INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
XERRADA Orientació acadèmica i professional
Advertisements

LA LLEI D’EDUCACIÓ de CATALUNYA
DEFINICIÓ I OBJECTIU DEL SERVEI COMUNITARI
ELS EQUIPS D´ASSESSORAMENT PSICOPEDAGÒGIC
TEMA 9. GESTIÓ ECONÒMICA I ADMINISTRATIVA DELS CENTRES
ORIENTACIÓ ACADÈMICA INS JÚLIA MINGUELL.
Què és un pla Individualitzat ?
ATENCIÓ A LA DIVERSITAT Atenció educativa a l’alumnat immigrant
TEMA 6. EL CENTRE COM UNITAT ORGANITZATIVA
IES SABADELL Juvenal nº 1 Sabadell (Barcelona)
Estudi per a la identificació de
INSTITUTS DE LES FRANQUESES INS LAURO INS EL TIL·LER
LA LEC I EL CENTRE EDUCATIU
CONVIVÈNCIA OBSERVATORI PER A LA E S C O L A R.
Decret d’autonomia dels centres educatius
CURS PRESENTACIÓ 20 de maig de 2014.
REUNIÓ AMB PARES I MARES DE 3r I 4t D’ESO
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
I ARA, QUÈ PUC FER?.
L’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT I ELS PLANS INDIVIDUALITZATS
Esquema de treball Josep Minguell M. Mercè Fernández
Reunió de directors, directores i caps d’estudi
LES UNITATS DE SUPORT A L’EDUCACIÓ ESPECIAL (USEE)
ACCIONS GRUPALS AMB EL PROFESSORAT
Pla d’Ordenació de les estructures administratives i de gestió de Medicina i Ciències de la Salut 16 de juny de 2016.
TRETS DIFERENCIADORS 3r ESO
EL PLA INDIVIDUALITZAT
Decret d’autonomia dels centres educatius
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
CURS DE PREPARACIÓ DE PROVES D’ACCÉS A CICLES FORMATIUS CURS
La Direcció queda habilitada per:
PROJECTE EDUCATIU DE CENTRE
EAP ANOIA COMPOSICIÓ PROFESSIONALS
IES CAN JOFRESA Terrassa PROCÉS D’ELABORACIÓ D’UN
D'AUTONOMIA DE CENTRES (DOGC 5/08)
L’ACCIÓ TUTORIAL A LA FORMACIÓ PROFESSIONAL
L’orientació acadèmica i professional dels alumnes d’ESO:
Seminari d’Educació Especial
Distribució de les hores del currículum
Decret de Reglament per Educació Infantil i Primària (BOIB Núm.119, )
Presentació de 1r d’ESO Curs
“EL PALIC, un model per a les illes”
RESPONSABLE SERVEI/OFICINA/DELEGACIÓ
IES ANGELETA FERRER I SENSAT
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
Elaboració de Plans Individualitzats
Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica EAP DE SANT ANDREU
PdD Escola Salvador Espriu Característiques generals
Formació per als equips directius d’educació secundària
IES CAN PUIG CURS
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
ELECCIONS a CONSELLS ESCOLARS ESCOLES BRESSOL MUNICIPALS
Gestió participativa dels projectes de centre
Departamento de Pedagogia Aplicada
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE GRÀCIA
Les Franqueses, setembre 2007
El currículum a l’educació primària
“SALUT MENTAL I EDUCACIÓ”
SERVEIS CARTA DE SANTA COLOMA DE FARNERS
Albert Barceló Masdéu Grau d’Enginyeria Informàtica
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
El Pla de formació del centre
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
Normativa i documentació
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
ACTUACIONS EN CAS DE QUEIXES SOBRE LA PRESTACIÓ DEL SERVEI
ASSESSORAMENT TIC CURS Departament d’Educació
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes essencials de l’organització del funcionament dels centres previstos als Decrets 119-120/2002, de 27 de setembre (BOIB Núm.120, 05/10/2002) pel qual s’aprova el Reglament Orgànic Aquestes instruccions són específiques per a cada curs escolar: EI-EP: Resolució de la Consellera d’Educació i Cultura de juny de 2010 ES: Resolució de la Consellera d’Educació i Cultura de juny de 2010

