La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

A AVALIACIÓN NA EDUCACIÓN PRIMARIA

Presentaciones similares


Presentación del tema: "A AVALIACIÓN NA EDUCACIÓN PRIMARIA"— Transcripción de la presentación:

1 A AVALIACIÓN NA EDUCACIÓN PRIMARIA
Ferrol 2008

2 CARÁCTER DA AVALIACIÓN
Os criterios de avaliación valorarán: Grado de adquisición das competencias básicas A consecución dos obxectivos Continua Global Formativa Integradora

3 RESULTADOS DA AVALIACIÓN
INSUFICIENTE (IN) SUFICIENTE (SU) BEN (BE) NOTABLE (NT) SOBRESALIENTE (SB) Calificación negativa Calificación positiva

4 O PROCESO DE AVALIACIÓN As sesións de avaliación
Ao longo do curso haberá 3 sesións de avaliación (polo menos) Coordinadas pola persoa titora do grupo quen recollerá en acta: O desenvolvemento das sesións As cualificacións nas distintas áreas. Grado de desenvolvemento das competencias básicas Decisións e acordos acadados, referidas ao grupo e a cada un dos alumnos. Participará todo o profesorado que imparte docencia no grupo Valoraranse as aprendizaxes acadadas, o grao de desenvolvemento das competencias básicas e, no seu caso, as medidas adoptadas ou que se deben adoptar.

5 PROMOCIÓN DE CICLO / ETAPA
Será decisión do profesorado que imparte docencia en cada grupo, primando o criterio da persoa titora. Promocionará a un novo ciclo se: Alcanza o desenvolvemento adecuado nas competencias básicas e un axeitado grao de madurez. As aprendizaxes non alcanzadas non son un obstáculo para seguir satisfactoriamente o novo ciclo. Se non cumple as condicións anteriores permanecerá un ano máis no mesmo ciclo: Só poder ser unha soa vez ao longo da educación Primaria Irá acompañada dun plan específico de reforzo e recuperación O alumnado que presente NEE poderá permanecer un ano máis a maiores na etapa de Educación Primaria

6 INFORMACIÓN DA AVALIACIÓN
Finalizada cada unha das sesións de avaliación, as persoa titora do grupo de alumnos, informará ás familias de: A evolución académica dos seus fillos/as. As decisións adoptadas para o reforzo e/ou recuperación (se fose o caso)

7 DOCUMENTOS OFICIAIS DE AVALIACIÓN
Actas de avaliación Expediente académico Historial académico Informe persoal por traslado Informe avaliación final ciclo/etapa

8 ACTAS DE AVALIACIÓN Ao final de cada un dos tres ciclos. Comprenderán:
Relación nominal do alumnado de cada grupo Resultados da súa avaliación Decisións sobre a permanencia no ciclo ou a promoción ao ciclo ou etapa seguinte Medidas de RE ou AC para as áreas que precisen Arquivaranse nos centros educativos

9 EXPEDIENTE ACADÉMICO Documento de avaliación individual do alumno.
Inclue: Datos identificativos do centro Datos identificativos do alumno Información da súa escoralización Resultados da avaliación das áreas de cada un dos 3 ciclos da Educación Primaria Medidas de atención á diversidade, RE, AC.

10 HISTORIAL ACADÉMICO Recolle: Ao finalizar a Educación Primaria:
Os datos identificativos do alumnado Os anos da súa escolarización e os centros onde realizaron estudos. As áreas cursadas e os resultados obtidos en cada ciclo (RE, AC) A data de decisión da promoción do alumnado Ao finalizar a Educación Primaria: Será entregado aos pais/nais ou titores legais (xunto co Libro de Escolaridade) Unha copia será enviada ao centro de Educación secundaria, xunto co informe individualizado de final de etapa.

11 INFORME PERSOAL POR TRASLADO
Finalidade: Garantir a continuidade do proceso de aprendizaxe ao alumnado que se traslade a outro centro sen ter remato o ciclo. Contará dos seguintes elementos: Resultados parciais da avaliación Medidas de reforzo, AC, atención á diversidade Calquera outra información referente ao proceso educativo do alumno/a Elaborado pola persoa titora a partir da información de todo profesorado que imparte docencia.

12 INFORME DE AVALIACIÓN FINAL DE CICLO / ETAPA
Recollerá: Aspectos máis relevantes sobre o proceso de aprendizaxe Decisións sobre as medidas para a atención á diversidade RE e AC Aspectos do alumnado que permitan un mellor seguimento no proceso de aprendizaxe e madurez persoal Iniciarase ao comezo de cada ciclo Recollerá información resultante do proceso da avaliación continua ao longo de cada curso Completarase ao remate do ciclo A persoa titora ao remate de cada ciclo, poñerá os informes do alumnado do seu grupo a disposición da persoa titora do ciclo seguinte.

13 CAMBIO DE CENTRO O centro de orixen remitirá ao centro de destino os seguintes documentos: Ao remate de ciclo: Historial académico Informe de avaliación final de ciclo Sen ter rematado ciclo Informe persoal por traslado

14 CAL É O NOSO LABOR? Revisar que os libros de escolaridade estén de acordo co expediente que temos no XADE. Este curso pecharanse. Entramos no XADE para revisar os expedientes dos alumnos: Informes. Informes prefinidos. Expediente académico. Cubrimos os datos do noso curso. Buscar. Seleccionar todos. En presentación do Informe: Sinalar Primaria En “Identificación do informe….” Poñerlle un nome ao informe. Obter Informe. Ir ao buzón. Pedirá outra vez a clave. Visualizar Hai que revisar sobre todo as datas de promoción e superación de ciclo dos alumnos que teñan algún ciclo sen superar, que coincidan cos libros de escolaridade

15 E XA PARA REMATAR O Equipo directivo e o departamento de Orientación agradece a vosa colaboración e…….

16 ¡Ánimo e non vos desesperedes!
O PERALIÑO DÍVOS ….. ¡Ánimo e non vos desesperedes! Pouco a pouco… UFFF!


Descargar ppt "A AVALIACIÓN NA EDUCACIÓN PRIMARIA"

Presentaciones similares


Anuncios Google