SESSIÓ CLÍNICA.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
S4 League S4: Stylish, eSper, Shooting, Sports.. Dades tècniques Desenvolupada:Pentavision Distribuïdora:Neowiz Games Data de llançament:2008 Gènere:Joc.
Advertisements

EL TEMPS. ¿QUÈ ÉS EL TEMPS? El temps és un concepte físic que tots experimentem quotidianament, però que es difícil de definir formalment. Es pot partir.
DISEÑO DE INTERVENCIÓN TALENTO LÓGICO TALENTO CREATIVO.
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
Les amistats estan fetes de trossets....
CASOS CLÍNICS.
AIGUA I ACTIVITAT FÍSICA
Servei d’Urgències de l’Hospital de Sabadell i Centre Sociosanitari Albada Unitat de psicogeriatria Novembre 2013.
BLANCANEU I ELS SET NANS 1.
CATECISME de la Conferència Episcopal Espanyola Jesús és el Senyor.
BAUHAUS, una escola d’art
OLIMPIADA MATEMÀTICA 2010 FASE PROVINCIAL PRIMÀRIA PROVA INDIVIDUAL
El pare i la mare estaven mirant la televisió quan la mare va dir: “estic cansada, és tard, me’n vaig al llit”.
EL LLENGUATGE MUSICAL.
Pèrdues de memòria: de l’envelliment a la malaltia
No tractar el càncer de pròstata, ¿és correcte?
PRONOMS RELATIUS i PRONOMS INTERROGATIUS
Programa Pacient Expert ICS en MPOC
REUNIÓ INFORMATIVA.
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
CLAUDE MONET Obres clàssiques de pintura acompanyades
● Un home perseguit implacablement (v ● Un home perseguit implacablement (v. 9) apel·la al poder de Déu perquè el deslliuri dels seus adversaris.
PETITS REPORTERS Títol.
LA VIDA DE JOAN MIRÓ.
CONSULTA OBERTA LA CONSULTA OBERTA COM A REPTE PERSONAL I PROFESSIONAL. AJUDAT A VALORAR ELS ADOLESCENTS D’UNA ALTRA MANERA, FINS ARA, AL MENYS PER MI.
Laia Martín Calderón Gerard Redondo Huelín Quique Talabán Martínez
EL MISTERIÓS CAS DE LA ROBA BRUTA
La família de les tortugues
L’AMIC RETROBAT MARC RIUS CASAN.
TÈCNIQUES D’ESTUDI.
Aquí tens alguns consells que Bill Gates recentment va fer durant una conferència en un IES sobre les 11 coses que els estudiants no aprenen a l’escola.
ESCOLA MUNICIPAL D’EDUCACIÓ ESPECIAL FÀTIMA
INTRODUCCIÓ OBJECTIU MATERIAL I MÈTODE RESULTATS CONCLUSIONS
El pare i la mare estaven mirant la televisió quan la mare va dir: “estic cansada, és tard, me’n vaig al llit”. Fotografies de Chema Madoz.
FET PER L’ÈRIC I L’ANASTASIA
3. TOTS SOM DIFERENTS..
Col·legi Sant Josep Obrer L’Hospitalet de Llobregat
SALUT MENTAL.
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
DETECCÓ PRECOÇ ÉS PREVENCIÓ
RACONS RECURS PEDAGÒGIC QUE PERMET CREAR ESPAIS DE JOC ORGANITZATS A L’AULA Amb els racons es simbolitza la realitat exterior i es recrea un escenari.
Concurs Bíblic Víctor Bernal Martínez Col·legi Sant Josep Obrer
Hi havia una vegada un nen que es deia Tomàs que volia ser mag.
JO, AMB LES OBRES,ET MOSTRARÉ LA MEVA FE
TUTOR HABILITATS HABILITATS DE LIDERATGE D’OBSERVACIÓ HABILITATS
CONCURS.
SALUT MENTAL.
Activitats de comprensió
MORFOLOGIA i SINTAXI PRONOMS RELATIUS i PRONOMS INTERROGATIUS
XIII a Setmana de la solidaritat
SALUT MENTAL.
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
Alumnes de 4T de primària - s.j.o. Barcelona
Hi ha totes les idees principals; totes són completes
LES ITS: Mecanismes de transmissió i prevenció
Per la PAU, en record de RACHEL CORRIE.
· Tema seleccionat: Compartir.
“Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau”
L’HANBOL.
ESTALVIANT VIDA? AMB SO.
Als de la Bisbal tan els fots quedar bé com mal.
ESCOLA DE PARES I MARES DE L’IES VALLVERA
MORFOLOGIA i SINTAXI PRONOMS RELATIUS i PRONOMS INTERROGATIUS
Dr Jose Luis Tandaipan Eva Fontiverio
Autora: Paula PEdralva Garcia
Pureza de Maria Escola de pares - infantil
6a SETMANA de QUARESMA US PRESENTEM LA JOANA QUE ENS ACOMPANYARÀ EN AQUESTA SISENA SETMANA DE QUARESMA. LA JOANA DE VEGADES ES MOSTRA MOLT RESPONSABLE.
OWL Boy scouts summer ‘19 Quan: Del 25 de juny al 26 de juliol, de 9:00h a 13:00h Servei de menjador de 13:00 a 16:30 Lloc: Plaça 11 de setembre local.
EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE
Sobre l’esforç Anònim 2014 .
Transcripción de la presentación:

