PdD Escola Salvador Espriu Característiques generals Èric Berga Sesé 30 d’abril de 2013
! On anem? Sortides Claustres Avaluacions Tancament del curs Gestió del centre On anem? Organització de l’aula Tancament del curs Elaboració de materials Formació del professorat Reunions de coordinació Tutories Consell Escolar Festes tradicionals Claustres Sortides Avaluacions Proves diagnòstiques Preparació del curs Programació d’activitats
Objectius Avaluació i revisió Projecte de Direcció
?
? Coherent Participatiu Avaluable Realista Innovador Exigent
LEC LOE (FUTURA LOMCE ?) Dir. centres Decret d’autonomia Decret 155/2010 del 02/11 Decret d’autonomia 102/2010 del 03/08 LEC Llei 12/09 del 10/07 LOE (FUTURA LOMCE ?) Llei orgànica 2/2006 del 03/05
Millora de l’aprenentatge i dels resultats Millorar els resultats educatius Assegurar l’equitat Reduir el fracàs escolar Prevenir i detectar l’endarreriment Millorar les competències bàsiques Competència lectora com a eix de l’aprenentatge Incidir en l’educació inclusiva Aprofundir en l’orientació escolar Cercar excel·lència i potenciar el talent Potenciar l’autonomia de centres Donar suport als objectius del projecte educatiu Fomentar el lideratge fort i distribuït de la direcció Millora de l’aprenentatge i dels resultats Necessitats i oportunitats pel nostre alumnat Excel·lència i talent del nostre alumnat Autonomia i lideratge en/per el centre
Menàrguens Escola Joan Ros i Porta La Ràpita Camarasa Escola Dos Rius
Projecte Educatiu de Zona Menàrguens La Ràpita Projecte Educatiu de Zona (PEZ) Projecte de Direcció Salvador Espriu Camarasa Projecte de Direcció ZER El Jonc
Realista Innovador Exigent Coherent Participatiu Avaluable Realista Innovador Exigent
Metodologies Coordinació Diversitat grups Consens ZER Debilitats Amenaces Metodologies Coordinació Diversitat grups Consens ZER Espai físic Actualitat
Fortaleses Oportunitats Compromís Formació Proximitat Cooperació Absentisme Consens Participació AMPA Implicació municipi Verticalitat centres Entorn immediat Recursos Ambient i relacions
Resultats acadèmics: Resultats positius Coincidència proves internes i externes Motius identificats dels ítems baixos
Realista Innovador Exigent Coherent Participatiu Avaluable Realista Innovador Exigent
novetats: Metodologia gestió Organització participació
Realista Innovador Exigent Coherent Participatiu Avaluable Realista Innovador Exigent
AMPA ajuntament Centres propers escola famílies Serveis educatius
Responsabilitat compartida Coordinacions de Zer
Realista Innovador Exigent Coherent Participatiu Avaluable Realista Innovador Exigent
Retiment de comptes: Sistema d’indicadors
Retiment de comptes: Informes alumnes Enquestes a PGA / MGA famílies Proves diagnòstiques Indicadors de centre Enquestes a famílies PGA / MGA
Realista Innovador Exigent Coherent Participatiu Avaluable Realista Innovador Exigent
8 ÀMBITS DE GESTIÓ
Millora dels resultats: Excel·lència dels nostres alumnes
Gràcies