Os pilares da boa educación son a esixencia e o afecto. Eviten o sentimento de culpa e o mito do pai/nai amigo. É imposible exercer de pai ou de nai sen… Ser pesado Dicir que non

18 Pedimos aos pais/nais que axuden aos seus fillos a...
Ter uns hábitos de estudo adecuados. Manter uns hábitos de vida necesarios para o aprendizaxe. Ser educados e respetar aos demáis: importancia da educación familiar.

19 NESTA NOVA ETAPA, RECOMENDAMOSLLES…
Manter contacto e colaboración periódica cos titores. Acudir ao menos unha vez ao trimestre á títoría para coñecer a marcha nos estudos do seu fillo ou filla. Ter boas expectativas respecto aos seus estudos. O estudo hai que facelo nun lugar tranquilo, sen música e coa televisión e o ordenador apagado para favorecer a concentración. E importante tamén que os nenos e nenas veñan almorzados ao CPI . Tamén, é convinte que veñan descansados, recomendase para estas edades que durman entre 8 e 9 horas. Así estarán máis atentos e menos cansados.

20 Bos hábitos de alimentación e descanso
¡CLAVES DO ÉXITO ESCOLAR! Repasar e facer os deberes Poñer Interese Prestar Atención Estudar todos os días á mesma hora Estudar entre 1 e 2 horas Materiais Hábitos de Estudo Bos hábitos de alimentación e descanso

21 No CPI comprometemonos a...
Manteñernos cerca deles para facerlles máis fácil a adaptación: titoría reunións dos Equipos Educativos. Medidas de atención á diversidade para o alumnado con un gran desfase escolar. Traballar os hábitos de estudo, coa súa colaboración. Vixiar para evitar situacións de intimidación entre compañeiros. Manter contactos periódicos coas familias.

22 Outros medios de comunicación…
Páxina web do CPI: Correo electrónico oficial do centro: Correo electrónico do Departamento de Orientación:

23 BLOGS DO CPI Blog de Novas Tecnoloxías : Abalar: A pedra que bole
Blog Departamento de Orientación: orientación CPI de panxón Blog Departamento Inglés Secundaria Blog Departamento Inglés Primaria Blog Departamento Francés secundaria Blog Departamento Lengua Castellana Blog de 1º de EP: Os concheiros. CPI de Panxón. Blog de 3º de EP: As Estelas. CPI de Panxón. Blog de 5º de EP Blog de 6º de EP Blog de Biblioteca: Blog de Música

24 Imáxenes do CPI... CPI de Panxón.

25


Descargar ppt "REUNIÓN DE PAIS E NAIS C.P.I. de Panxón."

Presentaciones similares


Anuncios Google