PROGRAMA SOCRATES Accións COMENIUS Educación Escolar ERASMUS Educación

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
I JORNADA DE BUENAS PRÁCTICAS DEL PROGRAMA COMENIUS
Advertisements

DE SOC-LEO HACIA EL PAP ( ) Antonio Feliz Cotado. Director de la Agencia Española Leonardo da Vinci Carmen Moreno Huart. Directora de la Agencia.
ASOCIACIÓN MULTILATERAL COMENIUS MY ART IS YOUR ART"
O.P.E.E.C. PROGRAMA SECTORIAL COMENIUSAcogida de Ayudantes Comenius ObjetivosCaracterísticasTareas relacionadas con la ayudantía Beneficiarios Obtener.
PROGRAMA DE ACCIÓN COMUNITARIA EN EL CAMPO DE LA EDUCACIÓN, LA FORMACIÓN, LA JUVENTUD Y EL DEPORTE ERASMUS +
Dirección General de Formación Profesional Servicio de Formación Profesional Inicial y Aprendizaje Permanente Oviedo, 20 de noviembre 2007 Aprendizaje.
COHESIÓN ECONÓMICA Y SOCIAL Para reducir las diferencias económicas entre regiones y eliminar el retraso de las zonas más desfavorecidas, la comunidad.
CONSELLERIA DE CULTURA, EDUCACIO I ESPORT EL PROGRAMA DE APRENDIZAJE PERMANENTE PAP
Mª Jesús Martín Castro Área de Programas Educativos 24 octubre 2011.
14/04/2017 Programas Europeos SÓCRATES II es el Programa de acción de la Comunidad Europea en el campo de la educación que fue aprobado por el Consejo.
Programa de Aprendizaje Permanente [ ]
JORNADA REGIONAL DE LANZAMIENTO del PROGRAMA DE APRENDIZAJE PERMANENTE Oviedo, 20 de noviembre de 2007.
OBJETIVO GENERAL Promover el intercambio, la cooperación y la movilidad entre los sistemas europeos de educación y formación para que lleguen a convertirse.
Organismo Autónomo Programas Educativos Europeos PROGRAMA DE APRENDIZAJE PERMANENTE : Desarrollo, perspectivas y nuevas acciones.
Mª Jesús Martín Castro Área de Programas Educativos 12 diciembre 2012.
LEONARDO Y ERASMUS. OAPEE  Organismo Autónomo Programas Educativos Europeos.  Misión: gestionar la participación española en el Programa de Aprendizaje.
Mª Jesús Martín Castro Área de Programas Educativos 12 enero 2010.
La Movilidad y la Formación Profesional Específica.
ERASMUS. CARTA ERASMUS UNIVERSITARIA (ESTUDIOS) EXTENDIDA (PRÁCTICAS) EXTENDIDA (UNIVERSITARIA Y PRÁCTICAS)
Reunión de Representantes del CPR Región de Murcia 24-mayo-2016 Curso 2015/16.
COORDINADORES DE FORMACIÓN Asesor de referencia: Vicente Rico Cuba c/ Bahía Alicante Tfno.:
PROYECTO KA1: KNOCKING ON THE METHODS DOOR
PROGRAMA DE ESTIMULACIÓN DE HABILIDADES COGNITIVAS Y EMOCIONALES
ORIENTACIÓN A FAMILIAS CURSO 2016/2017
GENERATING CLIL BRIDGES: LANZAROTE – EUROPE CHALLENGE
Erasmus+:
oportunidades para la Educación y la Formación
3 Oportunidades en la acción clave 2 (KA2). 3 Oportunidades en la acción clave 2 (KA2)
EL PRACTICUM EN LA FORMACIÓN POR COMPETENCIAS
Becas Erasmus+ Estudios
LAS CASTAÑERAS Colegio Público.
SEMINARIO DE REPRESENTANTES DE FORMACIÓN 29 de noviembre de 2011
Funciones del profesorado
CONSEJO DE LA U.E. TRIBUNAL DE JUSTICIA.
PROGRAMA DE PREVENCIÓN NO ÁMBITO FAMILIAR “MÁIS QUE UN TEITO”
Plan de Desenvolvemento Sostible da USC
JORNADA DE PUERTAS ABIERTAS 7 Marzo 17:30
Licenciatura de MATEMÁTICAS
integración das TIC na práctica educativa en Galicia
CONVOCATORIA NACIONAL DEL PROGRAMA DE APRENDIZAJE PERMANENTE 2010
Introdución á sociolingüística da lingua galega
CONCILIACIÓN FLEXIBILIDADE TEMPORAL E ESPACIAL
Proxecto interdisciplinar
PROGRAMA DE MOVILIDADE SICUE
A intervención psicopedagóxica nunha escola de e para O ALUMNADO
O PROXECTO Elaboración e difusión dunha Diagnose e Plan de Acción das políticas de igualdade de xénero e loita contra a violencia de xénero na Provincia.
PROYECTOS : IES CARMEN BURGOS DE SEGUÍ
Humidais continentais do Norte da Península Ibérica: Xestión e restauración de turbeiras e medios higrófilos WORKSHOP.- Conservación e restauración de.
Estamos en rede.
Coordinadora de barrio Plan Comunitario de Teis
O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS (2009/10)
ASESORAMENTO AO PROFESORADO DENDE A ORIENTACIÓN ESCOLAR
PROGRAMA SOCRATES Accións COMENIUS Educación Escolar ERASMUS Educación
LA CIENCIA EN LAS ESTACIONES Y LOS TESOROS ESTACIONALES EN EUROPA
EMPRENDEMOS UNHA NOVA ANDAINA XORNADA DE PORTAS ABERTAS PARA FAMILIAS
FRACASO ESCOLAR By Claudia García Marcos Begoña Besada Romero
O DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN
Lei Orgánica 2/2006 de 3 de maio, de Educación LOE
I Congreso Ibérico.“A Fenda Dixital”
RECOÑECEMENTO DE COMPETENCIAS POR EXPERIENCIA LABORAL (Real Decreto 1224/2009, de 17 de Xullo, de recoñecemento das competencias profesionais.
CEIP CRUCEIRO VILALONGA.
ERASMUS+: LA INTERNACIONALIZACIÓN DE LOS CENTROS ESCOLARES
PLAN DE MEJORA DEL IES LA PEDRERA BLANCA
Reunión Representantes del CPR Región de Murcia
Traballo do anteproxecto: Asamblea de Huesca decembro
XXIV ENCONTRO ESTATAL DE ESCOLAS ASOCIADAS Á UNESCO. MELILLA-2011
Santiago de Compostela, 2012
Servicio de Relaciones Internacionales
TRATAMENTO INTEGRADO DE LINGUAS
A AVALIACIÓN NA EDUCACIÓN PRIMARIA
Transcripción de la presentación:

