ESCOLA OCTAVIO PAZ Educació infantil – Cicle inicial

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
COMPETÈNCIA COMUNICATIVA
Advertisements

Una experiència amb PÈBILI PROJECTE FILOSOFIA 3/18
CORAL DEL PARE CLARET.
LES CATEGORIES GRAMATICALS
CEIP PRÀCTIQUES II CURS 2008/2009
UNA TARDA QUALSEVOL D’UN DIA QUALSEVOL
Una experiència amb PÈBILI PROJECTE FILOSOFIA 3/18
Podeu posar una foto del vostre centre
DECÀLEG D’HÀBITS SALUDABLES A L’ESCOLA
MÚLTIPLES I DIVISORS ESCOLA EL Cim- 6è de primària.
LA TARDOR Cicle Inicial.
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
Les primeres passes amb el GeoGebra
FUNCIONAMENT DE L’EPÈRGAM
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
L’Expressió escrita.
CANTADA DE NADALES EDUCACIÓ INFANTIL
PETITS REPORTERS Títol.
Com han anat les vacances?
LA FAULA.
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
Creació d’un mapa personalitzat
PRESENTACIÓ CRÈDIT DE SÍNTESI 1r ESO
Experimentam amb la ciència
Taller SOBRE l’aigua: L'inventor gota.
Presentació projecte interdisciplinari M’ORGANITZO LES COLÒNIES.
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
Tutorial TIMERIME.
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
UTILITZACIÓ DE GINYS EN EDUCACIÓ INFANTIL 3 ANYS
HOLA NENS i NENES DE S.J.O.! BENVINGUTS AL NOU CURS
CICLE SUPERIOR ESCOLA SOLCUNIT
Quins documents puc posar al Campus Virtual de la UB?
LA TUTORIA DE PROFESSORAT NOVELL QUÈ ÉS. PER A QUÈ SERVEIX
La consciència fonològica a P-4
ENCONTRE PETITS TALENTS CIENTÍFICS
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
Situacions creades a partir dels materials naturals
DIADA DE LA PAU A SJO.
ESCOLTA ESTRUCTURADA A P3 Escola Joan Maragall.Vilanova del Camí.
CAP DE CREUS.
EL BOSC MEDITERRANI Cicle Inicial
ENS TROBEM DE NOU.
Sortir fora de l’escola: Què ens plantegem?
-FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA DIMECRES 9 -FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA SOMRIU, JA QUEDA POC PER CELEBRAR EL NAIXEMENT DE NEN JESÚS.
Projecte: el mercat 2a PART P -4.
Treballem la tardor Cicle Inicial.
ORÍGENS DEL NOSTRE PARLAMENT VERD
Arriba l’hivern.
SANT MARTÍ D’EMPÚRIES ESPIGÓ HEL·LENÍSTIC.
Problemes que es poden resoldre amb equacions
Tutorial com canviar color i paisatge
ESCOLA ANTONI TÀPIES- 5èB
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
Introducció Al posicionament Web.
Música: Pasqua, del Petit llibre d’orgue de Bach
CEIP Les Clisques Una experiència de Reutilització, Reciclatge
CONEIXEM EL NOSTRE POBLE:
La consciència fonològica a P-5 i 1er
CEIP “MESTRE AGUSTÍ BARBERÀ” - AMPOSTA
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ.
i BONES FESTES BON NADAL
Una noia s’esperava en una sala d’un gran aeroport.
EL QUADRAT LES MARIETES.
(Fes clic per entrar en el quadre i poder escriure) NOM DELS PERSONATGE (Per canviar la lletra i la mida ho pots fer des de FORMATO-FUENTE) Escriviu els.
6a SETMANA de QUARESMA US PRESENTEM LA JOANA QUE ENS ACOMPANYARÀ EN AQUESTA SISENA SETMANA DE QUARESMA. LA JOANA DE VEGADES ES MOSTRA MOLT RESPONSABLE.
CASAL D’ESTIU IL·LUSIONS 2016
ECOSISTEMES FORESTALS A LES SALINES
Setmana de la Solidaritat 2010 – 2011 Escola Pública “Josep Carner” (Badalona) L’ EDUCACIÓ, UN FUTUR EN IGUALTAT: el que han de fer nens i nens de tot.
Transcripción de la presentación:

ESCOLA OCTAVIO PAZ Educació infantil – Cicle inicial Procés d’aprenentatge de la lectura: Habilitats per a la descodificació Educació infantil – Cicle inicial 1

Procés d’aprenentatge de la Lectura: Habilitats de descodificació Fases de la lectura

Mostra d’activitats Lectura guiada P-3 “La tardor” Lectura guiada P-4 “Cançó: El Nadal ja és aquí” Lectura compartida P-4 “Nadal ja ha arribat” Lectura guiada P-5 “Joc de lectura” Fluïdesa lectora 2n “Conte El lleó i el ratolí Lectura guiada 1r “Les lletres amagades”

LES FULLES CAUEN DELS ARBRES Lectura guiada P-3 “La tardor” LES FULLES CAUEN DELS ARBRES PDI video

Lectura guiada P-4 Cançó: “El Nadal ja és aquí” A partir d’un text escrit amb lletres de pal i aplicant diferents estratègies l’infant arribarà a llegir lo.

Abans Formulació d'hipòtesis: Què veiem aquí? Només hi ha lletres? Lectura compartida P-4 “Nadal ja és aquí” Abans Formulació d'hipòtesis: Què veiem aquí? Només hi ha lletres? On són les lletres i on les imatges? Què veiem a la imatge? Què ens podria dir el text? Per què? Com ho has sabut?

Durant Endevinem que hi diu a les targetes i localitzem aquestes paraules en el text. Fem una lectura conjunta del text, resseguint les paraules amb una vareta. Després Fem l’última lectura coral tots junts resseguint el text amb la vareta i sense anticipar-nos al que diu. Petit llibre individual per practicar el text a casa.

“Joc de lectura: Endevina, Lectura guiada P-5 “Joc de lectura: Endevina, endevina” Abans de la lectura: Creació d'expectatives Objectiu de la lectura

MENU Durant la lectura Després de la lectura

“Les lletres amagades” Lectura guiada 1r “Les lletres amagades”

“conte El lleó i el ratolí Fluïdesa lectora 2n “conte El lleó i el ratolí Modelatge del mestre Lectura assistida: lectura coral, lectura amb eco i lectura per parelles

Lectura expressiva: preparació Relectura del conte