EUROFRAGANCE CAPTUREM SENSACIONS.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Les entrevistes: Segona part
Advertisements

Com estudiar… El subratllat Organització de la informació Esquemes
EBM LA FONTANA Escola Bressol Municipal de gestió directa de l’Ajuntament de Barcelona Districte de Gràcia Escola de tres grups: 1 de 18 infants de 2-3.
CONTES MUSEU DELS.
Inspirant llàstima o fent-nos responsables
Portada. Portada Presentació: VEIEM I ESCOLTEM ALS EXPERTS Feu clic a sota.
La casa l’ ardiaca La casa de l’Ardiaca és una residència gòtica. Es va començar a construir al 1444 i es va acabar de construir al Al costat de.
IES PUIG DE SA FONT “NECESSITATS CENTRE”
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
El Pare Claret és un regal per a tots
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
3a PART Els nens i nenes de P- 4
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
TERMOREGULACIÓ HORÀRIA INDIVIDUAL DELS ESPAIS DEL CENTRE
● Un home perseguit implacablement (v ● Un home perseguit implacablement (v. 9) apel·la al poder de Déu perquè el deslliuri dels seus adversaris.
Recordem què vol dir ser adolescent
LA FAULA.
Autor: Samuel Lozano Alcodori
CONSULTA OBERTA LA CONSULTA OBERTA COM A REPTE PERSONAL I PROFESSIONAL. AJUDAT A VALORAR ELS ADOLESCENTS D’UNA ALTRA MANERA, FINS ARA, AL MENYS PER MI.
CJE VISITA DE LA CJE AL CLAVEGUERAM DE BARCELONA 29/05/2010
PRESENTACIÓ CRÈDIT DE SÍNTESI 1r ESO
L'ILLA DELS 5 FARS (FERRAN RAMÓN CORTÉS)
MIQUEL MARTÍ I POL ( ) EN HOMENATGE.
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
XILE cultures a conèixer Cultura de Xile
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
Teatre a INFANTIL.
DIADA DE La pau i la no violència.
FORA POLLS ! Estudi dels polls..
Cicle Superior (Curs 2015 / 2016) CIM D’ÀLIGUES.
Mollerusa Museu del vestit de paper.
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
“LA VIDA ÉS UN DO DE DÉU I UN SERVEI ALS ALTRES”
Un test per pensar... Materials de
ORGANITZACIÓ TERRITORIAL DE CATALUNYA I ESPANYA
RECOLLIM ELS DIBUIXOS Tothom ens va ajudar molt, i tots els alumnes de 1r a 4t van fer el seu dibuix. Amb aquests dibuixos vam decidir enquadernar-los.
El vestit nou del rei A partir d’ara has d’anar fent “clic” amb el botó esquerre del ratolí fins que arribis al final del conte.
L’AIGUA A LA NATURA.
Objectiu Educatiu Trienni
ENS TROBEM DE NOU.
Potser la seva vestimenta deia el que la seva ànima volia reflectir
Presentació BATXILLERAT
EL POU DE LA MÀGIA AUTORS: Pablo i Laia L..
Projecte: el mercat 2a PART P -4.
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
Preinscripció a la UPF Curs 2017/18
LABANDÀRIA.
Treball de Recerca de Batxillerat
EL GAT LLAMPEC VISITA ALS ALUMNES DE CICLE MITJÀ
PTT VilaBicis Solidàries
CREIXEM EL COS HUMÀ Alumnes de Primer de Primària.
BONES PRACTIQUES A L’AMPA Activitats Extraescolars
El castell de Clariana està ubicat a Argençola, Anoia
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
CONCURS BÍBLIC Laia Garrit Mª del Mar Puigferrat.
Projecte xarxa Aleix Adell, Asier Aguilera, Silvia Alba, Ivet Clavell
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
“DÉU ET PARLA. DESCOBREIX LA SEVA PARAULA”
Treball per la comunitat Bernat Molina Guillermo Soriano
LA NOVA SELECTIVITAT I L’ACCÉS A LA UNIVERSITAT
“Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau”
Coral de les 10 verges que esperen el retorn de Jesús. Bach
al nostre centre educatiu?
VIVIM AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
Educació Farmacèutica en la Interpretació de Prospectes
ARTS PLÀSTIQUES Eva Navas Vela 1.
ESCOLES VERDES PAUTES D’ACTUACIÓ.
CONTE LA FADA EMPATIA VISITA UNA ESCOLA.
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
Transcripción de la presentación:

EUROFRAGANCE CAPTUREM SENSACIONS

LAURA...“El que més m’ha agradat de la visita és la proximitat i el caliu que hem sentit al visitar i conèixer aquesta empresa” JUDIT…” Es curiós com s’experimenta amb els diversos olors per trobar la millor opció i adaptar-se a cada client”

IKER… “En general, tot el que he escoltat i vist ho he pogut relacionar amb la matèria que fem a classe d’Economia de l’empresa, ja que haviem estudiat tots els departaments, el cicle d’una empresa, des de que entren les matèries primeres al magatzem fins que surt el producte acabat”

CARLA...” He descobert el mercat de les fragàncies en general, i com una empresa pot ser solidària participant en diverses organitzacions, sense necessitat de dirigir una” Coses que he après... “si tenim un objectiu, l’hem de perseguir per aconseguir-ho. Res és impossible!”

ARIADNA… “El que més m’ha agradat és veure una empresa real per poder-me fer una idea de com pot ser el meu futur” OLIVER… “El que més m’ha agradat conèixer és com funciona una empresa oberta el món i com s’ha anat desenvolupant interna i externament”

FATIMA...” Em va encantar l’activitat que ens van preparar d’endevinar els perfums, l’amabilitat amb la que ens van presentar la seva empresa i conèixer l’elaboració del seu producte”

CRISTINA...”El que més m’ha agradat de la visita és comprovar com projecten la passió per fer les coses. Les iniciatives que emprenen ho fan amb il.lusió, creativitat i esforç”. KADDY… “ El que més m’ha sorprès és la creativitat que han de desenvolupar els perfumistes”.

Heu aconseguit captar les nostres sensacions! Moltes gràcies per part dels alumnes i professors pel tracte rebut i per donar-nos l’ oportunitat de conèixer la vostra empresa. Heu aconseguit captar les nostres sensacions! INSTITUT MIQUEL BIADA Abril 2018