PROGRAMA SOCRATES Accións COMENIUS Educación Escolar ERASMUS Educación Superior LINGUA Educación de Idiomas GRUNDTVIG Educación de Adultos MINERVA Educación de TIC OBSERVACIÓN E INNOVACION C1.1. Proxectos escolares C1.3. Proxectos para o desenvolvemento escolar C1. Asociacións Escolares C1.2. Proxectos lingüísticos

AN C1. Asociacións Escolares C1.2. Proxectos lingüísticos Participantes: 2 escolas de 2 países europeos País1 Centro coordinador País 2 asociado AN

C1. Asociacións Escolares C1.2. Proxectos lingüísticos Países participantes Os 15 Estados membros da UE Os países da AELC-EEE: Islandia, Liechtenstein e Noruega Os países candidatos a UE: - Países da Europa central e oriental - Chipre, Malta, Turquía

C1. Asociacións Escolares C1.2. Proxectos lingüísticos Organismos participantes Escolas (2) Socios (opcional): entidades públicas universidades centros de formación do profesorado asociacións e organizacións sen ánimo de lucro centros de investigación educativa

C1. Asociacións Escolares C1.2. Proxectos lingüísticos Duración: 1 ano Temáticas: * arte * ciencia * medio ambiente * patrimonio cultural, ... Tipo de actividades: centradas no alumnado Requisitos: O proxecto está integrado na programación anual O proxecto ten un enfoque interdisciplinar O proxecto conta có apoio dos órganos de goberno O proxecto contribúe á execución das políticas comunitarias: - igualdade entre homes e mulleres - participación do alumnado con NEE/ en desventaxa social

C1. Asociacións Escolares C1.2. Proxectos lingüísticos Obxectivo: aumentar a capacidade de comunicación do alumnado nas linguas extranxeiras NON: ensino formal da lingua SI: proxecto de interese común Prioridade ás linguas menos difundidas Uso da lingua dos socios Se algunha das linguas non está no plano de estudios, poderase incluir Equiparación das dúas linguas “Producto final” bilingüe

C1. Asociacións Escolares C1.2. Proxectos lingüísticos O intercambio escolar Nº participantes: mínimo 10 alumnos + 2 profesores Idade do alumnado: mínimo 14 anos Duración: mínimo 14 días Aloxamento: nas casas das familias Temporalización: durante o curso do proxecto, ou ben no curso seguinte

C1. Asociacións Escolares C1.2. Proxectos lingüísticos Claves de éxito: As familias cooperan no proxecto O proxecto integra ó profesorado de distintas áreas O alumnado síntese copartícipe e comprende os obxectivos do proxecto O profesorado traballa en equipo O profesorado está informado e participa na toma de decisións O equipo directivo comprométese activamente O tema é relevante e motivador O profesorado participante NON é especialmente de linguas É un proxecto de escola

CALENDARIO ORIENTATIVO 1º TRIMESTRE 2º TRIMESTRE 3º TRIMESTRE Curso 03-04 Curso 02-03 Curso 04-05 Búsqueda de socios Solicitude da visita Búsqueda de socios Búsqueda de socios Realización da visita Solicitude do proxecto (antes do 20 feb?) Resolución da solicitude Proxecto Lingüístico (1 ano) CENTRO DE FORMACION E RECURSOS DA CORUÑA