LA CIÈNCIA A L’ESCOLA PRIMÀRIA

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
TFG – Àrea Enginyeria del programari
Advertisements

Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
CLASSE:ELS ÀNECS PARVULARI 5 ANYS CEIP BARÓ DE VIVER
Ponència Una educació per a un nou país.
Portada. Portada Presentació: VEIEM I ESCOLTEM ALS EXPERTS Feu clic a sota.
Una experiència a sisè de Primària
El Projecte Qualitat és la proposta pel canvi en el context de l’escola vers una cultura de la Qualitat que cerca la sistematizació com a procés per a.
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
DESCOBRINT EL PAPER DEL FARMACÈUTIC EN PERSONES AMB
Library and Information Science Abstract
DESCOBRINT EL PAPER DEL FARMACÈUTIC EN PERSONES AMB
Escola de Karate do Salvador Àlvarez
Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau!
PRESENTACIÓ CRÈDIT DE SÍNTESI 1r ESO
Unitat 14 L’idealisme alemany José Vidal González Barredo.
1r TRIMESTRE 2n TRIMESTRE 3r TRIMESTRE
El nou pla docent de la UB: Adequació al sistema ECTS
3.4 El problema del coneixement
Éssers vius i éssers inerts
Potències de nombres racionals
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
Escola de Karate do Salvador Àlvarez
Mollerusa Museu del vestit de paper.
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
OBJECTIUS TALLER Saber d’on partim (PRIMÀRIA) i cap a on anem (SECUNDÀRIA) Descobrir els principals CANVIS que es produeixen. Saber què implica el canvi.
NUTRICIÓ I PREVENCIÓ DEL CÀNCER DE MAMA
Què existeix i què no existeix.
ESCOLA CERVANTES (BARCELONA) CLASSE DE P-3 MARIA JOSÉ MATA
Grups interactius a L’Esquitx
DIADA DE LA PAU A SJO.
CURS
Promoure l’activitat física en alumnes d’aula oberta a través d’activitats a la natura en un projecte interdisciplinari Autor: VILLARREAL MORENO, Jose.
Ciència, tècnica i societat
Sòcrates Treball fet per: Judith Zarcos, Amor Estrela, Sonia Valcárcel, Chema Roque, Carlos Gimeno y Pedro Lopez.
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
3. El problema del coneixement: teoria de la reminiscència
La metodologia es basa en el mètode científic
La pràctica reflexiva Conceptes i mirades del que implica aquest tipus de modalitat formativa.
les competències bàsiques
Presentació de la matèria de Química Curs 1r de Batxillerat
ELS NOSTRES FILLS: COM AJUDAR-LOS A CRÉIXER
“Engineering and society”- Congrés Sostenible de la UPC 1 de 11
Problemes que es poden resoldre amb equacions
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
Interacció escola - entorn.
3.4 El problema del coneixement
Passes a seguir per iniciar un nou curs acadèmic en el GestIB
“DÉU ET PARLA. DESCOBREIX LA SEVA PARAULA”
de Transferència Educativa
Caixes de descobriment
POSSIBILITATS EDUCATIVES DE LES EINES DE GOOGLE
OBJECTIUS DE LA WEBQUEST
El programa per fer mapes conceptuals
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
Observa aquesta balança i mira quins canvis hi fem
Palataforma web per a músics amateurs i semi-professionals
L’HANDBOL A L’ESCOLA.
Carta de compromís Manifest 3r ESO B 1.
Plantilla per realitzar un projecte
AMB DÉU TOT ÉS POSSIBLE Paula García Ruiz
EL QUADRAT LES MARIETES.
CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA PAU.
ARTS PLÀSTIQUES Eva Navas Vela 1.
La intervenció dels especialistes d’Educació Especial al centre
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
“Recursos Educatius en la Web” Rafa Atienza Blasco
(del conte Momo, Michael Ende, 1973)
CABREM TOTS AL GIMNÀS?.
Transcripción de la presentación:

LA CIÈNCIA A L’ESCOLA PRIMÀRIA Recursos per a l’escola Understanding Science, conceptual framework Universitat de Berkeley, California, USA http://undsci.berkeley.edu/teaching/allgoals.php

Objectius de l’ensenyamentde ciència a primària Què és la ciència? És coneixement sobre el món natural i el procés per obtenir aquest coneixement. Els científics fan i contesten preguntes. Una pregunta condueix a altres

Es basa en evidències Noves evidències fan canviar el coneixement

Com treballa la ciència Els científics observen, exploren, descobreixen i es comuniquen amb altres científics Observen gràcies als sentits i a diferents eines. No tots els científics estan d’acord. Es cerca patrons generals en el que s’observa.

Beneficis que genera la ciència Beneficis per a la societat, a través de la tecnologia. C-T-S. Beneficis per la pròpia ciència perquè ajudi a resoldre nous problemes.

Evitar errors com: Per a fer ciència just existeix el mètode científic. La ciència està formada per una col·lecció de fets. Els científics just usen la inducció i la deducció. Just amb experimentació és pot fer ciència.

Les ciències dures són més rigoroses que les blanes. Els coneixements aportats científicament són absoluts, no canvien. Si els coneixements poden canviar no podem confiar en ells.

Gràcies a la ciència ja ho sabem tot del món natural. Els científics són completament objectius