Resum de resultats Enquesta als participants en els Cercles de comparació intermunicipals Octubre de 2018 Grandària del municipi 503 Fins a 20.000 habitants.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
La qualitat, garantia de millora.
Advertisements

ELS CCU DES DE LA PERSPECTIVA DELS VISITANTS
El Plan de Comunicación UPC Sostenible 2015
Concurs Aula Amigable IES Josep Maria Quadrado Octubre del 2004.
i el que no es pot avaluar
PRESSUPOST 2017.
Xarxa de Biblioteques de l’Hospitalet
d' a s s i s t è n c i a al g o v e r n l o c a l
XARXA DE DEBAT EDUCATIU
Programa de Transició Escola Treball
Xarxa Productes de la terra
i el que no es pot avaluar
Jornada Cloenda Esports
i el que no es pot avaluar
Toca fusta FENT DECORATS
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
Aportacions de les enquestes de camp
ELS INDICADORS ECONÒMICS: OCUPACIÓ I PREUS
III Jornada de transport sanitari
CRAI: Unitat de Procés Tècnic
Programa Pacient Expert ICS en MPOC
Estudi per a la identificació de
1 era JORNADA D’EMPRENEDORIA I EMPRESA Sant Celoni 31 març 2011
SERVEI ATENEA CETIC suport a la docència abril 2016.
Escola de cuidadors. Escola de cuidadors Una mica d'Història.
AMPA 2.0 ? AMPA escola IPSE de Barcelona
TERMOREGULACIÓ HORÀRIA INDIVIDUAL DELS ESPAIS DEL CENTRE
Les marques de territori i la comunicació de proximitat
L’informe de laboratori
Per realitzar la inscripció de forma gratuïta
Barris al dia 2014 I Comissió Cívica 1 d’abril de 2014.
Comunicació Audiovisual
PLA REACTIVACIÓ MUNICIPAL Ajuntament de Sant Pere de Ribes
Integració europea i gènere Centre de Documentació Europea de la URV
Projecte d’Itineraris Formatius
TFG I – PROJECTE PROFESSIONAL
Jornada de portes obertes 5 de març de 2016
EL DIA SENSE COTXES 5è de Primària.
Jornada Cloenda Esports
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
ESPAI DE REFLEXIÓ I DEBAT AMB JOVES UNIVERSITARIS INQUIETUDS NECESSITATS DEMANDES ROL DEL COL·LEGI ESPAI DE REFLEXIÓ I DEBAT AMB JOVES UNIVERSITARIS.
ANTECEDENTS El febrer de 2013 L’Hospitalet va iniciar un procés participatiu de reflexió estratègica amb la ciutadania per tal d’establir les bases de.
La Cigarreta Electrònica: Què en sabem?
Cercle de comparació d’Esports Jornada de cloenda 15/12/2017
TROBADA D’ESPORTS d’octubre de 2016.
Resultats de la implementació
Projecte d’estalvi energètic
Reptes i oportunitats per a l'estalvi i l’eficiència energètica en els equipaments de Granollers Barcelona, 10 de març de 2015.
Dispositiu Local d’Inserció
NOVETATS NOVA DIRECTIVA DE CONTRACTACIÓ I TRANSPOSICIÓ CATALANA
Tesis Doctorals en Xarxa
Preinscripció a la UPF Curs 2017/18
REUNIÓ DEL CONSELL D’ENTITATS I ASSOCIACIONS
BALANÇ DE LA LLEI DE BARRIS
IV JORNADES DOCTORIALS
Resum Informe d’Enquesta d’Opinió de l’Empleat
Global Cook Service.
Introducció Al posicionament Web.
MPGM Ciutat Meridiana Procés participatiu Gener 2019.
Accessibilitat web per a discapacitats visuals
Departamento de Pedagogia Aplicada
ENQUESTA DE SATISFACCIÓ INTERNA COM A EINA DE GESTIÓ COMPLEMENTÀRIA
PRESSUPOSTOS PARTICIPATIUS
Barcelona, 23 de novembre de 2.009
Grup d’Aprenentatge en Pressupostos Participatius
Màster d’Aplicacions Multimèdia
un camí cap a la convivència i el diàleg
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
i el que no es pot avaluar DADES – INFORMACIÓ – CONEIXEMENT
Transcripción de la presentación:

