La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

XXIV ENCONTRO ESTATAL DE ESCOLAS ASOCIADAS Á UNESCO. MELILLA-2011

Presentaciones similares


Presentación del tema: "XXIV ENCONTRO ESTATAL DE ESCOLAS ASOCIADAS Á UNESCO. MELILLA-2011"— Transcripción de la presentación:

1 XXIV ENCONTRO ESTATAL DE ESCOLAS ASOCIADAS Á UNESCO. MELILLA-2011
Organización de las Naciones Unidas para la Educación , la Ciencia y la Cultura. Escuelas Asociadas UNESCO XXIV ENCONTRO ESTATAL DE ESCOLAS ASOCIADAS Á UNESCO. MELILLA-2011 CEIP ISIDORA RIESTRA A SECA. POIO-PONTEVEDRA

2 T x P = C TRABALLO X PROXECTOS = COMPETENCIAS

3 EXPERIENCIA DE AULAS: 1º.A-1ºB.
Somos o alumnado de primeiro de primaria do Colexio Público A SECA en POIO. ESTA É A PRIMEIRA VEZ QUE TRABALLAMOS XUNTOS/AS INTENTANDO DESENVOLVER PROXECTOS DE TRABALLO. As nosas mestras: Susi e Rosana, tamén están pasando pola mesma experiencia: iniciarse no traballo compartido e consensuado. Todos e todas sabemos que non é doado, pero o esforzo leva ao éxito. Os protagonistas no entorno escolar.

4 O BOSQUE: PROXECTO INTEGRADO. Sostibilidade.Axenda XXI/UNESCO
2011:ANO INTERNACIONAL DOS BOSQUES. Os proxectos precisan un cambio de metodoloxía de aula ou de centro. Metodoloxía que afecta tanto á organización espazo-temporal, transferencia das aprendizaxes e avaliación. CUALIFICACIÓN non é AVALIACIÓN. Aprendemos a facer campos semánticos. C.Lingüística.

5 Diferentes tipos de textos.
ELABORAMOS ÍNDICES, DEFINIMOS, ANALIZAMOS CAUSAS E CONSECUENCIAS, ETC. ÍNDICES

6 OUTROS EXEMPLOS FACEMOS RELATOS SOBRE O TEMA TRABALLADO.
CAMPOS SEMÁNTICOS .

7 EXEMPLO DE DIAPOSITIVA CREADA POR UNHA ALUMNA .
DEFINICIÓN DE BOSQUE. BOSQUE Un ecosistema es un sistema natural que está formado por un conjunto de organismos vivos (biocenosis) y el medio físico en donde se relacionan (biotopo). Un ecosistema es una unidad compuesta de organismos interdependientes que comparten el mismo hábitat. ... es.wikipedia.org/wiki/Ecosistema Elaboramos textos dixitais: power-point, blog e outros documentos.

8 A necesidade de traballar con material diferente as fichas ou o libro de texto.
As mestras para poder comunicarse coas nosas familias recurriron a distintos recursos TICs: elaboración dun blog, p.web do centro, . Pero para nós o documento máis importante foi a “LIBRETA VIAXEIRA”. Recurso moi eficaz para que mamá ou papá sente con nós e deixe de facer outras cousas. Nese momento sentímonos escoitados e mirados. As familias tamén asistiron a asambleas mensuais, onde se explicaron os argumentos e criterios a seguir na realización dos proxectos. A nós encántanos que mamá ou papá vaia ao cole e vexa todo o que facemos. TRABALLO COLABORATIVO. Blog: filosolfamos.blogspot Exemplo de libreta:PROXECTO: AUGA.

9 A LIBRETA VIAXEIRA recurso fundamental.
Recurso moi interesante. Diversidade. A riqueza de aprender xuntos/as. As diferentes formas de ver a vida. Proxecto Arte: A Gioconda. ¿Cómo sería no S.XXI.?

10 TRATAMENTO DA COMPETENCIA LINGÜÍSTICA NOS PROXECTOS: “ FILOSOFÍA PARA PENSAR”. Os luns ( dúas horas). Hai que sistematizar os métodos de traballo. RECURSOS DE AULA: Bibliografía. CAMPOS SEMÁNTICOS TRABALLO POR PARELLAS

11 ESPAZOS E AGRUPACIÓNS FLEXIBLES
Traballo en gran grupo e outras organizacións. Debates, diálogos e multitude de preguntas. “Aprender a pensar, a falar e a escoitar en grupo”.

12 Durante este proceso de traballo aprendimos moitas cousas.
.Quixemos dar a coñecer o nosa experiencia e elaboramos coa axuda dos mestres e mestras este power-point que agora vós presentamos, pero que xa o coñecen outros nenos e nenas doutras escolas. Cremos no traballo en rede e o efecto multiplicador que teñen os saberes .O uso funcional das TICs favorecen que cada vez sexamos máis os que compartimos aprendizaxes comúns.

13 Gracias por escoitarnos e dedicarnos o voso tempo.
NÓS SOMOS O MUNDO.


Descargar ppt "XXIV ENCONTRO ESTATAL DE ESCOLAS ASOCIADAS Á UNESCO. MELILLA-2011"

Presentaciones similares


Anuncios Google