NORMES DE CONVIVÈNCIA INSTITUT DE DELTEBRE Generalitat de Catalunya

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
Advertisements

Concurs Aula Amigable IES Josep Maria Quadrado Octubre del 2004.
L’EXPOSICIÓ ORAL DEL TREBALL DE RECERCA
SERVEI DE MENJADOR INFANTIL / PRIMÀRIA.
Llei 21/2013, de 9 de desembre, d’avaluació ambiental
Com estudiar… El subratllat Organització de la informació Esquemes
Diapositiva de presentació
La politja Una politja és una roda amb un eix central al voltant del qual pot girar i que, a la part exterior, té col.locada una corda o cable.
Roma, de març 2n de batxillerat INS Eugeni d’Ors
Elaboració d’un mapa temàtic
EL SILENCI ET PORTA A L’AMOR Música: Les Silfides
“ESCOLTA’M” La vinculació del tutor/a com a factor protector i alhora creador de resiliència en els infants de risc d’exclusió social.
La Càmera C A R L I È.
APRENENTATGE MULTINIVELL
Mantenir nets els espais comuns.
Catàleg de béns homologats i de compra centralitzada
TREBALL DE SÍNTESI CURS r ESO INSTITUT VILADECANS VI
CURS PRESENTACIÓ 20 de maig de 2014.
PETITS REPORTERS Títol.
Resta prohibit.
MOTIUS AMBIENTALS I SOCIALS
LA MÀQUINA DE VAPOR.
TREBALLS D’ATENCIÓ AL PÚBLIC
Un dia a la classe de P.3 HÀBITS.
Effective Communication John Adair
Continuació: l’espai II
EXTINTORS TIPUS D’EXTINTORS ÚS D’EXTINTORS
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
EL PLA INDIVIDUALITZAT
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
Itineraris curriculars simultanis Bellaterra, 20 de novembre 2015
UNITAT 4 L’aula de tecnologia
UTILITZACIÓ DE GINYS EN EDUCACIÓ INFANTIL 3 ANYS
Escola de Karate do Salvador Àlvarez
ELS DRETS SOCIALS Rics i pobres
CIÈNCIES NATURALS CURS
Situacions Simuladores Preferencials (SSP)
Llei 5/2003, de 22 d’abril, de mesures de prevenció dels incendis forestals en les urbanitzacions, els nuclis de població, les edificacions i les instal·lacions.
LA DISTRIBUCIÓ DE TASQUES DE NETEJA DINS DE LA LLAR
2013.
DIADA DE LA PAU A SJO.
La Bíblia, font de valors humans i socials
Potser la seva vestimenta deia el que la seva ànima volia reflectir
I tu, qui dius que sóc? Maria Carol Romera 6è. – Grup 0
PRESTACIO PER ATENDRE NECESSITATS BÀSIQUES
Préstecs Participatius per a emprenedors culturals digitals.
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
L’electricitat i el circuit elèctric
Internet Segura per a mares, pares i docents
"SENYOR, ENSENYA’M A SER FELIÇ I A DONAR PAU!"
ELS NOSTRES FILLS: COM AJUDAR-LOS A CRÉIXER
PLA D’EVACUACIÓ Curs 2016/17 Generalitat de Catalunya
Acollida ESO Curs 201 _-201 _ BENVINGUTS curs ESO Grup
HABILITATS COMUNICATIVES
OBJECTIUS DE LA WEBQUEST
Diagnòstic de la situació actual de l’IMI i marc estratègic d’actuació
CONSISTORI INFANTIL.
La resolució de conflictes a través de l'assemblea de classe
Coneixement del medi natural
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
Pureza de Maria Escola de pares - infantil
#AQUÍPROUBULLYING! MÒDUL 4: COM DETECTAR I ATURAR L’ASSETJAMENT 4t ESO
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
Estils i Plantilles Ms Word.
COM FER UNA EXPOSICIÓ ORAL
AL NOSTRE INSTITUT #AQUIPROUBULLYING!
ACTUACIONS EN CAS DE QUEIXES SOBRE LA PRESTACIÓ DEL SERVEI
AL NOSTRE INSTITUT #AQUIPROUBULLYING!
Com s’han de signar electrònicament els correus electrònics?
AL NOSTRE INSTITUT #AQUIPROUBULLYING!
Transcripción de la presentación:

NORMES DE CONVIVÈNCIA INSTITUT DE DELTEBRE Generalitat de Catalunya Departament d’ensenyament Institut de Deltebre NORMES DE CONVIVÈNCIA INSTITUT DE DELTEBRE

1.1 Respecte a les persones No s’ha d’insultar, ridiculitzar o riure’s dels companys/es No s’ha d’amenaçar o agredir, ni verbalment ni físicament, als companys/es, professorat o a la resta de personal del centre És de covards no denunciar una situació de bullying Cal parlar-se correctament, no s'han de fer gestos ofensius

2. Respecte a les persones Per raons racials Per motius d’orientació sexual Per l’aspecte físic Pel caràcter

3. Respecte a les intervencions Cal demanar la paraula Cal escoltar als altres Respectar les seves opinions Cal respectar el torn de paraula Parlar en un to adequat Fer servir paraules adequades i respectuoses No s’ha d’aixecar el to de veu ni cridar No replicar de mala manera al professorat

4. Ambient sa No s’ha de fumar a les instal·lacions del centre. Està prohibit per llei Tothom ha de mantenir una higiene personal adequada

5. Respecte al material i a les instal·lacions Normes de convivència 5. Respecte al material i a les instal·lacions Mantenir els espais nets No es poden embrutar ni els passadissos, ni les aules ni els lavabos. No s’han de llençar papers al terra Ningú pot menjar a classe No s’han de pintar les taules i les cadires

Normes de convivència 6. Actitud en el treball El silenci L’atenció Actitud positiva No aixecar-se de classe sense permís Ningú pot menjar xiclet a classe Si s’han de desplaçar les cadires, aixecar-les no arrossegar-les Tothom ha de ser puntual S’ha de demanar permís abans d’entrar a una altra classe

7. Sobre els aparells electrònics Normes de convivència 7. Sobre els aparells electrònics La utilització de certs aparells electrònics no està permesa en tot el recinte escolar (mòbils, càmeres fotogràfiques, ipods... A classe no es poden tenir encesos cap tipus d’aparells electrònics sense permís del professorat. Si es trenca, es perd algun aparell electrònic la responsabilitat recaurà en l’alumne