TOTS ELS RECURSOS AL SERVEI D’UNA ACTUACIÓ D’EXIT

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Activitats artístiques al CFA Miquel Martí i Pol De l’expressió oral i escrita a la cohesió social.
Advertisements

CARLOS ALBERTO SANCHIS BARRAGÁN CURS
JOC I APRENENTATGE El joc és la disfressa de l'aprenentatge perquè motiva, emociona, fomenta la curiositat, fa que les experiències siguin significatives,
L’acompanyament personal. “Veniu i ho veureu” (Jn 1,39)
Conxita Mayós Servei d’Ordenació Curricular
UNA TARDA QUALSEVOL D’UN DIA QUALSEVOL
Xarxa Productes de la terra
CURS DE MONITORS 2010 ANNA TORT
Toca fusta FENT DECORATS
PROJECTE A.V.A.C. Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
Una experiència a sisè de Primària
ACOLLIDA PRESENTACIÓ A LES FAMÍLIES.
TÈCNIQUES D’ESTUDI.
APRENENTATGE MULTINIVELL
Famílies Solidàries Trobada de Llars Don Bosco
3 Ara proposeu el portafoli a la vostra assignatura (2,5 h) presencials (4 h de treball fora de l’aula (presentació de resultats a l’Atenea 6 de març.
LA VIDA A LES COLÒNIES INDUSTRIALS
Vilafranca del Penedès
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
PREGUNTEM, PARLEM, EXPLIQUEM, COMPARTIM... APRENEM!
Treballant de tot i treballant plegats
Les fraccions Sisè B curs
ESTADÍSTIQUES I WEBQUEAST
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
1 organització, 3 estudis, 1600 aprenentatges
Barcelona, 2 de desembre de 2.002
El nou pla docent de la UB: Adequació al sistema ECTS
Presentació projecte interdisciplinari M’ORGANITZO LES COLÒNIES.
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
CEIP Son Ferrer: un model d’escola transparent
Parlar per escriure a partir de Hablar para escribir. Oriol Guasch. (2002) Aula de Innovación educativa, núm. 111.
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
CEIP Mercè Rodoreda - Martorell Educació Primària
Treballem l’estadística
IES CAN JOFRESA Terrassa PROCÉS D’ELABORACIÓ D’UN
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
KARAOKE a CLASSE Activitat desenvolupada a: Educació Infantil
L’handbol a l’escola - Jornada de formació -
Grups interactius a L’Esquitx
PROGRAMA AMB EL LLIBRE SOTA EL BRAÇ!
ESTRATÈGIES D’ÈXIT EDUCATIU GRUPS INTERACTIUS CEIP DR. ALEMANY.
CAMP APRENENTATGE VALLS D’ÀNEU
Servei d’Assistència en RRHH Aspectes pràctics de la implementació en nòmina del R.D. Llei 8/2010 DOCUMENT INTERN DE TREBALL 3 juny 2010.
L’AIGUA A LA NATURA.
Presentació de 1r d’ESO Curs
ENS TROBEM DE NOU.
Descobreix la seva paraula.
El repte d’incloure Recursos i estratègies
REUNIÓ VIIè CROS CÈSAR AUGUST
ORÍGENS DEL NOSTRE PARLAMENT VERD
Treball i aprenentatge en xarxa
COMPETÈNCIES BÀSIQUES I CURRÍCULUM
Coneixements i idees previs
BONES PRACTIQUES A L’AMPA Activitats Extraescolars
En què consisteix? Aquest projecte consisteix en explicar contes catalans o contes inventats a nens i nenes. Els conta contes són grups d’alumnes de l’ESO.
Les fraccions Sisè B curs
Interacció escola - entorn.
CULTURA NÀUTICA I APRENDRE A NAVEGAR
Passes a seguir per iniciar un nou curs acadèmic en el GestIB
VIOLÈNCIA I VIH Margarita Sentís i Carmen Borreguero
Concreció de la resposta educativa en el PI
Curs Ins. Rovira-Forns Sta. Perpètua de Mogoda
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
Assessorament de la Formació en Competències
CASAL D’ESTIU IL·LUSIONS 2016
Convivència i Mediació Escolar
PLA D’ACCIÓ TUTORIAL Organitza un conjunt d'activitats educatives interrelacionades destinades a l'entrenament i l'hàbit de les competències següents:
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
Knowing by sharing ( Ens coneixem compartint)
Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
Transcripción de la presentación:

TOTS ELS RECURSOS AL SERVEI D’UNA ACTUACIÓ D’EXIT ELS GRUPS INTERACTIUS TOTS ELS RECURSOS AL SERVEI D’UNA ACTUACIÓ D’EXIT

GI: prioritat quan fem horaris a inici de curs

Reunió informativa d’inici de curs amb familiars ACCEDIM A L‘APRENENTATGE MITJANÇANT EL DIÀLEG. TOTES LES PERSONES, VINGUEM D’ON VINGUEM I TINGUEM LA CULTURA QUE SIGUI, TENIM CAPACITAT PER INTERACTUAR. L’INTERCANVI ENS PROPORCIONA UN NOU CONEIXEMENT MÉS REAL I AMB MÉS SENTIT. Reunió informativa d’inici de curs amb familiars

Trobada formativa amb tots els voluntaris que fan GI

Discutir, proposar, compartir, argumentar, parlar, acordar, dialogar, conversar, contrastar, preguntar, contestar, animar, consensuar, discrepar,... Els mestres en equip... …programem els GI tenint en compte els objectius dialògics

trobada setmanal amb el voluntari Objectiu dialògic: COMPARTIR LES DIFERENTS MANERES DE CONVERTIR HORES, MINUTS I SEGONS Consigna: CONSENSUAR EN GRUP A QUINA HORA ARRIBEN DIFERENTS MITJANS DE TRANSPORT QUE FAN EL MATEIX TRAJECTE I SURTEN A LA MATEIXA HORA.

A l’aula L’adult gestiona el diàleg i els aprenentatges que es generen a partir de la interacció de tothom

Valoració final de les aportacions del diàleg a l’aprenentatge Tots els adults i tots els alumnes junts estableixen un diàleg de conclusió

TOTS ELS RECURSOS AL SERVEI D’UNA ACTUACIÓ D’EXIT ELS GRUPS INTERACTIUS TOTS ELS RECURSOS AL SERVEI D’UNA ACTUACIÓ D’EXIT