QUE FER QUAN ARRIBA UN SUSPENS A CASA?

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
6è. PRIMÀRIA Escola Gerbert d’Orlhac
Advertisements

Les entrevistes: Segona part
Com estudiar… El subratllat Organització de la informació Esquemes
P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
“ESCOLTA’M” La vinculació del tutor/a com a factor protector i alhora creador de resiliència en els infants de risc d’exclusió social.
VIVIM AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
MARIA VIU AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
Alimenta el teu cos.
El Pare Claret és un regal per a tots
TÈCNIQUES D’ESTUDI.
EL NEN/A AMB TDAH “ORIENTACIONS PER A LES FAMÍLIES”
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
3a PART Els nens i nenes de P- 4
AJUDEM-LO A ESTUDIAR DEDICAT A PARES I MESTRES.
PETITS REPORTERS Títol.
Coneixem el que estudien i ens hi impliquem
Recordem què vol dir ser adolescent
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
@sebastiani64.
TREBALLS D’ATENCIÓ AL PÚBLIC
Laia Martín Calderón Gerard Redondo Huelín Quique Talabán Martínez
L’escola, l’entorn i la línia pedagògica.
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
COSES  QUE  ENS  FAN  POR!!!.
Aquí tens alguns consells que Bill Gates recentment va fer durant una conferència en un IES sobre les 11 coses que els estudiants no aprenen a l’escola.
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
DIADA DE La pau i la no violència.
Un test per pensar... Materials de
La gestió per processos
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
Col·legi Sant Josep Obrer L’Hospitalet de Llobregat
Grups interactius a L’Esquitx
Concurs Bíblic Víctor Bernal Martínez Col·legi Sant Josep Obrer
DEPARTAMENT D’ORIENTACIÓ
Objectiu Educatiu Trienni
El Pare Claret és un regal per a tots
ENS TROBEM DE NOU.
ESTEM PREPARATS PER AFRONTAR L’ACP? Proposta d’itinerari d’Implantació
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
TECNOLOGIA.
"SENYOR, ENSENYA’M A SER FELIÇ I A DONAR PAU!"
XIII a Setmana de la solidaritat
ELS NOSTRES FILLS: COM AJUDAR-LOS A CRÉIXER
COM AJUDAR ELS NOSTRES FILLS EN LA TASCA EDUCATIVA
Les diferents realitats del món
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
"Senyor, ensenya'ns a pregar"
Millorar el rendiment escolar dels nostres fills i filles
L’ ESPÒNSOR QUÍ QUÉ COM.
“DÉU ET PARLA. DESCOBREIX LA SEVA PARAULA”
HABILITATS COMUNICATIVES
El portafoli d'aprenentatge de l’estudiantat
AJUDEM-LO A ESTUDIAR DEDICAT A PARES I MESTRES.
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
“NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU”
CONCURS BÍBLIC NOM: CÉSAR COGNOMS: GARCÍA MEDINA GRUP B DATA NAIXAMENT: 02/07/2003 COL·LEGI: SANT JOSEP OBRER CARRER: COVADONGA S/N
al nostre centre educatiu?
Assessorament de la Formació en Competències
DOMINIQUES de l'ENSENYAMENT Presentació del CARÀCTER PROPI
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
EL QUADRAT LES MARIETES.
Pureza de Maria Escola de pares - infantil
6a SETMANA de QUARESMA US PRESENTEM LA JOANA QUE ENS ACOMPANYARÀ EN AQUESTA SISENA SETMANA DE QUARESMA. LA JOANA DE VEGADES ES MOSTRA MOLT RESPONSABLE.
VIVIM AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA PAU.
Setmana de la Solidaritat 2010 – 2011 Escola Pública “Josep Carner” (Badalona) L’ EDUCACIÓ, UN FUTUR EN IGUALTAT: el que han de fer nens i nens de tot.
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
Transcripción de la presentación:

QUE FER QUAN ARRIBA UN SUSPENS A CASA? Curs 2016-2017

REFLEXIONEM I BUSQUEM SOLUCIONS JUNTS

LES NOTES SÓN UN INDICADOR DE COM EVOLUCIONA EL NOSTRE FILL O FILLA AL COL.LEGI, ES PER AIXÒ MOLT IMPORTANT LLEGIR I INTERPRETAR CORRECTAMENT EL SUSPENS ENS INDICA QUE ALGUNA COSA FALLA NO SEMPRE COM A RESULTAT DE MANCA DE TEMPS D’ESTUDI

NO A: CASTIGS CRITS DESPRESTIGI O HUMILIACIONS

SI A: PARLAR, CONVERSAR ESCOLTAR BUSCAR ALS MESTRES PER REBRE INFORMACIÓ

Impliquem-nos en els seus estudis Quan parlem de treball escolar ens referim a: Deures Preparació d’exàmens i assimilació de continguts El.laboració dels treballs Proporcionem tècniques d’estudi

L’actitut positiva dels pares i mares davant els deures ajuda als nens i nens a complir amb la seva obligació Destacarem: L’aprenentatge, és important reconèixer el valor dels deures com a eina d’aprenentatge La responsabilitat, entenent la responsabilitat com un benefici més enllà d’una obligació Els hàbits i rutines, encaixar els deures en les rutines diàries ajuda a no haver d’estar negociant continuament Temporalitzar. Quan de temps i quans de descans Estmuls positius, es bo aprendre, es bo ser responsable, ens fa ser grans i crèixer

Organització. Estableix amb el nen o nena les prioritats, les tasques més o menys difícils, acompanya la realització amb les seves preferències. Descansem 10 minuts, guanyem, més que perdem Reconeixem l’esforç i la dedicació, el millor premi, nosaltres Animem sempre, evitem la frustració i per tant l’abandó, tot som capaços Corregim. Revisem i corregim per afavorir l’aprenentatge, mai com una crítica

En quines condicions? Sense soroll Bona il.luminació Sense mòbil Sense televisió Sense distraccions Per què no una mica de música

Ajudar no es substituir Ajudem a comprendre, a cercar la informació i validar si ha aprés el contingut. Fer-ho per ells no suposa cap benefici, ni escolar, ni familiar, i sobretot ni personal Orientem però no oferim la resposta o mai aprendrà a trobar-la

No oblidem: Suport afectiu Temps d’oci Ambient familiar estable No exigir el que no es capaç

APRENGUEM DE L’ERROR Moltes gràcies