La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

COOPERANDO PARA APRENDER ESTRUTURA COMPLEXA

Presentaciones similares


Presentación del tema: "COOPERANDO PARA APRENDER ESTRUTURA COMPLEXA"— Transcripción de la presentación:

1 COOPERANDO PARA APRENDER ESTRUTURA COMPLEXA
GRUPO CLASE: 5º de E.P. Fixo traballo cooperativo na aula de 4º na área de plástica. Coñecen a estrutura de lapis ó medio. Non teñen hábito de traballar cooperativamente na aula.

2 CARACTERÍSTICAS DO GRUPO CLASE
Dificultades de relación. Problemas entre dous nenos na aula. Conflito que chega a enfrentar ás familias. División na aula. Un alumno repetidor que se incorpora a aula é o que provoca esta situación. Absentismo pasivo por parte deste alumno. Falta de cohesión de grupo.

3 REALIZACIÓN DE DINÁMICAS DE COHESIÓN
GRUPO NOMINAL: Elaboración de normas de aula e consecuencias do seu incumplimento. Firma de todos de comprometerse a cumplilas. A PELOTA: Coñecemento do alumnado, gustos, preferencias. MUNDO DE CORES: Para facer ver a infravaloración dalgún do alumnado. (Este tipo de actividades vanse levar a cabo durante todo o curso).

4 PDI: PREHISTORIA PRODUTO /TAREFA
COÑECER A PREHISTORIA COMO ETAPA DA HUMANIDADE Elaborar unha exposición no centro. Facer un PPt.

5

6 PLANIFICACION DIDÁCTICA
PDI OBXECTIVOS CONTIDOS CRITERIOS DE AVALIACIÓN COMPETENCIAS CHAVE ESTÁNDARES DE APRENDIZAXE A B D H 4.1. O tempo histórico. 4.2. As fontes históricas e a súa clasificación: fontes primarias e secundarias. Elaboración dun traballo comparativo entre tipos de fontes históricas. 4.3. Técnicas para localizar no tempo e no espazo feitos do pasado: os mapas históricos e as liñas do tempo. B1.1.Realizar traballos de investigación; recoller información para seleccionala, organizala, extraer conclusións e comunicalas B1.2. CAA CCL CD CMCCT CSC CCEC CSB1.1.1Busca información (empregando as TIC e outras fontes directas e indirectas), selecciona a información relevante, a organiza, analiza, obtén conclusións sinxelas e as comunica oralmente e/ou por escrito. CSB1.2.1 Participa en actividades individuais e de grupo, CSB1.1.2 CSB1.3.1. CSB1.4.1 CSB2.4.1. CSB2.8.1 . CSB3.8.1 CSB4.3.1 . CSB3 8.2. CSB3.9.1 CSB3.9.2.

7 INICIAMOS O ÁMBITO C CO PLAN DE EQUIPO(coincide coa tarefa)

8 UNHA ESTRUTURA COMPLEXA, O CREBACABEZAS.
Elaboración dun PDI sobre a Prehistoria. Grupo de 5º de primaria. Cinco equipos base, 4 de catro e un de tres. O tema da Prehistoria subdivídese en apartados. Cada membro do equipo recibe un deses apartados que terá que preparar coa información que o mestre lle facilita. Na biblioteca seleccionamos previamente o material axeitado para que o alumnado seleccione información.

9

10 PLANTEXAMENTO DAS ACTIVIDADES MEDIANTE UNHA TÉCNICA COMPLEXA: O CREBACABEZAS.
GRUPOS DE EXPERTOS PALEOLÍTICO: Localización história e xeográfica. Características. NEOLÍTICO: Localización xeográfica na P.I. e histórica. Características A PREHISTORIA IDADE DOS METAIS: IDADE DO BRONCE IDADE DO FERRO PETROGLIFOS DE TOURÓN 5 ESTACIÓNS. Cada membro encárgase dun círculo. Xúntanse os círculos iguais de tódolos equipos Cando rematan volven ó equipo. Son pezas do crebacabezas.

11 CREBACABEZAS II O alumnado encargado dos mesmos subtemas xúntanse para levar a cabo a búsqueda, selección e recopilación de información sobre ese apartado. Empregando a técnica simple da lectura compartida van recollendo información sobre o subapartado correspondente. Empregando a técnica de lapis ó medio escriben un informe sobre o investigado. Mediante unha adaptación do folio xiratorio facemos un mapa conceptual.

12 CREBACABEZAS

13 CREBACABEZAS III Cando cada un, xa rematou o traballo de cada subapartado, volven ó equipo. Cada membro trae unha “peza do crebacabezas. No equipo imos completar un traballo coa adaptación do folio xiratorio. Cada membro vai aportar o que fixo no equipo de expertos. Finalmente faremos un power point no drive. Cada equipo encárgase dunha parte.

14 VOLTA DE NOVO Ó EQUIPO BASE

15 ELABORACIÓN DO TEMA CON TÓDALAS PEZAS

16 ESQUEMA DE REFERENCIA PARA CREAR O TEMA

17 PLAN DE EQUIPO: Seguimento

18 PLAN DE EQUIPO: Avaliación

19 CONCLUSIÓNS É fundamental planificar a actividade que se vai desenvolver. Debemos cohesionar o grupo clase e tamén os equipos base(Diana) de forma constante durante todo o curso. É preciso traballar o ámbito c. Carpeta de aula, caderno de equipo, plan de equipo coas fases correspondentes de seguimento e avaliación. Aplicaranse os tres ámbitos á vez. Son necesarios. Sempre que sexa posible introduciremos ferramentas tic, para que resulte máis motivante. O produto socialmente relevante si é proxectable no medio no que se desenvolve o alumnado, a aprendizaxe resultará máis significativa.

20 INTEGRACIÓN DOS TRES ÁMBITOS
ÁMBITO C ÁMBITO B ÁMBITO A

21 MOITAS GRAZAS


Descargar ppt "COOPERANDO PARA APRENDER ESTRUTURA COMPLEXA"

Presentaciones similares


Anuncios Google