MODIFICACIÓ DE LES DADES DE LA BORSA DE TREBALL

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Més enllà de les arts escèniques
Advertisements

EAIA (Equip d’Atenció a la Infància i a l’Adolescència)
ELS EQUIPS D´ASSESSORAMENT PSICOPEDAGÒGIC
Elaboració de Plans Individualitzats
Unitat de Suport a l’Educació Especial (U.S.E.E.)
Cap a l’escola dels grans de la mà del CDIAP i l’EAP
ESCOLA GRAS I SOLER.
DECRET PEL QUAL S’ESTABLEIX L’ORDENACIÓ DELS ENSENYAMENTS DE L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA 2007.
Una experiència a sisè de Primària
Institut Lluís Domènech i Montaner
GESTIÓ DE MATRÍCULA=> Manteniments =>Manteniments Matrícula => Manteniment Dades Centre Pla Manteniment en relació a l’obligatorietat de presentació de.
INTERVENCIÓ DE L’EAP ALS CENTRES CONCERTATS
L’atenció a la diversitat i la LOE (l’escola inclusiva)
I ARA, QUÈ PUC FER?.
FORMACIÓ CONTINUADA · DAP CAMP DE TARRAGONA
Antecedents (el context) Centre IATIC
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
I ARA, QUÈ PUC FER?.
LES UNITATS DE SUPORT A L’EDUCACIÓ ESPECIAL (USEE)
El nou pla docent de la UB: Adequació al sistema ECTS
LA CIÈNCIA A L’ESCOLA PRIMÀRIA
Jornada de portes obertes 5 de març de 2016
ESCOLA MUNICIPAL D’EDUCACIÓ ESPECIAL FÀTIMA
Parlar per escriure a partir de Hablar para escribir. Oriol Guasch. (2002) Aula de Innovación educativa, núm. 111.
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
EAP ANOIA COMPOSICIÓ PROFESSIONALS
Com introduir les Guies Docents
QUI SOM? ASPAS, Associació de pares de persones amb discapacitat auditiva Missió: Defensar, reivindicar i garantitzar els drets e interessos de la persona.
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
Infermer Oscar Rochera
Resultats DIAGNOSI SOCIO CULTURAL DE L’ENTORN FAMILIAR DELS I DE LES
Taula Rodona 3 Salut Mental i Educació: Esculls i reptes de futur, des de l’experiència dels programes actualment en funcionament. Marta Colomer Bolló.
Equips docents: Una forma diferent de fer docència
Seminari d’Educació Especial
DOCUMENTS D’ASSESSORAMENT
Presentació de 1r d’ESO Curs
1 La identificació com a usuari periodista es realitza la primera vegada introduint en el camp Usuario, la lletra E seguida dels vuit dígits del DNI.
PRESENTACIÓ de MATARÓ RÀDIO
“El perfil de mestre i professor”
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
Característiques  L'Educació Secundària Obligatòria o ESO dura quatre anys i està dividida en dos cicles: el primer (1r i 2n d'ESO), per a l'alumnat de.
ITINERARIS EDUCATIUS Marc Escalé, Bruna Riera i Marta Arumí.
PROJECTE LINGÜÍSTIC És l’instrument que possibilita que els centres educatius organitzin i gestionin determinats aspectes en referència a l’estat i a l’ús.
Inici del curs setembre de 2018
Proves de competències bàsiques als 14 anys
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
BIBLIOTECA ESCOLAR PuntEdu Curs 2007/08
Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica EAP DE SANT ANDREU
Formació per als equips directius d’educació secundària
CEIP AINA MOLL I MARQUÈS
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
Passes a seguir per iniciar un nou curs acadèmic en el GestIB
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
Gestió participativa dels projectes de centre
PROGRAMA ELECTORAL FeSP-UGT Universitat de València
Pla Integral de Salut Mental
GRUP DE TREBALL: ATENCIÓ DE CASOS
“SALUT MENTAL I EDUCACIÓ”
Àrea d’Atenció a les Persones
Adopció 3% dels nens d’E.E.U.U són adoptats.
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
CEIP CA N’ALZAMORA Escola pública Centre de nova creació
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
QUÈ ÉS LA LOMCE? LOMCE, és una llei que ha estat elaborada per persones alienes al món de l’educació, sense el consens o aprovació dels experts en la matèria.
El nen amb pèrdua auditiva a l´escola: Educació Infantil
La intervenció dels especialistes d’Educació Especial al centre
Aproximació telemàtica a l’art contemporani: Comunicació, art i educació Modalitat A. Classificació: Educació artística. Educació Visual i Plàstica.
DIVERSITAT I INCLUSIÓ L’atenció als alumnes amb MNM
ASSESSORAMENT TIC CURS Departament d’Educació
Servei Educatiu Baix Llobregat 5 EAP B 07 Cornellà-St.J.Despí
Transcripción de la presentación:

