PdD Escola Salvador Espriu Característiques generals

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Organització d’activitats en el temps d’esbarjo “Activem el pati”
Advertisements

Valorem el que mengem! Disseny de projectes de comunicació, i educació ambiental.
LA LLEI D’EDUCACIÓ de CATALUNYA
Escola Montserrat Sant Just Desvern
TEMA 9. GESTIÓ ECONÒMICA I ADMINISTRATIVA DELS CENTRES
Programa de Transició Escola Treball
Projecte de Convivència (data límit: 24/3/2020)
Compartim el que feim: conviure en positiu a l’escola
Toca fusta FENT DECORATS
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
Reflexions al fil de l’Euneos
Estudi per a la identificació de
Escola Oficial d’Idiomes de Tortosa
Escola de cuidadors. Escola de cuidadors Una mica d'Història.
ESTADÍSTIQUES DELS CF DEL DEPARTAMENT DE SANITÀRIA, CURS 07/08
EXCEL·LÈNCIA PROFESSIONAL I INCREMENT
PLANIFICACIÓ ESTRATÈGICA
CONVIVÈNCIA OBSERVATORI PER A LA E S C O L A R.
Decret d’autonomia dels centres educatius
CURS PRESENTACIÓ 20 de maig de 2014.
Creativitat amb austeritat Impacte Projectes públic-privats
Esquema de treball Josep Minguell M. Mercè Fernández
L’ESCOLA ÉS UNA ORGANITZACIÓ, OI?
LES UNITATS DE SUPORT A L’EDUCACIÓ ESPECIAL (USEE)
1 organització, 3 estudis, 1600 aprenentatges
Inclusió Escolar  Escoles Inclusives
MÚSICA INSTRUMENTAL A PRIMÀRIA “violins i violoncels”
EL PLA INDIVIDUALITZAT
TFG I – PROJECTE PROFESSIONAL
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
P E L C 0 a 3 anys Programa Per l’Estimulació Del Llenguatge
Decret d’autonomia dels centres educatius
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
La Direcció queda habilitada per:
PROJECTE EDUCATIU DE CENTRE
EAP ANOIA COMPOSICIÓ PROFESSIONALS
L’ACCIÓ TUTORIAL A LA FORMACIÓ PROFESSIONAL
Xarxa d’Escoles i Instituts per la Igualtat i la No Discriminació
LES FUNCIONS DE SUPORT A L’ESCOLA.
Seminari d’Educació Especial
Programa Salut i Escola
Decret de Reglament per Educació Infantil i Primària (BOIB Núm.119, )
“EL PALIC, un model per a les illes”
Pla estratègic de desenvolupament econòmic local i l’ocupació del Vallès Oriental ( ) Presentació del Pla de treball Consell d’Alcaldes del.
EDUCACIÓ INFANTIL CURS
Treball i aprenentatge en xarxa
Resultats de l’Estudi 1Q 1R ESCOLA TÈCNICA SUPERIOR D’ENGINYERIA Curs Grau d’Eng.Elèctrica Grau d’Eng.Electrònica Ind. i Automàtica Grau d’Eng.Informàtica.
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
Formació per als equips directius d’educació secundària
MPGM Ciutat Meridiana Procés participatiu Gener 2019.
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
Gestió participativa dels projectes de centre
Departamento de Pedagogia Aplicada
Suports en l’elaboració del Projecte Educatiu de Centre
INTEGRACIÓ DEL PROGRAMA D’ESCOLES VERDES DINS DE LA GESTIÓ DEL INSTITUT GIOLA Programa escoles verdes de la generalitat té com a objectius principals:
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE GRÀCIA
Les Franqueses, setembre 2007
EL PLAN DE GESTIÓN DE RECURSOS HUMANOS
REUNIÓ FAMÍLIES 1r ESO maig 2019
Albert Barceló Masdéu Grau d’Enginyeria Informàtica
La resolució de conflictes a través de l'assemblea de classe
Convivència i Mediació Escolar
No hi ha raó sense emoció
INDICADORS El Sistema d´Indicadors i els factors de qualitat de centre
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
QUÈ ÉS LA LOMCE? LOMCE, és una llei que ha estat elaborada per persones alienes al món de l’educació, sense el consens o aprovació dels experts en la matèria.
Biblioteca escolar “puntedu”, espai de coneixement i aprenentatge
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

PdD Escola Salvador Espriu Característiques generals Èric Berga Sesé 30 d’abril de 2013

! On anem? Sortides Claustres Avaluacions Tancament del curs Gestió del centre On anem? Organització de l’aula Tancament del curs Elaboració de materials Formació del professorat Reunions de coordinació Tutories Consell Escolar Festes tradicionals Claustres Sortides Avaluacions Proves diagnòstiques Preparació del curs Programació d’activitats

Objectius Avaluació i revisió Projecte de Direcció

?

? Coherent Participatiu Avaluable Realista Innovador Exigent

LEC LOE (FUTURA LOMCE ?) Dir. centres Decret d’autonomia Decret 155/2010 del 02/11 Decret d’autonomia 102/2010 del 03/08 LEC Llei 12/09 del 10/07 LOE (FUTURA LOMCE ?) Llei orgànica 2/2006 del 03/05

Millora de l’aprenentatge i dels resultats Millorar els resultats educatius Assegurar l’equitat Reduir el fracàs escolar Prevenir i detectar l’endarreriment Millorar les competències bàsiques Competència lectora com a eix de l’aprenentatge Incidir en l’educació inclusiva Aprofundir en l’orientació escolar Cercar excel·lència i potenciar el talent Potenciar l’autonomia de centres Donar suport als objectius del projecte educatiu Fomentar el lideratge fort i distribuït de la direcció Millora de l’aprenentatge i dels resultats Necessitats i oportunitats pel nostre alumnat Excel·lència i talent del nostre alumnat Autonomia i lideratge en/per el centre

Menàrguens Escola Joan Ros i Porta La Ràpita Camarasa Escola Dos Rius

Projecte Educatiu de Zona Menàrguens La Ràpita Projecte Educatiu de Zona (PEZ) Projecte de Direcció Salvador Espriu Camarasa Projecte de Direcció ZER El Jonc

Realista Innovador Exigent Coherent Participatiu Avaluable Realista Innovador Exigent

Metodologies Coordinació Diversitat grups Consens ZER Debilitats Amenaces Metodologies Coordinació Diversitat grups Consens ZER Espai físic Actualitat

Fortaleses Oportunitats Compromís Formació Proximitat Cooperació Absentisme Consens Participació AMPA Implicació municipi Verticalitat centres Entorn immediat Recursos Ambient i relacions

Resultats acadèmics: Resultats positius Coincidència proves internes i externes Motius identificats dels ítems baixos

Realista Innovador Exigent Coherent Participatiu Avaluable Realista Innovador Exigent

novetats: Metodologia gestió Organització participació

Realista Innovador Exigent Coherent Participatiu Avaluable Realista Innovador Exigent

AMPA ajuntament Centres propers escola famílies Serveis educatius

Responsabilitat compartida Coordinacions de Zer

Realista Innovador Exigent Coherent Participatiu Avaluable Realista Innovador Exigent

Retiment de comptes: Sistema d’indicadors

Retiment de comptes: Informes alumnes Enquestes a PGA / MGA famílies Proves diagnòstiques Indicadors de centre Enquestes a famílies PGA / MGA

Realista Innovador Exigent Coherent Participatiu Avaluable Realista Innovador Exigent

8 ÀMBITS DE GESTIÓ

Millora dels resultats: Excel·lència dels nostres alumnes

Gràcies