L'ILLA DELS 5 FARS (FERRAN RAMÓN CORTÉS)

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
Advertisements

AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
ELS LLENGUATGES VISUALS
Com estudiar… El subratllat Organització de la informació Esquemes
VIVIM AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
MARIA VIU AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
Alimenta el teu cos.
Quina és la fórmula de la felicitat que ens dóna la paraula de Déu?
Història de ZAQUEU (Lc 19, 1-10)
I transforma un llibre en un nou lector
Us proposem no tocar el ratolí i gaudir-ne
Us proposem no tocar el ratolí i gaudir-ne
El Pare Claret és un regal per a tots
Hi havia una vegada un lloc màgic, ple de color i aromes on vivia un drac panxa contenta. Era molt simpàtic, rialler i un enamorat del seu país, El Jardí.
3a PART Els nens i nenes de P- 4
TERMOREGULACIÓ HORÀRIA INDIVIDUAL DELS ESPAIS DEL CENTRE
PETITS REPORTERS Títol.
Projecte de P-3 4a Part Curs
MIQUEL MARTÍ I POL ( ) EN HOMENATGE.
Laia Martín Calderón Gerard Redondo Huelín Quique Talabán Martínez
La família de les tortugues
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
VALORS I VITUTS PER CRÉIXER COM A PERSONA
EL DIA SENSE COTXES 5è de Primària.
Aprenem a trasplantar Cicle Inicial.
Un bocí de pastís...?.
Aquí tens alguns consells que Bill Gates recentment va fer durant una conferència en un IES sobre les 11 coses que els estudiants no aprenen a l’escola.
DIADA DE La pau i la no violència.
Tothom pot aconseguir el que es proposa !!!
Un test per pensar... Materials de
Col·legi Sant Josep Obrer L’Hospitalet de Llobregat
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
LA LLUNA RUTH MORETA, HELENA CUNILL, HAIRAT ABUBAKAR, NOUH DAHOU, ROGER FONT I MIQUEL DELS SANTS.
Concurs Bíblic Víctor Bernal Martínez Col·legi Sant Josep Obrer
ENFUNDA’T JOSEP MARIA RIERA NOA MARTÍN ROBERT TORRES ZOUBAIR GUETTAF
Hi havia una vegada un nen que es deia Tomàs que volia ser mag.
DIADA DE LA PAU A SJO.
Objectiu Educatiu Trienni
Potser la seva vestimenta deia el que la seva ànima volia reflectir
La història de Sísif Mitologia Grega.
-FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA DIMECRES 9 -FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA SOMRIU, JA QUEDA POC PER CELEBRAR EL NAIXEMENT DE NEN JESÚS.
ESTEM PREPARATS PER AFRONTAR L’ACP? Proposta d’itinerari d’Implantació
Els nyama i el camperol Conte de Mali.
I vosaltres, qui dieu que sóc jo?
LES XARXES LOCALS i els seus components.
"SENYOR, ENSENYA’M A SER FELIÇ I A DONAR PAU!"
“CONVÈNCER EN POCS MINUTS”
XIII a Setmana de la solidaritat
PLA D’EVACUACIÓ Curs 2016/17 Generalitat de Catalunya
EL PRIMER MANAMENT MT, 22,
Treball efectuat per GUILLEM BIRBA i MARIA JORDANA
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
Cavall de Troia Marta Poveda 4rtB 6 juny de 2013.
“DÉU ET PARLA. DESCOBREIX LA SEVA PARAULA”
LA PANDILLA.
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
EUROFRAGANCE CAPTUREM SENSACIONS.
“Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau”
Tatiana Fichter Nogal Bárbara Congost Gascó.
HANSEL I GRETEL Hansel i Gretel vivien amb el seu pare un pobre llenyataire i la cruel madrastra. Eren tan pobres que gairebé ja no tenien ni menjar per.
ESTALVIANT VIDA? AMB SO.
Coral de les 10 verges que esperen el retorn de Jesús. Bach
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
EL QUADRAT LES MARIETES.
VIVIM AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
COM NEIX UN PARADIGMA?.
COM FER UNA EXPOSICIÓ ORAL
CONTE LA FADA EMPATIA VISITA UNA ESCOLA.
Transcripción de la presentación:

