Estat de benestar en els drets socials

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Les entrevistes: Segona part
Advertisements

Els bebes Tothom diu que son molt bufons però quant es fan grans son molt pesats.
PROJECTE FEM UN RESTAURANT
MARIA VIU AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
Educació per la sostenibilitat. Agenda 21
La Bíblia, font dels valors humans i socials
SOLIDARIS AMB ELS MÉS NECESSITATS
ARKITEMA, AALBORG | 2004 Elisabet Méndez Melillas.
QUINS MATERIALS SÓN MILLORS CONDUCTORS ELÈCTRICS?
El Pare Claret és un regal per a tots
CANELONS DE PERNIL DOLÇ,PINYA,NOUS,FORMATGE I FIGUES
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
PETITS REPORTERS Títol.
Valors/virtuts per a créixer com a persones.
ELS DRETS DELS INFANTS.
Les formigues.
17 de l’any cB Regina Tot escoltant “Laudate pueri” (escola de Montserrat) de Mendelssohn, lloem la generositat de tots els “petits” que saben compartir.
Fem de cuiners! Els nens i nenes de 2n. estem treballant els aliments per això hem anat al Nútrim a fer un taller de cuina per aprofundir en el tema.
La Bíblia, Font de Valors Humans i socials
PREGUEM: Pare, Perdó per les coses que he fet malament,
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
COSES  QUE  ENS  FAN  POR!!!.
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
Son mamífers, vertebrats i herbívors.
ELS DRETS SOCIALS Rics i pobres
UNS QUANTS CONSELLS QUE ET FARAN LA VIDA MÉS BELLA!
“LA VIDA ÉS UN DO DE DÉU I UN SERVEI ALS ALTRES”
Estat de benestar i drets socials
EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
Col·legi Sant Josep Obrer L’Hospitalet de Llobregat
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
Infants....
EL CAVALLET DE MAR I ELS SEUS FILLS
La vida és un do de Déu i un servei als altres
DONA I ET DONARAN Si tu reses i dones a la gent que pateix; Déu et donarà a tu. Resa i fes obres. Georgina Prat Marrasé.
Noms: Cristobal Grup i nivell: 5èA Escola: CEIP Anselm Clavè
Els nyama i el camperol Conte de Mali.
Els corriols Piu i Piua.
Com preparar una unitat per a l’avaluació
La Bíblia, Font de Valors Humans i Socials
XIII a Setmana de la solidaritat
BIODIVERSITAT A L’HORT
El que cal saber sobre l’estafa del FLA
Grup 2: Conseqüències de la vulneració dels drets humanas.
Tutorial com canviar color i paisatge
Les diferents realitats del món
Alumnes de 4T de primària - s.j.o. Barcelona
Treball efectuat per GUILLEM BIRBA i MARIA JORDANA
Religió Catòlica 2 Educació Primària.
LA ZEBRA ÍNDEX -Característiques - On viu - Alimentació - Comportament - Reproducció - Altres especies - Perills - Perquè he triat aquest tema.
Concurs bíblic: La Bíblia font de valors humans i socials.
HABILITATS COMUNICATIVES
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ
La Fugida.
d’una xerrada de l’Eduard Sala que trobareu a
SISTEMA DUNAR.
L’ ELEFANT.
Drets Socials.
Estat del benestar per a tots o privilegis per a uns quants?
Vulneració dels drets socials
Beatriz Guzmán Jun Hui Chen David de la Ossa Sergi Gontaler
ESTALVIANT VIDA? AMB SO.
Grup 3: Polítiques públiques i desigualtat social.
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
La vulneració dels drets socials
El SEGUIMENT DE COMPLECIÓ
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
Setmana de la Solidaritat 2010 – 2011 Escola Pública “Josep Carner” (Badalona) L’ EDUCACIÓ, UN FUTUR EN IGUALTAT: el que han de fer nens i nens de tot.
EXPERIMENTEM AMB L'AIGUA
Transcripción de la presentación:

Estat de benestar en els drets socials Alex Barranco Kelly Espinoza Marc Cabo Mireia Garrido Noelia Reinoso Naiara Roca

Imatge 1 En aquesta imatge, nosaltres pensem que està aquí perquè representa que està plena. No totes les persones poden gaudir d’una bona alimentació, hi ha gent que es mort per culpa de que no hi té diners. L’estat deuria de garantir o distribuir bé el menjar per a que totes les persones puguin tenir uns mínims per menjar.

Imatge 2 En aquesta imatge podem veure com un senyor està agafant paper, per després vendre-ho. És una cosa il·legal, però probablement si no ho fes no tindria diners com per sobreviure.

Imatge 3 En aquesta imatge veiem que la gent està vivint al costat de una riera que està contaminada i en una barraca que no son dignes i poden estar en perill. L’Estat no deuria de permetre això perquè tothom té dret a una vivenda acceptable.

Imatge 4 En aquesta imatge veiem una injustícia perquè són nens molt petits treballant i haurien d’estar a classe estudiant. L’estat hauria de permetre que tot el món té dret a tenir una educació digna.

Imatge 5 En aquesta imatge veiem que hi ha algunes persones que estan vivint molt còmodament utilitzant transports públics i d’altres països no s’ho poden permetre. L’estat hauria de permetre que totes les persones pugessin tindre serveis públics .

Imatge 6 Podem veure que algunes persones viuen bastant bé que es permeten coses innecessàries quan altres persones no tenen les necessitats bàsiques. Això es una injustícia i l’estat no hauria de permetre-ho.

Imatge 7 En aquesta imatge podem observar com algunes persones viuen en el carrer en unes condicions inacceptables mentre altres persones viuen en condicions acceptables. L’estat hauria de permetre que totes les persones poguessin viure en bones condicions.