ÒRGANS DE GOVERN ÒRGANS COL·LEGIATS DE GOVERN: L’EQUIP DIRECTIU Consell Escolar Claustre de professors L’EQUIP DIRECTIU

ÒRGANS DE COORDINACIÓ DOCENT EI-EP ES Tutories Equips docents de grup Departaments didàctics i de família professional Departament d’orientació Comissió de coordinació pedagògica Comissió de normalització lingüística Coordinació d’activitats complementàries i extraescolars Altres coordinacions Tutories Equips de cicle Equips de suport Comissió de coordinació pedagògica Comissió de normalització lingüística Coordinació de serveis, i d’activitats complementàries i extraescolars Altres coordinacions Hores de dedicació dels coordinadors

AUTONOMIA PEDAGÒGICA EI-EP ES Centres amb especialització curricular Centres amb seccions europees Projectes institucionals dels centres Programació general anual: organització general i horaris Alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu Sessions d’avaluació Programacions didàctiques d’aula i adaptacions del currículum Pla de formació del professorat Programa de TIC Documentació administrativa Memòria de final de curs Centres amb especialització curricular Centres amb seccions europees Projectes institucionals dels centres Coordinació entre etapes Altres aspectes curriculars Programació general anual: organització general i horaris Alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu Pla de formació del professorat Programa de TIC Documentació administrativa Memòria de final de curs

PERMISOS, LLICÈNCIES I CONTROL D’ASSISTÈNCIA DEL PROFESSORAT PERMISOS, LLICÈNCIES, EXCEDÈNCIES I REDUCCIÓ DE JORNADA DEL PROFESSORAT CONTROL D’ASSISTÈNCIA DEL PROFESSORAT

ALTRES DISPOSICIONS INFORMACIÓ SINDICAL ACCIDENTS ESCOLARS I RESPONSABILITAT CIVIL DEL PROFESSORAT PARTICIPACIÓ DE LES FAMÍLIES FARMACIOLA PREVENCIÓ DEL TABAQUISME I DE L’ALCOHOLISME PLA D’EMERGÈNCIA I EVACUACIÓ DEL CENTRE ÚS D’IMATGES DE L’ALUMNAT INFORMACIÓ ALS PARES I LES MARES SEPARATS O DIVORCIATS LLIBRES DE TEXT DADES PERSONALS DE L’ALUMNAT PARTICIPACIÓ DE L’ALUMNAT ( EDUCACIÓ SECUNDÀRIA)

ORDENACIÓ ACADÈMICA (ES) ESO BATXILLERAT FORMACIÓ PROFESSIONAL GARANTIA SOCIAL MODIFICACIONS CURRICULARS DE L’EDUCACIÓ FÍSICA PER A L’ALUMNAT DE L’EBE CONVALIDACIONS EXEMPCIÓ DE L’AVALUACIÓ DE LLENGUA CATALANA RELIGIÓ

ANNEXOS EI-EP ES Models d’autoritzacions de sortides escolars Model d’autorització de l’ús de les imatges de l’alumnat Mitjans de protecció contra incendis Sol·licitud de reducció horària per a majors de 55 anys Indicadors per omplir les butlletes d’estat: alumnat amb necessitats específiques Informe individual de necessitats de compensació educativa Instruccions itineràncies Models d’autoritzacions de sortides Model de sol·licitud de revisió de notes Adscripció de matèries optatives als departaments Itineraris bàsics per a les diferents modalitats de batxillerat Matèries optatives Matèries condicionades i condicionants Horari de batxillerat Model d’autorització de l’ús de les imatges de l’alumnat Mitjans de protecció contra incendis Sol·licitud de reducció horària per a majors de 55 anys Instruccions específiques per al departament d’orientació Programa de centres amb seccions europees Programes d’intervenció socioeducativa d’escolaritat compartida Informe individual de necessitats de compensació educativa Programes experimentals de diversificació curricular professional Instruccions itineràncies