Resum de resultats Enquesta als participants en els Cercles de comparació intermunicipals Octubre de 2018 Grandària del municipi 503 Fins a 20.000 habitants Enquestes telefòniques 20.001-40.000 habitants 40.001-75.000 habitants persones enquestades 92,1% + 75.000 habitants 19 febrer-19 març Sense determinar taxa de resposta N. d’edicions en què ha participat la persona 18 cercles avaluats Biblioteques Enllumenat públic Escoles bressol Escoles de música Espais escènics Esports Fires locals Residus i neteja viària Mediació Mercats municipals Museus locals OMIC Policia local Seguretat alimentària Serveis culturals Serveis locals d‘ocupació Serveis socials Verd urbà És la primera edició 2-5 edicions + 5 edicions NS/NC VALORACIÓ GLOBAL DEL PROJECTE Satisfacció global Els col·lectius més satisfets: Què és el que més li agrada dels Cercles? *Es compara amb la darrera edició de l’enquesta, de 2011 8,27 (▲0,05*) Fins a 20.000 habitants 8,4 Què creu que és més important millorar dels Cercles? Recomanació 8,92 + 5 edicions 8,4 Net Promoter Score (NPS) A partir de la recomanació +65,7% Voluntat de seguir participant Com definiria els Cercles en una paraula? 8,88 - % enquestats que puntua 9-10 68,7% 3,0% 0-6 9-10 7-8 5-6 0-4

85,7% 73,8% 83,2% 68,6% 80,3% RESULTATS PER FASES 87,1% 88,9% 7,5 DISSENY I RECOLLIDA DE DADES TALLERS DE MILLORA PORTAL WEB DE RESULTATS Valoració dels indicadors Importància diferents aspectes tallers Freqüència d’ús del portal Molts per falta de temps % Molt+bastant 1r Intercanvi d’experiències 9,0 2n Endur-se algun aspecte concret a millorar en el municipi 8,4 3r Presència d’experts externs al servei 8,2 Suficients Precisos Compren- sibles Creïbles Gairebé cada dia 1-2 veg. setmana 1-2 veg. mes 1-2 veg. trimestre 1-2 veg. any Mai 4t Suport a l’hora d’analitzar les dades del meu servei 8,2 Prop del 90% afirma que els indicadors reflecteixen la realitat del servei al seu municipi Satisfacció amb el portal 83,2% 5è Presentació dels resultats globals del Cercle 8,0 afirma que li aporta valor afegit Obtenció de les dades Freqüència dels tallers Global 7,5 68,6% voldria formació en anàlisi d’indicadors 80,3% voldria formació sobre l’ús del portal RESULTATS PER FASES COMUNICACIÓ I IMPLEMENTACIÓ Utilitat de participar en els Cercles Valoració de la jornada de cloenda % Molt+bastant 85,7% 76,9% 87,1% 88,9% participar en els Cercles li ha servit per millorar el servei Viabilitat de publicar les dades per al conjunt de la ciutadania UTILITAT JORNADA CONTINGUT ADEQUAT FORMAT ADEQUAT 73,8% Llibre final en format electrònic o en paper Grau d’aplicació dels aprenentatges NS/NC veuria molt o bastant factible que les dades dels Cercles es publiquessin PREFERÈNCIA PAPER: Serv. culturals: 58,3% Biblioteques: 56,6% OMIC: 51,7% PREFERÈNCIA ELECTRÒNIC: Enllum. Públic: 71,4% Esports: 71,4% Fires: 71,4% NS/NC *Pregunta multiresposta. Percentatges sobre el total de persones que han contestat Podeu consultar l’informe complet al Portal de Transparència de la DIBA: https://transparencia.diba.cat/ca/enquestes-de-satisfaccio Àrea de Presidència Servei de Programació s.programacio@diba.cat