COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Competències bàsiques i l’educació en Comunicació
Advertisements

El Plan de Comunicación UPC Sostenible 2015
Connecta Joven Imatges: NECESSITAT SOCIAL APRENENTATGE SERVEI
ELS EQUIPS D´ASSESSORAMENT PSICOPEDAGÒGIC
Què és la tecnologia?.
Escola Montserrat Sant Just Desvern
Programa de Transició Escola Treball
Toca fusta FENT DECORATS
1 u n i t a t L’educador infantil.
ATENCIÓ A LA DIVERSITAT Atenció educativa a l’alumnat immigrant
CRAI: Unitat de Procés Tècnic
IES SABADELL Juvenal nº 1 Sabadell (Barcelona)
Estudi per a la identificació de
Escola Oficial d’Idiomes de Tortosa
Recursos Informàtics en Història
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
L’Expressió escrita.
Cos i emoció Programa-taller d’educació emocional que es basa en el desenvolupament de l’autonomia personal i la regulació emocional.
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
Universitat i RSE: com podem ajudar? Universitat Rovira i Virgili
Presentació dels resultats de la primera fase del projecte PLANS DOCENTS i MATERIALS BÀSICS Barcelona, 22 setembre de 2016.
Esquema de treball Josep Minguell M. Mercè Fernández
va aprovar la Llei de Millora de barris.
ACCIONS GRUPALS AMB EL PROFESSORAT
ES:E - Objectius Donar una visió inicial de l’Enginyeria del Software
MÚSICA INSTRUMENTAL A PRIMÀRIA “violins i violoncels”
L’educació en valors cívics a través de l’educació física i l’esport
L’escola, l’entorn i la línia pedagògica.
Projecte d’Itineraris Formatius
EL PLA INDIVIDUALITZAT
MIREMMATEMÀTIQUES Lleida 24 d’octubre de 2009.
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
Presentació 9: De la Introducció a la Generalització
Les competències i la coeducació
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
Reptes per a incorporar les competències transversals a les nostres assignatures  M.Jesús Marco Galindo Estudis d’Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació.
L’orientació acadèmica i professional dels alumnes d’ESO:
PROGRAMA AMB EL LLIBRE SOTA EL BRAÇ!
Trobada monogràfica sobre Treball de Recerca
Gestió de les emocions PEX. SPR Curs U B.
Treball i aprenentatge en xarxa
Les pràctiques curriculars del grau d’Informació i Documentació
IV JORNADES DOCTORIALS
Llorenç Seguí capllonch 11 de juny de 2018
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
Una experiència d’ambientalització curricular als estudis de Magisteri de la FPCEE Blanquerna PAMB IV SEMINARI SOBRE AMBIENTALITZACIÓ CURRICULAR de les.
Formació per als equips directius d’educació secundària
Departamento de Pedagogia Aplicada
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE GRÀCIA
EXPERIÈNCIES EN UNA ASSIGNATURA OPTATIVA NO CONVENCIONAL: INTRODUCCIÓ ALS NOUS MATERIALS A L’ARQUITECTURA I Congrés UPC Sostenible i 13 de Juliol.
Nova taxonomia de tasques Webquest de Berni Dodge
CRAI: Unitat de Docència
RECERCA, FORMACIÓ i TECNOLOGIES DE L’ APRENENTATGE I EL CONEIXEMENT
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals
Màster d’Aplicacions Multimèdia
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
Convivència i Mediació Escolar
CEIP CA N’ALZAMORA Escola pública Centre de nova creació
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals (1)
CIENCIES DE LA TERRA I EL MEDI AMBIENT 2n batxillerat
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
Biblioteca escolar “puntedu”, espai de coneixement i aprenentatge
Què són les TIC ? ( Tecnologies de la informació i Comunicació)
Activitats en línia amb Moodle
Knowing by sharing ( Ens coneixem compartint)
ASSESSORAMENT TIC CURS Departament d’Educació
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Trobada monogràfica sobre Treball de Recerca
Transcripción de la presentación:

COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II) FORMACIÓ BÀSICA COMPARTIDA - PRIMER CURS Curs 2017-2018 GRUP 21 (Primària) Dilluns matí

OBJECTIUS I ÀMBITS Desenvolupar competències socials, emocionals i de treball en equip. Desenvolupar un projecte de integració de la tecnologia en contextos educatives basat en el making i la fabricació digital (elaboració, disseny, producció i difusió) on es treballin les habilitats comunicatives mitjançant eines digitals (web 2.0.) i recursos audiovisuals.

Continguts La comunicació en l'àmbit educatiu en: teoria de la comunicació humana la comunicació dins d’un grup, paper de les emocions la comunicació mitjançant eines digitals (eines web 2.0.) i fent servir recursos audiovisuals l’utilització d’ eines web 2.0. i altres programaris com suport al procès d’aprenentatge us creatiu de la tecnología (fabricació digital) per la seva integració en contextos educativos

METODOLOGIA La major part de les classes es desenvoluparan en seminaris en cada àmbit. Es farà servir el Moodle i altres eines a TAC (web 2.0.) Les tutories seran dimecres de 13 a 14 hs. Visites a un Ateneu de Fabricació Digital Assistència obligatòria (80%)

PROFESSORAT GRUP 31 Grups i emocions, Carme Serret carme.serret@uab.cat, G6, 162/ Aula: 22 TAC, Alejandra Bosco alejandra.bosco@uab.cat G6 ,266/ Aula 4 d’informàtica Coordinadora del grup

AVALUACIÓ Projecte comú 50 % Activitats individuals dels dos àmbits 50 % Grups i emocions: Treballs i examen TAC: Elaboració d’una carpeta d’aprenentatge digital ( activitats diverses mitjançant l’us d’eines web 2.0.)

Projecte Comú Projecte de fabricació digital d’un material per un context educatiu (desenvolupament grupal, en equip) Disseny i producció d’un objecte. Elaboració d’ materials àudiovisuals per documentar el procès i donar a conèixer el producte fabricat Cerca de informació, materials i eines diverses Anàlisi de diferents aspectes de la comunicació i les emocions en el procès grupal: caldrà obervar i analitzar el procès seguit pel grup (Cada cop que el grup es reuneixi físicament per treballar farà una tasca d’observació i anàlisi del propi procés grupal relacionat, connectant així la teoria amb la pràctica) Presentació pública del projecte