La pràctica reflexiva Conceptes i mirades del que implica aquest tipus de modalitat formativa.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
JOC I APRENENTATGE El joc és la disfressa de l'aprenentatge perquè motiva, emociona, fomenta la curiositat, fa que les experiències siguin significatives,
Advertisements

CATECISME de la Conferència Episcopal Espanyola Jesús és el Senyor.
II. Déu és el nostre Pare 4. La creació és obra de l’amor de Déu.
Inspirant llàstima o fent-nos responsables
Formació en redacció de proves i ítems fiables a l’EOI de Barcelona
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
MESCLES I DISSOLUCIONS
Elaborado por:.
Resta prohibit.
Com han anat les vacances?
Noves metodologies formatives
2ª Qüestió: Quin tipus de mesures cal distingir
@sebastiani64.
TEMA 6 LLENGÜES EN CONTACTE
Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau!
L'ILLA DELS 5 FARS (FERRAN RAMÓN CORTÉS)
LA CIÈNCIA A L’ESCOLA PRIMÀRIA
Un bocí de pastís...?.
S.xx Els trotatemps CURS
PASSOS PER MEDIAR UN CONFLICTE
Què hi ha a l'Univers?.
“A tots els que heu convertit els nostres somnis en realitats”
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
Matemàtiques 3er E.S.O..
VALORS/VIRTUTS per créixer com a persones
2. L’empirisme de Hume 2.1. L’origen i la constitució del coneixement
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
Activitat d’autoconeixement
16 coses apreses el 2016 (III) Carles Capdevila 2017 
Perfil dels enquestats
Carta d’un infant als seus pares.
Els sofistes Protàgores i Gòrgies Carla Domenech Marta Crespo
DIADA DE LA PAU A SJO.
ESCOLTA ESTRUCTURADA A P3 Escola Joan Maragall.Vilanova del Camí.
Ciència, tècnica i societat
Objectiu Educatiu Trienni
TUTOR HABILITATS HABILITATS DE LIDERATGE D’OBSERVACIÓ HABILITATS
Perifèrics ... Memòria USB, per guardar arxius!
Aquest Salm és com l’esclat d’una indignació llargament reprimida (vv El diàleg del salmista amb el Senyor té un to d’amarga protesta, motivada per.
Biosis Previews® Objectiu i Metodologia
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
Educació Infantil i Primària
1. Aristòtil 1.5 El problema de la moral: l’eudemonisme
1. El problema de la realitat: teoria hilemòrfica
les competències bàsiques
+ En plena confusió, a causa de la malaltia i la persecució, el pobre crida anguniosament Déu. + El seu alliberament per part de Déu causarà vergonya.
TEMA 2 XARXES LOCALS David Bermúdez 4tC Vanesa Elvira 4tB
ORACIÓ SUBORDINADA SUBSTANTIVA
ELS NOSTRES FILLS: COM AJUDAR-LOS A CRÉIXER
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
Les taules de multiplicar
I tu qui dius que sóc?.
L’ ESPÒNSOR QUÍ QUÉ COM.
“DÉU ET PARLA. DESCOBREIX LA SEVA PARAULA”
Treball per la comunitat Bernat Molina Guillermo Soriano
Principi del canvi (immanent)
EUROFRAGANCE CAPTUREM SENSACIONS.
“Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau”
Les 10 PISTES per desenvolupar les activitats TIC...
“NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU”
NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals
DOMINIQUES de l'ENSENYAMENT Presentació del CARÀCTER PROPI
2. El problema de la naturalesa i del coneixement als inicis de la reflexió filosòfica 2.1. El concepte de physis Pàgina 21 Primer problema: Què és la.
Pureza de Maria Escola de pares - infantil
Elaboració del Pla de formació ajuntament de viladecans
RECICLEU AMB NOSALTRES
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals (1)
ESQUEMA DE LA UNITAT DIDÀCTICA 1
AL NOSTRE INSTITUT #AQUIPROUBULLYING!
Transcripción de la presentación:

La pràctica reflexiva Conceptes i mirades del que implica aquest tipus de modalitat formativa

LA PRÀCTICA REFLEXIVA: CONCEPTE Mètode que parteix de la pràctica (de l’acció) i que es basa en la reflexió sistemàtica. OBJECTIU Fer aflorar tot allò que els diferents membres del grup ja saben sovint sense saber-ho. t t Referent que pot ajudar-nos a guiar la nostra acció docent. t T t t t

...”Sempre parteix de les necessitats i inquietuds de cada docent en el seu context. Mai de la teoria...”

” No és un procés transmissiu ...” No és un procés transmissiu. No és una TEORIA que es transmet d’expert a inexpert”... La teoria s’utilitza per aclarir dubtes o aspectes de la pràctica. Serveix per tant, per donar sentit a una necessitat sorgida en la pràctica. Expert inexpert Receptes màgiques

...”La reflexió com a hàbit conscient...” ...”Atén el vessant de les emocions, percepcions, creences”... Això genera confiança i es materialitza en la creació d’una comunitat d’aprenentatge a través de fet de compartir tot allò que els que passa dins l’aula.