ESCOLES VERDES PAUTES D’ACTUACIÓ.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
L´energia.
Advertisements

Concurs Aula Amigable IES Josep Maria Quadrado Octubre del 2004.
L’EDAT MITJANA: UN TRESOR DE MIL ANYS.
SERVEI DE MENJADOR INFANTIL / PRIMÀRIA.
ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE PUIG-REIG
BAUHAUS, una escola d’art
IES PUIG DE SA FONT “NECESSITATS CENTRE”
DECÀLEG D’HÀBITS SALUDABLES A L’ESCOLA
Noms: Franco i Julio Grup i nivell: 5è B Escola: CEIP Anselm Clavé
Alumnes de 4t Coneixement del medi natural Curs
QUINS MATERIALS SÓN MILLORS CONDUCTORS ELÈCTRICS?
ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE PUIG-REIG
RECICLAR PER MILLORAR EL NOSTRE ENTORN
Els residus del institut
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
3a PART Els nens i nenes de P- 4
Per què hi ha objectes que suren i objectes que no suren?
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
Tutors: Rosa Torrens i Víctor Valero
ESCOLA MARE DE DÉU DEL ROSER - AMÍLCAR
TERMOREGULACIÓ HORÀRIA INDIVIDUAL DELS ESPAIS DEL CENTRE
Ens visita el dentista a P3, P4 i P5!!!
El paper i les seves conseqüències ambientals
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
SIGUEM SOSTENIBLES.
Un dia a la classe de P.3 HÀBITS.
DENIP 2015 CI EI CM CS.
PROFESSIONALS EDUCATS PER UN DESENVOLUPAMENT HUMÀ I SOSTENIBLE
OMBRES I LLUMS Escola Antoni Gaudí Sta Coloma de Gramenet
Espero que aquesta petita aventura us permeti conèixer una mica més els nens que, com jo, tenen 3 anys.
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
ESCOLA CERVANTES CURS r: CLASSE URPESDEFOC.
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
DIADA DE La pau i la no violència.
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
HOLA NENS i NENES DE S.J.O.! BENVINGUTS AL NOU CURS
SANT JOSEP ORIOL, ESCOLA PARTICIPATIVA I SOSTENIBLE
Cicle Superior (Curs 2015 / 2016) CIM D’ÀLIGUES.
Un far a l’entrada anuncia la Setmana UNESCO
“Les classes més sostenibles”
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
DIADA DE LA PAU A SJO.
EL COLOR BLAU.
Objectiu Educatiu Trienni
ENS TROBEM DE NOU.
Sortir fora de l’escola: Què ens plantegem?
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
LABANDÀRIA.
Aigua Projecte 2n primària.
ORÍGENS DEL NOSTRE PARLAMENT VERD
BIODIVERSITAT A L’HORT
BONES PRACTIQUES A L’AMPA Activitats Extraescolars
PLA D’EVACUACIÓ Curs 2016/17 Generalitat de Catalunya
SETMANA DE L'ENERGIA D'OCTUBRE 2005 Granollers L'ENERGIA A L'ESCOLA
ESCOLA ANTONI TÀPIES- 5èB
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
Alumnes de 4T de primària - s.j.o. Barcelona
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
CEIP Les Clisques Una experiència de Reutilització, Reciclatge
EUROFRAGANCE CAPTUREM SENSACIONS.
Justificació De la mateixa manera que l'esport és important per mantenir la forma física, la gimnàstica mental és important per al nostre cervell. "Enginy"
Noms: Gemma-Raquel Grup i nivell: 5è A Escola: CEIP Anselm Clavé
PROJECTE SOSTENIBILITAT
Quin poble volem? CP Mare de Déu del Toro Es Mercadal
Religió Catòlica 2 Educació Primària.
EL QUADRAT LES MARIETES.
CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA PAU.
RECICLEU AMB NOSALTRES
PLA DE RESIDUS DE L’IES EL SUI PROPOSTA DEL DEPARTAMENT DE TECNOLOGIA
Transcripción de la presentación:

ESCOLES VERDES PAUTES D’ACTUACIÓ

ÚS DEL PAPER RECICLAT RECICLATGE BOSSES DE COLORS ENCARREGAT VERD El paper que utilitza l’escola com a foli és paper reciclat. Amb aquest motiu hem inclòs com a material de les classes una capsa amb paper reutilitzat per usar com a esborrany. Hem creat la figura de l’encarregat verd. Les seves funcions són: BUIDAR LES PAPERERES. TANCAR ELS LLUMS A 2/4 D’1 i A 2/4 DE 5. VETLLAR QUE NO QUEDIN LES AIXETES DEL LAVABO OBERTES. REGAR LES PLANTES. RECICLATGE BOSSES DE COLORS Com escola verda també hem col·locat a cada classe i altres dependències del centre tres tipus de paperera amb bosses de brossa de diferent color: Blava pel paper, groga pels plàstic, brics i aluminis i negra per la resta de material no reciclable. També van convèncer a l’ajuntament què posés uns contenidors fora de l’escola pel paper i plàstic reciclat.

ESTALVI D’AIGUA De mica en mica i recolzats per l’ajuntament, ens hem proposat canviar totes les aixetes de l’escola, per tal de controlar millor la quantitat d’aigua que raja. Per altra banda, quan un alumne va a rentar-se les mans, beure aigua o fer-ne un altre ús els insistim que l’utilitzin de forma controlada i així, per exemple quan beuen aigua que només omplin el got per la sed que tenen

ESTALVI DE LLUM El mestre en cas d’infantil o bé l’encarregat verd en el cas de primària controla que els llums estiguin encesos només quan cal i que s’apaguin en el moment de marxar de la classe.

CONFECCIÓ D’UN HERBARI Amb l’objectiu de conèixer i respectar les plantes del nostre entorn hem decidit confeccionar un herbari que comença a P-3 i acaba a 6è. Cada curs es treballen tres plantes properes. El nostre projecte és convertir aquest herbari, que els nens fan en fitxes, en un herbari virtual que trobareu a la pàgina web de l’escola.

RETOLACIÓ PLANTES I ARBRES Un altre objectiu que ens hem marcat per aquest curs és començar la retolació de les espècies vegetals que tenim al pati de l’escola.