MODERNISME AL Cicle Mitjà

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Les entrevistes: Segona part
Advertisements

CEIP PRÀCTIQUES II CURS 2008/2009
II. Déu és el nostre Pare 4. La creació és obra de l’amor de Déu.
CEIP PAU CASALS Viladecans
Elena Prieto Amengual Marina Reus Busquets Maria Roig Paredes
Educació per la sostenibilitat. Agenda 21
QUINS MATERIALS SÓN MILLORS CONDUCTORS ELÈCTRICS?
LA TARDOR Cicle Inicial.
La Ràpita, platja i port.
JOC EXPERIMENTAL Parteix de TEORIES DE GOLDSCHMIED
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
Els nens i nenes de l’aula d’acollida hem treballat els jeroglífics i aquí us ensenyem alguns dels que ens hem inventat nosaltres mateixos. A veure si.
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
3a PART Els nens i nenes de P- 4
Quan la natura s’expressa
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
TERMOREGULACIÓ HORÀRIA INDIVIDUAL DELS ESPAIS DEL CENTRE
PETITS REPORTERS Títol.
Les fraccions Sisè B curs
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
ELS ANELLS DE SATURN.
OPCIONS METODOLÒQIQUES
CEIP PERE VILA BARCELONA 2006/07
SORTIDA AL PARC DEL LABERINT
OMBRES I LLUMS Escola Antoni Gaudí Sta Coloma de Gramenet
Per què es veu la lluna de dia?
ESCOLA CERVANTES CURS r: CLASSE URPESDEFOC.
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
Recursos informàtics per a la recerca històrica: dels programaris a la xarxa Tractament de textos, bases de dades, fulls de càlcul, gestors bibliogràfics.
DE LA DURADA AL RITME.
A quina hora i en quin espai hi ha més soroll a l’escola?
Cicle Superior (Curs 2015 / 2016) CIM D’ÀLIGUES.
Projecte interdisciplinari:
Els autoretrats de Joan Miró
IES DE VILADECAVALLS (VALLÈS OCCIDENTAL) 678 ALUMNES DISTRIBUÏTS EN:
ORGANITZACIÓ I PLANIFICACIÓ “Posem fil a l’agulla”
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
ALOHA ALOHA Mental Arithmetic proporciona als seus alumnes els mecanismes necessaris per aprofitar al màxim el seu potencial a partir del desenvolupament.
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
Treball DE SÍNTESI 1r ESO
CURS
- Treballem un projecte a l’aula d’acollida -
EL BOSC MEDITERRANI Cicle Inicial
Projecte: el mercat 2a PART P -4.
QUÈ, COM I QUAN ENSENYAR I AVALUAR
PRESENTACIÓ de MATARÓ RÀDIO
Treballem la tardor Cicle Inicial.
PERQUÈ LA NOSTRA SABATA TÉ UN NÚMERO!!
Arriba l’hivern.
ELS NOSTRES FILLS: COM AJUDAR-LOS A CRÉIXER
INS Pedraforca 1r d’ESO Curs
Problemes que es poden resoldre amb equacions
OLIMPIADA MATEMÀTICA 2008 FASE PROVINCIAL PRIMÀRIA PROVA INDIVIDUAL
Les fraccions Sisè B curs
Projecte xarxa Aleix Adell, Asier Aguilera, Silvia Alba, Ivet Clavell
Treball cooperatiu “Els animals”
SORTIDA PER BARCELONA CAIXAFORUM.
BENVINGUDES I BENVINGUTS!!
Les nostres fonts documentals per treballar a la classe són molt diverses: 1. Treball de camp (sortides, visites, entrevistes, enquestes…). 2. Monografies,
Caixes de descobriment
La Farinera Què vol dir un edifici MODERNISTA? Fem una línia de temps!
A la classe de Medi ens vàrem preguntar quins dubtes voldríem aclarir envers el nostre cos… Després de molt pensar va sorgir la pregunta…
Religió Catòlica 2 Educació Primària.
Assessorament de la Formació en Competències
VIRAT FOTOGRÀFIC VIRAT FOTOGRÀFIC
ANEM A L’HORT AQUEST CURS ELS NENS I NENES DE P-3 S’HAN INCORPORAT A LA TASCA DE CUIDAR L´HORT. PREPARAR LA TERRA, PLANTAR ,REGAR, RECOLLIR FULLES.
ARTS PLÀSTIQUES Eva Navas Vela 1.
COLÒNIES- TREBALL DE SÍNTESI Del 15 al 19 de juny
PASSEIG DE GRÀCIA.
Transcripción de la presentación:

MODERNISME AL Cicle Mitjà

Al cicle mitjà hem treballat el modernisme a través de les caixes de descobriment, les exposicions orals i les sortides escolars.

TREBALL EN FAMÍLIA: els INFANTS HAN TRIAT UN ELEMENT DEL MODERNISME I HAN PREPARAT UNA EXPOSICIÓ ORAL PER FER-LA A L’AULA.

Les caixes de descobriment en acció! Dissenyem la nostra pròpia façana Fem una entrevista al Sr Gaudí Comparem imatges de les dues èpoques

Anem a veure una exposició de quadres i reconeixem els seus pintors Elaborem una maqueta tal com va fer Gaudí amb la Sagrada Família Juguem amb elements de la natura i fem composicions

Dibuixem el panot utilitzant el compàs i admirant els diferents mosaics Juguem amb la llum.

Fem de guies turístics utilitzant diversos mapes i guies Classifiquem els diferents animals que utilitzava Gaudí a la façana de la Sagrada Família Busquem la resposta a algunes anècdotes sobre en Gaudí.

prepararem la sortida del Modernisme prepararem la sortida del Modernisme. organitzem les preguntes per tal de trobar la solució el dia de la sortida.

Sortida al park güell

Sortida del modernisme a l’eixample