EL RATPENAT Fet per: Mario Pinto, Raúl García, Kevin Lopez, Coral Moya i Rebeca Lopez.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
EL TEMPS. ¿QUÈ ÉS EL TEMPS? El temps és un concepte físic que tots experimentem quotidianament, però que es difícil de definir formalment. Es pot partir.
Advertisements

RESUM.
La llegenda m’ajuda a llegir el mapa.... a interpretar el que diu
Experimentem amb l’elasticitat escola arc iris roger soto, laura torcal, pere ros, lluc rodó, júlia aicart i jan sanfulgencio.
ORIENTACIÓ I COORDENADES GEOGRÀFIQUES
1. El problema de l’origen del coneixement i la veritat 1
5.
VIVIM AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
EL SISTEMA SOLAR.
Tema 2. DIVISIBILITAT.
CLAUDE MONET.
CIÈNCIES NATURALS TEMA 1. LES FUNCIONS VITALS
Recordem què vol dir ser adolescent
EL JOC DELS PINS CAMP D’APRENENTATGE D’EMPÚRIES
ELS MÈTODES D’EXPLORACIÓ DEL COS HUMÀ
JOHN LOCKE EPISTEMOLOGIA.
CEIP PERE VILA BARCELONA 2006/07
Escola de Karate do Salvador Àlvarez
En aquest salm –el més breu del saltiri– totes les nacions són convidades a lloar el Déu d’Israel (v. 1), per l'immens amor que té envers el seu poble.
T E O R I A D E L C O L O R Que cal saber sobre el color?
Éssers vius i éssers inerts
LA LLUM És una forma d’energia que percebem amb el sentit de la vista
COM VIATJA EL SO? Nenes i nens de 4t de primària IEA Oriol Martorell
EL TROBADOR de La Segarra, presenta.
COSES  QUE  ENS  FAN  POR!!!.
PUZZLETS Com resoldríes el repte? Té solució única?
Escola de Karate do Salvador Àlvarez
Una història de la tecnologia
Descobrint un tresor amagat
Quins documents puc posar al Campus Virtual de la UB?
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
1. L’empirisme de Locke 1.3. L’anàlisi dels conceptes de la metafísica escolàstica Pàgina 258 Els dos sentits de la substància: com a substrat i com a.
Les Ha que necessiteu per viure, els habitants del planeta terra, les Ha de terra en la terra i els planetes que necessitaríem si tothom visqués com tu.
Elaboració de panellets
RECOLLIM ELS DIBUIXOS Tothom ens va ajudar molt, i tots els alumnes de 1r a 4t van fer el seu dibuix. Amb aquests dibuixos vam decidir enquadernar-los.
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
RADIOGRAFIA DEL SO Pau Samarra Ardiaca IES Guindàvols 2n Batxillerat
ESCOLA CERVANTES (BARCELONA) CLASSE DE P-3 MARIA JOSÉ MATA
Per que treuen la llengua les serps ?
Trobadors Intercanviem opinions Formem els nostres grups
Has sentit a parlar de la marca personal?
L’AIGUA A LA NATURA.
Potser la seva vestimenta deia el que la seva ànima volia reflectir
Projecte: el mercat 2a PART P -4.
DINÀMICA DELS FACTORS BIOLÒGICS: Grans grups d’edat
La música és l’ART d’organizar els SONS en el TEMPS.
Excursió:Museu d’Arqueologia de Catalunya
Problemes que es poden resoldre amb equacions
Les taules de multiplicar
ACTIVITAT AL LABORATORI. “FEM UN VOLCÀ”
La llum i el so.
Interacció escola - entorn.
EL TURÓ DE L’ARBOCERA Massís de Céllecs
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
Música: Pasqua, del Petit llibre d’orgue de Bach
Classificarem la prova en 3 categories:
LA NOVA SELECTIVITAT I L’ACCÉS A LA UNIVERSITAT
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
SISTEMA DUNAR.
“Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau”
Aixequem-nos alt que l’energia ve de més amunt !!!
No et deixis enlluernar i posa atenció
La nina d’ivori Cartell 2016
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ.
A la classe de Medi ens vàrem preguntar quins dubtes voldríem aclarir envers el nostre cos… Després de molt pensar va sorgir la pregunta…
NOM DEL PAIS AUTORS DEL PROJECTE.
2. El problema de la naturalesa i del coneixement als inicis de la reflexió filosòfica 2.1. El concepte de physis Pàgina 21 Primer problema: Què és la.
VIVIM AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
Transcripción de la presentación:

EL RATPENAT Fet per: Mario Pinto, Raúl García, Kevin Lopez, Coral Moya i Rebeca Lopez

Activitat L’activitat ens explica com aconsegueix veure un ratpenat tot i que té la vista poc desenvolupada.

Qüestions Com percep un ratpenat la “imatge” dels objectes del seu entorn? Emet un so que nosaltres no podem percebre, llavors la seva oïda es capaç de saber si hi ha una petita presencia com d’un insecte.

Qüestions Quins òrgans dels ratpenats intervenen en la percepció de l’entorn? L’oïda del ratpenat interpreta aquest sons.

Qüestions Quina funció fan (aquests òrgans)? Detectar fins i tot la presència d’un petit insecte del qual es pot alimentar.

Qüestions En què s’assemblen un radar i un ratpenat? Els radars emeten ones de so que, en reflectir-se en els objectes, permeten localitzar i conèixer la forma de tots els obstacles i estructures de l’entorn com els radars.

Fotografies