Les 10 PISTES per desenvolupar les activitats TIC...

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Activitats artístiques al CFA Miquel Martí i Pol De l’expressió oral i escrita a la cohesió social.
Advertisements

Del llenguatge visual al missatge visual Su Richardson Burnt Breakfast Adaptació d’una presentació de M. Acaso.
LA FAENA.
Treball presentat per: Paula Rullán Sergio Torres Aina Iglesias
Salut mental i prevenció
PROJECTE A.V.A.C. Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
Una experiència a sisè de Primària
Quina és la fórmula de la felicitat que ens dóna la paraula de Déu?
AVALUAR-QUALIFICAR PER COMPETÈNCIES
APRENENTATGE MULTINIVELL
INTRODUCCIÓ Educar en valors. Eix transversal En tots els àmbits Epp
CICLE D’EDUCACIÓ INFANTIL
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
TERMOREGULACIÓ HORÀRIA INDIVIDUAL DELS ESPAIS DEL CENTRE
PETITS REPORTERS Títol.
APRENENT JUNTS.
Recordem què vol dir ser adolescent
CALES DE L’ESCALA.
2ª Qüestió: Quin tipus de mesures cal distingir
Creació d’un mapa personalitzat
PROPOSTA DE PROJECTE INTERDISCIPLINARI A TRAVÉS
TIPUS D’ALUMNAT.
PROFESSIONALS EDUCATS PER UN DESENVOLUPAMENT HUMÀ I SOSTENIBLE
Desenvolupament d’aplicacions mòbils (HTML5 o Windows Phone)
Presentació projecte interdisciplinari M’ORGANITZO LES COLÒNIES.
MÀQUINES, FERRAMENTES I OFICIS
PORTAFOLI AULA D’ACOLLIDA
H. EBBINGHAUS. ELS PRIMERS ESTUDIS SISTEMÀTICS SOBRE MEMÒRIA
Les Restriccions d’accés
TÈCNIQUES D’ESTUDI.
Parlar per escriure a partir de Hablar para escribir. Oriol Guasch. (2002) Aula de Innovación educativa, núm. 111.
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
IES DE VILADECAVALLS (VALLÈS OCCIDENTAL) 678 ALUMNES DISTRIBUÏTS EN:
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
ORGANITZACIÓ TERRITORIAL DE CATALUNYA I ESPANYA
DIVISIÓ DE NOMBRES DECIMALS
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
Portfoli Jordi Guim.
Grups interactius a L’Esquitx
Seminari d’Educació Especial
d'ensenyança-aprenentatge
Framework MVC en PHP Autor: Josep Humet Alsius
Gestió de les emocions PEX. SPR Curs U B.
QUÈ, COM I QUAN ENSENYAR I AVALUAR
ELS AVIONS UNS SERVEIXEN PER VIATJAR. UNS ALTRES PER A PASEJAR.
Títol de l’experiència:___________________________
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
Tema 5: Nombres naturals i enters
La pràctica reflexiva Conceptes i mirades del que implica aquest tipus de modalitat formativa.
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
Concreció de la resposta educativa en el PI (II Part)
Nova taxonomia de tasques Webquest de Berni Dodge
Concreció de la resposta educativa en el PI
Maquetació de continguts
SISTEMA DUNAR.
L’ ELEFANT.
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals
Assessorament de la Formació en Competències
Llengua catalana i literatura
PORTFOLI DE TREBALL COOPERATIU de la Maqueta de DNA
El SEGUIMENT DE COMPLECIÓ
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals (1)
CAMP D’APRENENTATGE Els monestirs del Císter (Tarragona)
EL NOU ROL DEL PROFESSOR !
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
Què són les TIC ? ( Tecnologies de la informació i Comunicació)
Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
Transcripción de la presentación:

Les 10 PISTES per desenvolupar les activitats TIC... segons Jordi Adell

1. Dissenyar activitats TAC no és aprendre tecnologia sinó aprendre altres coses... fer coses amb les TIC.

2. Les activitats han de ser perquè els alumnes facin coses... (no el profe )

aprofitar el talent del grup... 3. Orientades a l’aprenentatge cooperatiu, aprofitar el talent del grup...

  4. Fer servir cada eina per allò que li és més propi, (un bloc no serveix com a base de dades)

     5. Cal que els alumnes treballin amb la informació, no que la passin d'un lloc a un altre... Cal provocar debats, polèmiques, construcció de coses , etc..

6. Les activitat han de tenir sentit pels alumnes han de veure que serveixen per alguna cosa fora de l'aula.

7.Els alumnes aprendran més creant artefactes culturals amb llenguatges diversos ( escrit, visual , icònic, sonor , etc... amb tot el cos ...)

8. No hi ha aprenentatge sense mobilització de les emocions i actituds

  9. Les tecnologies que més influiran en l'aprenentatge son aquelles que utilitzen els alumnes , no les que utilitza el professor .

10. La innovació tecnològica no implica innovació educativa....