L'ILLA DELS 5 FARS (FERRAN RAMÓN CORTÉS) Noa Roig Ylenia Gómez Laia Caballeria Marina Porta Sara Risco Zaida Rodríguez

Introducció 5 ERRORS EN LA COMUNICACIÓ DEL FERRAN

PRIMERA VISITA : Far de Favàritx (39º59N – 4º16E) ERROR: va preparar molt de material, volent explicar moltes coses, però sense tenir clar, quin missatge volia donar. COM? La seqüència de Favàritx es repeteix cada nit prop de 3000 vegades. Repetició incessant; donava incansablement un únic missatge que es repetia tota la nit.

Far de Favàritx (39º59N – 4º16E) PRIMERA CLAU: Tota comunicació en públic ha de recolzar-se en una gran idea, i tots els arguments han de girar al seu voltant, mantenint-ne l’essència.

SEGONA VISITA: Far del Cap d’Artrutx (30º55N – 3º48E) ERROR: no havia utilitzat el recurs d’explicar històries per destacar una idea. COM? En Ferran es va allunyar del far, rodejant el mar, i va poder veure la manera en què la llum d’Artrutx brillava per sobre de tota la resta de punts il·luminats.

Far del Cap d’Artrutx (30º55N – 3º48E) SEGONA CLAU: El nostre missatge competeix amb una infinitat de missatges que rebem cada dia. Perquè la gent recordi el nostre missatge, l’hem de fer especialment interessant, això ho podem aconseguir a través de les històries.

TERCERA VISITA: Far de Punta Nati (40º03N – 3º48E) ERROR: No va escollir el llenguatge adequat a qui anava dirigit el discurs, cosa que el va allunyar dels oients. COM? En Ferran va observar com els vaixells que navegaven per la costa rectificaven el seu rumb en reconèixer el far. Llavors va pensar sobre el llenguatge dels fars: fàcil, intel·ligible i eficient.

Far de Punta Nati (40º03N – 3º48E) TERCERA CLAU: Hem d’utilitzar un llenguatge que compartexin tots els interlocutors i que sigui fàcil, ràpid i ple de complicitat.

QUARTA VISITA: Far de Cavalleria (40º05N – 4º05E) ERROR: No va ser conscient dels seus sentiments, va donar un missatge diferent al que volia donar. COM? En Ferran va visitar un cop el far per dins i va veure com es posava en funcionament, es va adonar de que és molt diferent el que passa dins del far, que al mig del mar.

Far de Cavalleria (40º05N – 4º05E) QUARTA CLAU: El missatge que val és el que es rep, no el que s’emet.

CINQUENA VISITA: FAR DE L’ILLA DE L’AIRE (39º48N – 4º17E) ERROR: va intentar convèncer els altres, arrossegant-los cap a ell. COM? Mentre es dirigia cap al far en Ferran es va donar que en tot moment era ell qui navegava cap al far, qui oferia la senyal que li mostrava el camí.

FAR DE L’ILLA DE L’AIRE (39º48N – 4º17E) CINQUENA CLAU: Hem de comunicar-nos amb respecte mutu i amb l’acceptació de les discrepàncies i oferint sempre la llibertat de compartir. Hem de convidar en lloc de convèncer.

CLAUS DE LA COMUNICACIÓ ÚNIC MISSATGE A TRAVÉS D’HISTÒRIES LLENGUATGE ADAPTAT SENTIMENTS CONVIDAR, NO CONVÈNCER

EN FERRAN JA TÉ LES CLAUS D’UNA BONA COMUNICACIÓ!

GRÀCIES PER LA VOSTRA ATENCIÓ Laia Caballeria Ylenia Gómez Marina Porta Sara Risco Noa Roig Zaida Rodríguez