SESSIÓ CLÍNICA

David Sexe: Noi Edat: 17 anys 8 mesos 1ª V: Gener-03 M.C: TOC Temps d’evolució: Des dels 15 anys

SIMPTOMATOLOGIA (16a.) No poder parar de pensar. Cops forts al cap per treure’s els pensaments. Odi a l’escola. No poder tocar la roba de l’escola. No poder parlar de l’escola. Evitar als companys i seguir-los passant el pensament a la seva amiga (pensament positiu).

Molta dutxa, sabó i colònia, per descontaminar-se de l’escola. Escopir-se les mans per desinfectar-se de l’escola. Fer deures sense tocar llibres ni llapis. Tocar i apagar llums i aixetes. Rituals de repetició de paraules.

Tristesa, apatia, irritabilitat. Idees de mort. Tr. del son. No tics. No tr. d’aprenentatge ni interrelacional. No antecedents personals ni familiars. Pare 63a., mare 49a., germà 20a. (electrònica)

Proves neurofisiològiques: TAC, SPET i EEG normals. Estudi psicològic:

Diagnòstic: TOC Tractament psicofarmacològic durant 1 any 7 mesos. Actualment prenia: Besitran 250mg./dia. Anafranil 150mg./dia. Tranxilium 30mg./dia. Neurontin 1200mg./dia.

Evolució Milloria obsessions i compulsions. No tristesa, no apatia. Augment important de l’agressivitat i la irritabilitat. Descens del rendiment d’aprenentatges (tot i el canvi d’escola). Idees de mort

Obsessions i compulsions actuals: No poder parar de pensar (menys). Cops forts al cap (menys). Escopir. No veure res de BCN ni futbol a la TV (li recorda l’altra escola). Seguir antics companys (menys). Rituals que inclouen als pares. Quedar-se quiet i parlar sol.

Altra simptomatologia: Se sent rar, no és ell, està desorientat. Sensació de controlar les persones. Sent sorolls que no sap d’on venen. Autoagressions. Sensació de tornar-se boig. Intolerància frustració.

Síndrome serotoninèrgica És la síndrome clínica que resulta de la excessiva estimulació dels receptors serotoninèrgics centrals i perifèrics. Es caracteritza per canvis en l’estat mental i en les funcions motores i autonòmiques. Resulta d’una interacció medicamentosa on dos o més agents serotoninèrgics són administrats en combinació o presos en sobredosi.

L' inici del quadre clínic pot variar d’hores a dies després de l’exposició a l’agent(s) causant. La combinació de símptomes i signes és extremadament variable en cada cas. Canvis en l’estat mental inclouen ansietat, agitació, confusió, inquietud, hipomania, al·lucinacions, coma.

El tractament consisteix en discontinuar l’agent(s) implicat i administrar mesures simptomàtiques i de suport fins que es resolen els símptomes. És de severitat i durada variable. Freqüentment és lleu i autolimitat un cop es retiren els agents precipitants.

Descens i canvi psicofarmacològic lent i progressiu fins a: Besitran 200mg./dia. Zeldox 10mg./dia. Trankimazin 1mg. sublingual (si cal): 1 mes. Tècniques Cognitiu-Conductuals.

Evolució Des de set.-03 (18 a. 4 m.) milloria important. Actualment (19a. 7m.): Està estable i bé. Controla les obsessions i compulsions (són ximpleries). Repeteix 2n btx. en una acadèmia. Te xicota amb relacions sexuals satisfactòries. No auto ni heteroagressivitat, ni irritabilitat.

No Tècniques Cognitiu-Conductuals. Tractament psicofarmacològic actual: Besitran 150mg./dia i Zeldox 10mg./dia. No Tècniques Cognitiu-Conductuals. Moltes gràcies