MODIFICACIÓ DE LES DADES DE LA BORSA DE TREBALL

Identificació Xtec

A l’aplicatiu s’hauria d’entrar a aquest apartat...

Per navegar a les diferents pantalles com si fóssiu a l’aplicatiu, cliqueu a les fletxes i als requadres taronja... I per acabar, una consideració final... Comentari final

TORNA

CONTINUA

A aquesta pantalla s’hauria de prioritzar els municipis i comarques on es vol ser nomenat com a substitut... CONTINUA

Si a aquestes pantalles amb jornades inferiors a la sencera, si no es realitza cap priorització s’entén que no es demana aquest tipus de jornada... CONTINUA

CONTINUA

CONTINUA

CONTINUA

Ara hauríem de desar, però cliquem “TORNA” per anar el menú principal

Depenent de les titulacio/titulacions que tinguis a aquest apartat hi hauran aquestes o altres especialitat que es podran escollir... TORNA

Definicions

Torna SELECCIO DE LLOCS DE TREBALL ESPECÍFICS Aula d’Acollida: atenció emocional i curricular personalitzada a alumnes nouvinguts per obtenir competències bàsiques en la llengua vehicular Aula hospitalària: atendre en el centre hospitalari als alumnes en edat d’escolaritat obligatòria perquè pateixen malalties greus que no els permeten assistir al centre Llocs que comporten itinerància en zones escolars i rurals i agrupaments rurals: Atenció com a especialistes als diferents centres d’ una zona o un agrupament rural comportant desplaçament Audició i llenguatge amb coneixement del llenguatge de signes: atenció a l’alumnat sord que requereix comunicar-se utilitzant els llenguatge de signes Atenció domiciliària: atenció educativa en el domicili familiar del alumnes en edat d’escolaritat obligatòria que pateixen malalties greus que no els permeten assistir al centre. Jornada laboral d’un terç (6 hores lectives) SELECCIÓ DE CENTRES AMB CARACTERÍSTIQUES ESPECIALS Formació de persones adultes: impartir educació primària i/o secundaria a les persones adultes Centres de recursos educatius per a deficients visuals: donar suport a les necessitats educatives especials als alumnes amb dèficit visual. Comporta desplaçaments. Centres penitenciaris del Departament de justícia: impartir docència a persones adultes privades de llibertat. Centres de recursos educatius per a deficients auditius: Mestres especialistes en audició i llenguatge i professors de psicologia i pedagogia per donar suport a les necessitat educatives especials dels alumnes sords o amb trastorns del llenguatge. Suposa desplaçaments. Equips d’assessorament psicopedagògic: professors de psicologia i pedagogia per donar suport psicopedagògic als centres docents. Suposa desplaçaments. Centres de protecció de menors: impartir docència a menors d’edat privats de llibertat. Torna

A totes les pantalles, en toques el botó de desar hauria de sortir aquesta pantalla... En acabar el procés de la modificació de dades seria molt recomanable revisar que tot estigui correctament desat i fer una impressió de les noves dades de la borsa...