El Perfil de l’Educador: El Lideratge a l’aula

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
Advertisements

Inspirant llàstima o fent-nos responsables
1 u n i t a t L’educador infantil.
AVALUAR-QUALIFICAR PER COMPETÈNCIES
Projecte “rED M”: Una eina per atendre la diversitat
Caterina Cesari Antunez Institut Mediterrània
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
L’Expressió escrita.
ELS CONTRACTES DE TREBALL
Recordem què vol dir ser adolescent
L´entusiasMat ens entusiasma!!!.
Els constants canvis i reformes...
PONÈNCIA. Denuncies associades a PRL (psicosocials).
LES UNITATS DE SUPORT A L’EDUCACIÓ ESPECIAL (USEE)
Experimentam amb la ciència
PROFESSIONALS EDUCATS PER UN DESENVOLUPAMENT HUMÀ I SOSTENIBLE
Writer 5... sense faltes! Avui, aprendràs una de les eines que té el Writer: el corrector ortogràfic. Així aprendràs com el programa et pot ajudar a fer.
1. Aristòtil 1.4 El problema de l’ésser humà i del coneixement
Espero que aquesta petita aventura us permeti conèixer una mica més els nens que, com jo, tenen 3 anys.
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
IV Congreso de la Sociedad Científica Española de Enfermería Escolar
XILE cultures a conèixer Cultura de Xile
EL DIA SENSE COTXES 5è de Primària.
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
Itineraris curriculars simultanis Bellaterra, 20 de novembre 2015
ANTECEDENTS I OBJECTIUS
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
PUZZLETS Com resoldríes el repte? Té solució única?
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
A quina hora i en quin espai hi ha més soroll a l’escola?
Treballem l’estadística
LA TUTORIA DE PROFESSORAT NOVELL QUÈ ÉS. PER A QUÈ SERVEIX
Un test per pensar... Materials de
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
EL VALOR DE LA FELICITAT
Projecte d’estalvi energètic
RYT a matrícula (MAT) reunió de centres 21/05/2015.
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
JOVE, PARTICIPA A SANTA EULÀLIA
Entrevista a Enric Larreula
INFLUÈNCIA DELS JOCS DE LLUITA I EL JUDO A SECUNDÀRIA
Objectiu Educatiu Trienni
Gèneres Musicals.
Gestió de les emocions PEX. SPR Curs U B.
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
“El perfil de mestre i professor”
Estudi sobre la religiositat dels joves de Palau
COM NEIX UN PARADIGMA?.
"SENYOR, ENSENYA’M A SER FELIÇ I A DONAR PAU!"
La Presència Educadora
ESCOLA ANTONI TÀPIES- 5èB
Les taules de multiplicar
TEST DE L´EMPRENEDOR/A
Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona
HABILITATS COMUNICATIVES
QUIN EFECTE TENEN ELS ÀCIDS SOBRE ELS ALIMENTS?
LES PREFERÈNCIES COM A EINA FACILITADORA
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals
EL QUADRAT LES MARIETES.
COM NEIX UN PARADIGMA?.
ARTS PLÀSTIQUES Eva Navas Vela 1.
Elaboració del Pla de formació ajuntament de viladecans
Aquí hi va el títol del pòster: representatiu de les conclusions,i que generi interès, sient seriós i exacte Pérez, J., Rodríguez, P., Casal, J. Institut.
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals (1)
Setmana de la Solidaritat 2010 – 2011 Escola Pública “Josep Carner” (Badalona) L’ EDUCACIÓ, UN FUTUR EN IGUALTAT: el que han de fer nens i nens de tot.
Imaginem que fa un segle haguéssim hivernat un cirurgià i un mestre...
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
Sobre l’esforç Anònim 2014 .
Transcripción de la presentación:

El Perfil de l’Educador: El Lideratge a l’aula Verónica Uber Porrino Pere Blanco i Felip INTRODUCCIÓ INTERVENCIÓ EMPÍRICA CONCLUSIONS En els últims anys l’educació ha estat i està en un continu procés de canvi. Ara hi ha més igualtat entre docent i dicent i, és per això que només alguns han sabut adaptar-se. Aquest treball ha sigut un repte molt il·lusionant, pel simple fet, però alhora tan complicat d’aplicar, de com s’ha de comportar un docent a l’aula per tal de que la relació professor- alumne sigui l’adequada per a l’obtenció de l’aprenentatge. Objectiu general Fer una comparació entre els resultats obtinguts entre un estil de lideratge i un altre (el lideratge autocràtic i el lideratge democràtic) per tal d’identificar quin seria el més adequat per a utilitzar amb els alumnes . IDEA Per tant, amb els resultats obtinguts podem dir que el lideratge democràtic és el que s’hauria d’impartir, ja que els alumnes estan més motivats i participen més. Cercar la millor manera que els educadors tenen per impartir la seva classe. Vull investigar quin estil de lideratge és el millor, per tal de que els discents estiguin contents i per a que aprenguin de la millor manera possible. Població Per concloure el treball final de màster, només dir que el que he aprés amb aquest treball és que treballar amb el jovent és una feina molt gratificadora, sempre i quan t’agradi i tu gaudeixis amb el que estàs fent, ja que sinó tens passió per allò que fas mai ensenyaràs i mai aprendràs aquelles petites coses que els teus alumnes o tu mateix pots arribar a compartir. 2. MAPE II -Pre Investigació- Acció ESTAT DE LA QÜESTIÓ Instruments i Resultats Qüestionaris: 1. Percepció dels alumnes amb l’Activitat Física. Per tal de poder portar a terme aquest treball he hagut de analitzar diferents temes que estan relacionats. Motivació Lideratge - Post Investigació- Acció TEMES Els alumnes REFERÈNCIES Lleis d’educació El docent Blanco, P. (2013). Docents innovadors, amb esperits i propòsits competents. Lleida: Universitat de Lleida. Gómez, Mª. T., Mir, V. i Serrats, Mª. G. (1990). Propuestas de Intervención en el aula: técnicas para lograr un clima favorable en la clase. Madrid. Ed: Narcea. Mendoza, D. (2011). “El liderazgo Educativo”. Revista Xihmai VI. núm. 11, p. 7-20. Universidad La Salle Pachuca. Investigació- Acció: