Resultats dels compromisos de qualitat adquirits amb els usuaris de la UGAD Període 2014-2015 (1r semestre)

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Gestor Integrat de Referències
Advertisements

EVOLUCIÓ DE LA SENSIBILITAT AL PREU DELS TURISTES ESPANYOLS
Tema 4: L’inici del cicle comptable
1 u n i t a t Conceptes bàsics de tècnica comptable.
TFC Intranet Escolar Desenvolupament d’una aplicació Java2 EE
IES PUIG DE SA FONT “NECESSITATS CENTRE”
Planificació financera
III Jornada de transport sanitari
Taula de continguts
SERVEI ATENEA CETIC suport a la docència abril 2016.
Consultoria Cultura 2017 Març 2017 Wifi:.
de qualitat a l’administració local
La teva contribució 1.
Consultoria Cultura 2018 Febrer 2018 Wifi: 1.
GESTIÓ PER PROCESSOS.
FINANÇAMENT EUROPEU PER LA CREATIVITAT, LA INNOVACIÓ I LES NOVES TECNOLOGIES Promoció de la cooperació cultural mitjançant els EEA Grants ( )
ANÀLISI DELS ESTATS FINANCERS DE L´EMPRESA
8ª Convocatòria Planter de Sondeig i Experiments
Circuit de gestió dels expedients de CAIXA DE CRÈDIT 2018
Avaluació de preparació Agile <nom de la solució>
Sistema de gestió SAP - SPA CETIC
INCORPORACIONS ROMANENTS GENÈRICS
IV Congreso de la Sociedad Científica Española de Enfermería Escolar
Jornada de portes obertes 5 de març de 2016
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
Visió estratègica de la UPC
La imatge del canvi 1 Sílvia Mirete INTRODUCCIÓ OBJECTIUS
Cercle de comparació d’Esports Jornada de cloenda 15/12/2017
MANTENIMENTS DE MATRÍCULA de Plans d’estudis de Doctorat
III Jornada de transport sanitari
Necessita Catalunya un nou finançament?
RECOLLIM ELS DIBUIXOS Tothom ens va ajudar molt, i tots els alumnes de 1r a 4t van fer el seu dibuix. Amb aquests dibuixos vam decidir enquadernar-los.
Situacions creades a partir dels materials naturals
- Treballem un projecte a l’aula d’acollida -
Creixement Econòmic: Fets importants
L´aprovisionament L´aprovisionament consisteix a comprar els materials necessaris per l´activitat de l´empresa (la majoria matèries primeres), emmagatzemar-los.
Programa Centres Ecoambientals
La formació professional, una opció de futur i amb futur
Nom : Elena Ipingea Data :
CONCURS.
Informe anual reclamacions CSI
Preinscripció a la UPF Curs 2017/18
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
1.
El que cal saber sobre l’estafa del FLA
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
ANTECEDENTS Time-Sheets eina pròpia UPC en productiu
El castell de Clariana està ubicat a Argençola, Anoia
PROGRAMA AL COSTAT DE QUI CUIDA
Reunió Gestions Acadèmiques
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
INTEGRACIÓ DEL PROGRAMA D’ESCOLES VERDES DINS DE LA GESTIÓ DEL INSTITUT GIOLA Programa escoles verdes de la generalitat té com a objectius principals:
Aprenguem a Investigar
TEMA 7. COMPRES, VENDES I EXISTÈNCIES
Poblenou 31 de Gener 2009 DeuMil a Brussel·les 7 de Març 2009.
PROJECTE EXPERIMENTAL D’HOMOLOGACIÓ D’EMPRESES D’FCT
Què és EsComunica? Aplicació mòbil Comunicació dels centres escolars
Dr. Pere Mir Dr. Eduard Cristóbal Desembre de 2004
Propostes de millora en el GIR
Reunió amb centres adscrits
1 u n i t a t Conceptes bàsics de tècnica comptable.
Anàlisi d’un lloc web implementant actualització del contingut
Estem preparant una manifestació que marcarà una generació
EL TEATRE Per començar aquest projecte ens hem de situar. Què és això del teatre? Quan es va inventar? Quina ha estat la seva evolució al llarg de la.
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
Elaboració del Pla de formació ajuntament de viladecans
DE L’ORGANIGRAMA AL DIBUIX Dinàmica i funcionament de la ciutat
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
Manteniment calendari d'exàmens
LA DEFINICIÓ I AVALUACIÓ D’OBJECTIUS ESTRATÈGICS I OPERATIUS:
Transcripción de la presentación:

Resultats dels compromisos de qualitat adquirits amb els usuaris de la UGAD Període 2014-2015 (1r semestre)

