REUNIÓ FAMÍLIES 1r ESO maig 2019

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
El Bullying y el acoso escolar El monstruo tras el pupitre.
Advertisements

Connecta Joven Imatges: NECESSITAT SOCIAL APRENENTATGE SERVEI
Irene Martínez (Irene Pelegrí)
ESCOLA SANT JOSEP ORIOL ESCOLA DE MÚSICA LICEU
Compartim el que feim: conviure en positiu a l’escola
IES PUIG DE SA FONT “NECESSITATS CENTRE”
1r d'ESO a 2n de batxillerat
Reunió informativa d’inici de 2n ESO
Reflexions al fil de l’Euneos
Projecte de Diversificació Curricular
JORNADA DE PORTES OBERTES Curs
Vilafranca del Penedès
CONVIVÈNCIA OBSERVATORI PER A LA E S C O L A R.
CURS PRESENTACIÓ 20 de maig de 2014.
CURS RENOVACIÓ CONSELL ESCOLAR.
COMISSIÓ DE MEDI AMBIENT IES FELANITX
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
Qui som? Escola concertada formada per una Cooperativa de mestres i una Associació Cultural Catalana Laica Ambient familiar, una sola línia Nivells educatius:
1 organització, 3 estudis, 1600 aprenentatges
Vilafranca del Penedès Curs 2015/16
TRETS DIFERENCIADORS 3r ESO
MÚSICA INSTRUMENTAL A PRIMÀRIA “violins i violoncels”
L’educació en valors cívics a través de l’educació física i l’esport
Experiència de formació conjunta. Dep. Ensenyament i AEST
PROJECTE D’INNOVACIÓ TOTS FEM SALUT PERIODE 2006/09
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
EAP ANOIA COMPOSICIÓ PROFESSIONALS
IES CAN PUIG CURS
D'AUTONOMIA DE CENTRES (DOGC 5/08)
L’ACCIÓ TUTORIAL A LA FORMACIÓ PROFESSIONAL
Seminari d’Educació Especial
XARXA D’ESCOLES PER LA SOSTENIBILITAT DE VIC
Presentació de 1r d’ESO Curs
ACCÉS A LA FUNCIÓ PÚBLICA DOCENT
“EL PALIC, un model per a les illes”
El repte d’incloure Recursos i estratègies
PROJECTE LINGÜÍSTIC És l’instrument que possibilita que els centres educatius organitzin i gestionin determinats aspectes en referència a l’estat i a l’ús.
COM AJUDAR ELS NOSTRES FILLS EN LA TASCA EDUCATIVA
Coneixements i idees previs
IES ANGELETA FERRER I SENSAT
Sortida de Colònies a Llançà 14, 15, 16 de Maig
Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica EAP DE SANT ANDREU
PdD Escola Salvador Espriu Característiques generals
IES CAN PUIG CURS
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
Gestió participativa dels projectes de centre
Suports en l’elaboració del Projecte Educatiu de Centre
REUNIÓ AMB FAMÍLIES ORIENTACIÓ 4T D’ESO Generalitat de Catalunya
Curs Ins. Rovira-Forns Sta. Perpètua de Mogoda
2n de primària Curs Escola La Serreta.
Experiència de formació conjunta. Dep. Ensenyament i AEST
28 gener 2010 El Prat de Llobregat
Reunió de famílies 6è EP L’Educació Secundària Obligatòria
DOMINIQUES de l'ENSENYAMENT Presentació del CARÀCTER PROPI
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
#AQUÍPROUBULLYING! MÒDUL 4: COM DETECTAR I ATURAR L’ASSETJAMENT 4t ESO
Convivència i Mediació Escolar
un camí cap a la convivència i el diàleg
CEIP CA N’ALZAMORA Escola pública Centre de nova creació
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
AL NOSTRE INSTITUT #AQUIPROUBULLYING!
QUÈ ÉS LA LOMCE? LOMCE, és una llei que ha estat elaborada per persones alienes al món de l’educació, sense el consens o aprovació dels experts en la matèria.
ASSESSORAMENT TIC CURS Departament d’Educació
Què és el Projecte Educatiu d’Abrera?
Servei Educatiu Baix Llobregat 5 EAP B 07 Cornellà-St.J.Despí
Transcripción de la presentación:

REUNIÓ FAMÍLIES 1r ESO maig 2019

OBJECTIUS DE LA REUNIÓ Avaluació competencial Programa #aquIproubullying i l'eina B-Resol Calendari final de curs

Programa d'innovació pedagògica #aquiproubullying de prevenció, detecció i intervenció enfront l'assetjament entre iguals. OBJECTIUS DEL PROGRAMA Sensibilitzar la comunitat escolar de la importància de prevenir i erradicar l'assetjament entre iguals. Formar la comunitat escolar per tal de prevenir, detectar i intervenir davant possibles situacions d'assetjament entre iguals.

Apoderar i implicar l'alumnat per detectar i aturar els processos d'assetjament escolar mitjançant accions de servei a la comunitat. (GUAITES) Prevenir possibles situacions d'assetjament en el centre educatiu. Detectar, intervenir i aturar les situacions d'assetjament escolar.

FORMACIÓ PROFESSORAT ALUMNAT Tallers de sensibilització a tot el claustre de professors. Equip impulsor programa #aquíproubullying. (6 professors). ALUMNAT Tutories de sensibilització a l’ESO. Formació de guaites entre l’alumnat de 3r i 4t d’ESO. (15 alumnes curs 2018-2019).

Què és ? B-resol és una solució per lluitar contra el bullying, el ciberbullying, l’assetjament, i qualsevol tipus de conflicte dels adolescents Fent servir la tecnologia mòbil com a element innovador, perquè puguin alertar de la situació, tant les víctimes com els observadors, de manera immediata, segura i des de qualsevol lloc i moment.

CONTRASENYA EUGENI D’ORS: geni19 FES UN CLICK: https://app.bcnresol.com/ca/webclick CONTRASENYA EUGENI D’ORS: geni19

CALENDARI FINAL DE CURS 3 Classes Notes 3a av. 4 5 6 7 10 PROJECTES 11 12 13 14 17 Sortida Canal Olímpic 18 Notes FINALS 19 RECUPERACIONS 20 21 24 Festiu 25 26 27 Notes FINALS 28 9-11h. Reclamacions

PRECS I PREGUNTES?

GRÀCIES PER LA VOSTRA ASSISTÈNCIA