GRUPS DE DEBAT “I al meu centre…”

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
L’electricitat:l’energia més versatil.
Advertisements

L’ERA DEL MAQUINISME Àlex Mogena.
Lloa el Senyor, ànima meva La lloança expressada en aquest salm es fonamenta en el poder creador del Senyor (v. 6) i en la seva bondat envers els.
EL SISTEMA SOLAR ELS PLANETES.
ELS PLANETES.
31 de l’any Regina Els “Records de pluja” de Marcel Olm ens fan desitjar una vida fecunda en l’amor.
La Terra.
EL SISTEMA SOLAR.
Quina és la fórmula de la felicitat que ens dóna la paraula de Déu?
MÚLTIPLES I DIVISORS ESCOLA EL Cim- 6è de primària.
Noms: Franco i Julio Grup i nivell: 5è B Escola: CEIP Anselm Clavé
UD: EXPRESSIÓ GRÀFICA: perspectives
Tot el que ens envolta és matèria, però...
L’Expressió escrita.
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
Creació d’un mapa personalitzat
CONCURS BÍBLIC HONESTOS SEMPRE
L'ILLA DELS 5 FARS (FERRAN RAMÓN CORTÉS)
FEM LA BOLA PETITA!.
Taller de flotació 1.
Potències de nombres racionals
Guillermo Martí Nomdedeu
Com podem ser solidaris d’una manera pràctica?
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
En Pinotxo i els colors A partir d’ara has d’anar fent “clic” amb el botó esquerre del ratolí fins que arribis al final del conte.
TINC SET!.
TEMA 2 Unitat 2: El problema de l’aigua.
Aquest és un missatge especialment inspirador i bell
“LA VIDA ÉS UN DO DE DÉU I UN SERVEI ALS ALTRES”
Les Ha que necessiteu per viure, els habitants del planeta terra, les Ha de terra en la terra i els planetes que necessitaríem si tothom visqués com tu.
AMOR.
Què existeix i què no existeix.
Lloa el Senyor, ànima meva La lloança expressada en aquest salm es fonamenta en el poder creador del Senyor (v. 6) i en la seva bondat envers els.
Problema 1: Trobar la recta que passa pel punts A(2, -3) i B(-1, 3)
DEÚ ET PARLA. DESCOBREIX LA SEVA PARAULA.
Carta d’un infant als seus pares.
La Bíblia, font de valors humans i socials
El Perfil de l’Educador: El Lideratge a l’aula
Noms: Cristobal Grup i nivell: 5èA Escola: CEIP Anselm Clavè
Ruben Balada Tripiana Informática
Objectiu Educatiu Trienni
valors humans i socials
El petit príncep
Noms: Grup i nivell: Escola:
Els animals s’assemblen moltes vegades a les persones...
L’electricitat i el circuit elèctric
Tutorial com canviar color i paisatge
ESCOLA ANTONI TÀPIES- 5èB
La vida no és sols per mi, sinó per servei, ajuda i bé dels altres
Poema de Victor Hugo (s. XIX)
Escolta aquesta bonica cançó, mentre contemples les pintures i llegeixes els missatges. Seguiré.
Consum per substàncies per any (últim mes)
CONCURS INVENTEM-REPTE REAL
“DÉU ET PARLA. DESCOBREIX LA SEVA PARAULA”
¿Era necessari tant de sofriment?
“Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau”
Beatriz Guzmán Jun Hui Chen David de la Ossa Sergi Gontaler
Noms: Gemma-Raquel Grup i nivell: 5è A Escola: CEIP Anselm Clavé
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
“NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU!"
La vulneració dels drets socials
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
EL QUADRAT LES MARIETES.
Els tres filtres 2018 .
COM NEIX UN PARADIGMA?.
Aquesta és la llegenda de la vella de sant hilari
El que ha passat està molt bé
Què fas a la universitat?
LA TERRA.
Què fas a la universitat?
Transcripción de la presentación:

GRUPS DE DEBAT “I al meu centre…” VI Trobada de Coordinadors/es Ambientals 31/05/2010

VÍDEO 1: “La tierra está enferma” http://www. youtube. com/watch

(1) I al meu centre quina resposta donam a aquesta crisi ambiental?

VÍDEO 2: “Contrapublicitat TR” http://www. youtube. com/watch

Vívim del capital, no dels interessos. I aixó és del tot insostenible. El 23 de setembre de 2008 els humans ja havíem esgotat el que la Terra era capaç de produir tot l'any 2008. Vívim del capital, no dels interessos. I aixó és del tot insostenible. Dades de Global Footprint Network a “Petites idees per garantir un gran futur”.

És a dir, quasi 6 “Balears equivalents”. A les Illes Balears, per a mantenir l'actual estil de vida, necessitaríem una superfície 5,8 vegades superior a la actual. És a dir, quasi 6 “Balears equivalents”.

El nivell de consum actual és físicament possible només perquè importem el que necessitem d'altres territoris i hipotequem els recursos de les generacions futures. Ivan Murray, geograf, professor UIB (2004)

Si tota la població del mon volgués tenir accés a la mateixa aigua, el mateix petroli, la mateixa fusta a què tenim accés nosaltres, caldrien tres planetes […]

Mentre tot sigui egoisme, mentre tot sigui voluntat de consumir, no farem res. Aquest discurs no és fàcil, però va entrant. I si no entra per les bones entrarà per les males. Arcadi Oliveres, economista, professor universitari

(2) Anam en el bon sentit o hauríem de donar una passa més decidida cap a una educació per a la sostenibilitat?

(3) Altres ENFOCAMENTS i PROPOSTES per a l’educació ambiental del segle XXI