L’organització del temps

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
EL TEMPS. ¿QUÈ ÉS EL TEMPS? El temps és un concepte físic que tots experimentem quotidianament, però que es difícil de definir formalment. Es pot partir.
Advertisements

La llegenda m’ajuda a llegir el mapa.... a interpretar el que diu
LA NOTÍCIA I LA PREMSA Realitzat per: Beatriz Gracia Lillo i
ENERGIA Energia és allò capaç de transformar la matèria.
L’ERA DEL MAQUINISME Àlex Mogena.
ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE PUIG-REIG
UNA TARDA QUALSEVOL D’UN DIA QUALSEVOL
Podeu posar una foto del vostre centre
1. El problema de l’origen del coneixement i la veritat 1
ACOLLIDA PRESENTACIÓ A LES FAMÍLIES.
ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE PUIG-REIG
EL NEN/A AMB TDAH “ORIENTACIONS PER A LES FAMÍLIES”
REUNIÓ INFORMATIVA.
UN VIATGE A LA PREHISTORIA
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
L’ANY LITÚRGIC..
PETITS REPORTERS Títol.
Ens visita el dentista a P3, P4 i P5!!!
Activitats quotidianes, temps lliure i vacances
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
Les mòmies DAVID I FERRAN.
Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau!
PRESENTACIÓ CRÈDIT DE SÍNTESI 1r ESO
La carta formal.
SETMANA SANTA Catequesi infantil – Parròquia Catedral de Sant Llorenç 2016.
éssers vius o de les coses.
COSES  QUE  ENS  FAN  POR!!!.
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
Un experiment amb pomes i llimones
III Jornada de transport sanitari
Automàtic o al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
Col·legi Sant Josep Obrer L’Hospitalet de Llobregat
Problema 1: Trobar la recta que passa pel punts A(2, -3) i B(-1, 3)
DIADA DE LA PAU A SJO.
EN EL VENTRE DE LA TEVA MARE
Quan l’amor fa mal.
La història de Sísif Mitologia Grega.
Nom : Elena Ipingea Data :
-FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA DIMECRES 9 -FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA SOMRIU, JA QUEDA POC PER CELEBRAR EL NAIXEMENT DE NEN JESÚS.
CONCURS.
Com fer una presentació? Comunicació oral
(posició d’equilibri)
EL CASTELL ÉS DEL REI, NO DEL VAMPIR!!!!
LA VIDA DE LES PERSONES.
COM NEIX UN PARADIGMA?.
1. El problema de l’origen del coneixement i la veritat 1
DALI ESPAI FEM CULTURA.
PERQUÈ LA NOSTRA SABATA TÉ UN NÚMERO!!
BIODIVERSITAT A L’HORT
MARC AHICART TORT i ORIOL GONZÀLEZ SERRA
Projecte xarxa Aleix Adell, Asier Aguilera, Silvia Alba, Ivet Clavell
CICLE INICIAL Visita a la Fundació CRAM
Continuació: el temps II
Carta de Lincoln al mestre del seu fill (i II)
EL CONTE D’ EN BERNAT L’AMOINAT ESTÀ A PUNT DE COMENÇAR!
SISTEMA DUNAR.
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
Paràbola del Llapis Al principi, quan el Creador del Llapis
6a SETMANA de QUARESMA US PRESENTEM LA JOANA QUE ENS ACOMPANYARÀ EN AQUESTA SISENA SETMANA DE QUARESMA. LA JOANA DE VEGADES ES MOSTRA MOLT RESPONSABLE.
Raúl Álvarez Genes ( auronplay )
ELEMENTAL, ÉS CLAR! FITXES DE SUPORT
Setmana de la Solidaritat 2010 – 2011 Escola Pública “Josep Carner” (Badalona) L’ EDUCACIÓ, UN FUTUR EN IGUALTAT: el que han de fer nens i nens de tot.
LES PEDRES DE LA VIDA.
CONTE LA FADA EMPATIA VISITA UNA ESCOLA.
CABREM TOTS AL GIMNÀS?.
Sobre l’esforç Anònim 2014 .
Paràbola del Llapis.
Transcripción de la presentación:

L’organització del temps Ensreferim a: EL CALENDARI L’HORARI DURADA DE LES ACTIVITATS

El perquè de la organització temporal El temps és un mitjà per aconseguir els objectius educatius.

El nen interioritza el temps a partir de l’acció: la importància de les rutines.

Evolució del concepte del temps en el nen: Concep el temps només relacionat al present, no contempla mentalment el passat ni el futur. Té una dimensió única del temps. Comença a entendre que el temps és un continu, que les coses existeixen abans d'ara i que hi haurà després d'ara. Usa el terme de matí o ahir, potser no encertadament, però amb indicis que comprèn l'existència d'un passat i un futur. Reconstrueix fets passats, però no ho fa seqüencial ni cronològicament. Per exemple, si li demanem que ens expliqui com va fer la seva pintura, ho podrà explicar, però no seqüencialment, per on començar, que va fer després i així successivament. Reconstrucció seqüencial i cronològica del temps i comprensió de les unitats convencionals d'aquest. Per exemple: setmana, mes, hora, etc. En aquesta fase el nen ja comença a mostrar una visió objectiva del temps. JEAN PIAGET