1. Suport en la sol·licitud del projecte/ajut Hem acomplert satisfactòriament els compromisos en relació a: Revisar el 90% de les propostes que consten de pressupost abans d’enviar-les a l’organisme finançador Les propostes de projecte amb pressupost revisades per la UGAD es van situar al 81,93% el 2014, i al 69,70% al primer semestre de 2015, quedant per sota del valor objectiu del 90%

2. Grau d’execució de projectes tancats Hem acomplert molt satisfactòriament els compromisos en relació a: Assolir en un 90% dels casos un grau d'execució de la despesa pressupostada superior al 95% en els projectes als quals s'ha donat suport en la gestió. El nombre de projectes gestionats per la UGAD amb despesa executada en més d'un 95% al seu tancament va ser del 96,05% l'any 2014, i d'un 100% el primer semestre de 2015, situant-nos per sobre del valor objectiu del 90% que ens hem establert.

3 i 4. Justificació de despeses i auditoria de projectes Hem acomplert molt satisfactòriament els compromisos en relació a: Presentar en temps i forma el 100% de les justificacions. Garantir que les despeses justificades en projectes europeus són acceptades per l'òrgan finançador El 100% de les justificacions de despeses s’han presentat dins del termini i forma establerta No hem estat sotmesos a auditories de projectes durant el 2014, i de les que ens hem sotmès durant el 2015 encara no disposem d’informes definitius. Els informes provisionals mostren un percentatge d’acceptació de despeses proper al 100%

Indicadors relacionats amb el pagament de factures Emissió factura Etapes Recepció factura Registre factura Comptabilització factura Pagament factura Indicadors 8.1 Temps mig recepció 8.2 Temps mig registre 10. Temps mig comptabilització 11. Temps mig pagament 8. Temps mig recepció i registre 7. Temps mig pagament

7. Temps mig de pagaments de factures No hem acomplert satisfactòriament els compromisos en relació a: Temps mig de pagament de factures El temps mig de pagament de factures està per sota dels llindars. La legislació estableix el pagament en 30 dies de les factures, i és aquest valor el que prenem com a referència S’observa una millora en el resultats obtinguts al 2014 en relació a 2013.

11. Temps mig de pagaments d’autoritz. de viatge Hem acomplert satisfactòriament els compromisos en relació a: Temps mig de pagament de justificacions de despeses de viatge El percentatge de justificacions de despeses de viatge pagades en 20 dies des de la data recepció se situa en el 58,82% en el 2014, per sota del valor llindar. En el 2015 s’observa una millora, fins a situar-se en el 94,45% en el segon trimestre, per sobre del valor objectiu.

8. Temps mig de registre i recepció de factures Hem acomplert satisfactòriament els compromisos en relació a: Temps mig de recepció i registre de factures Temps mig de registre de factures No hem acomplert satisfactòriament el compromís en relació a: Temps mig de recepció de factures El 34,44% de les factures de 2014 es van rebre i registrar en els 20 dies posteriors a la seva emissió. Al 2014, vam desglossar l’indicador en temps de recepció i temps de registre. Poc menys del 30% de factures es reben dins els 10 dies des de la data factura en el 2014. S’observa una millora en el 2015, situant-se el valor lleugerament per sobre del llindar El 80% es registren en els 10 dies posteriors a la data de recepció.

9. Temps mig de comptabilització de factures Hem acomplert satisfactòriament els compromisos en relació a: Temps mig de comptabilització de factures En l’acumulat anual s’observa que El 72,03% de les factures es comptabilitzen en els 10 dies següents a la data de registre. Es detecta que el primer trimestre presenta més dificultats de tràmit a causa del tancament comptable i l'apertura del nou pressupost.

*un cop comptabilitzades 10. Temps mig de pagament* de factures *un cop comptabilitzades Hem acomplert satisfactòriament els compromisos en relació a: Temps mig de pagament de factures un cop comptabilitzades El 68,39% de les factures es van pagar dins dels 10 dies posteriors a la comptabilització durant el 2014. Al 2n trimestre de 2015 s’observa una millora que ens situa per sobre de l’objectiu fixat en el 90%

Hem acomplert molt satisfactòriament els compromisos en relació a: 15 i 16. Satisfacció Hem acomplert molt satisfactòriament els compromisos en relació a: Satisfacció de l’usuari en la gestió del projecte Satisfacció de l’usuari en relació a la UGAD Els valors obtinguts al 2014 en relació a la satisfacció amb la gestió del projecte s’han apropat molt a l’objectiu del 90%. Els valors obtinguts al 2014 en relació a la satisfacció de l’usuari en relació a la UGAD s’han situat per sobre de l’objectiu del 90%. En el primer semestre de 2015 observem que els dos valors se situen propers a l’objectiu del 90%.