Biologia i Geologia. 4t d’ESO

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Fem activitats amb vídeo!
Advertisements

L’EXPOSICIÓ ORAL DEL TREBALL DE RECERCA
Com estudiar… El subratllat Organització de la informació Esquemes
BAIXAR MAPES DE L’ICC (INSTITUT CARTOGRÀFIC DE CATALUNYA)
P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
PREZI Primers passos Davinia Alfonsin 4rt C Info. Tecnològica
AVALUACIÓ DE L’ASSIGNATURA DIDÀCTICA DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS, 1
AVALUACIÓ DE L’ASSIGNATURA DIDÀCTICA DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS, 1
Recursos Informàtics en Història
La Ràpita, platja i port.
3 Ara proposeu el portafoli a la vostra assignatura (2,5 h) presencials (4 h de treball fora de l’aula (presentació de resultats a l’Atenea 6 de març.
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
L’Expressió escrita.
TERMOREGULACIÓ HORÀRIA INDIVIDUAL DELS ESPAIS DEL CENTRE
PETITS REPORTERS Títol.
PROJECTE: AUTOR/A I L.LUSTRADOR/A A L’AULA
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
PAS 1 Omplir el model 303 com sempre però cal tenir 2 coses en compte:
PRESENTACIÓ CRÈDIT DE SÍNTESI 1r ESO
Experimentam amb la ciència
Taller SOBRE l’aigua: L'inventor gota.
QUE FER QUAN ARRIBA UN SUSPENS A CASA?
MAPES MENTALS TONI BUZAN
Projecte d’Itineraris Formatius
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
COSES  QUE  ENS  FAN  POR!!!.
UTILITZACIÓ DE GINYS EN EDUCACIÓ INFANTIL 3 ANYS
UVic i Rosa Sensat Maig de 2013
Escola de Karate do Salvador Àlvarez
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
COM FER ELS MURALS DEL PROJECTE:
LA TUTORIA DE PROFESSORAT NOVELL QUÈ ÉS. PER A QUÈ SERVEIX
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
Grups interactius a L’Esquitx
DIADA DE LA PAU A SJO.
Treball DE SÍNTESI 1r ESO
“Modelització d’un treball interdisciplinari amb la utilització de les TIC tenint com un dels elements de referència competències transversals i amb una.
- Treballem un projecte a l’aula d’acollida -
ENS TROBEM DE NOU.
Com fer una presentació? Comunicació oral
QUÈ CAL SABER PER FER EL TREBALL
Treballem la tardor Cicle Inicial.
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
Explicació de l’enunciat

TECNOLOGIA.
TREBALL D’INVESTIGACIÓ sobre la teoria de l’evolució actualment
Tutorial com canviar color i paisatge
El treball en equip a la Xarxa: estratègies docents
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
Projecte xarxa Aleix Adell, Asier Aguilera, Silvia Alba, Ivet Clavell
Treball cooperatiu “Els animals”
L’ ESPÒNSOR QUÍ QUÉ COM.
Pràctica 5.3: Construcció d’arbres de problemes i solucions
TREBALL D’INVESTIGACIÓ sobre la teoria de l’evolució actualment
QUÈ CAL SABER PER FER EL TREBALL
GUIA PER A REGISTRAR-NOS AL QUIZ
Als de la Bisbal tan els fots quedar bé com mal.
TREBALL DE SÍNTESI 2n ESO
La resolució de conflictes a través de l'assemblea de classe
Aula Oberta IES Arnau Cadell
PORTFOLI DE TREBALL COOPERATIU de la Maqueta de DNA
(Fes clic per entrar en el quadre i poder escriure) NOM DELS PERSONATGE (Per canviar la lletra i la mida ho pots fer des de FORMATO-FUENTE) Escriviu els.
NOM DEL PAIS AUTORS DEL PROJECTE.
TREBALL DE SÍNTESI TAMARIT 2019
Presentació assignatura
COM FER UNA EXPOSICIÓ ORAL
COLÒNIES- TREBALL DE SÍNTESI Del 15 al 19 de juny
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
Transcripción de la presentación:

Biologia i Geologia. 4t d’ESO EL DNA I ELS CROMOSOMES Biologia i Geologia. 4t d’ESO

TREBALL Haureu de fer un treball en grup sobre el DNA i els cromosomes. Aquest treball consistirà en la construcció d’una maqueta i la presentació d’una sèrie de conceptes que més endavant queden pautats.

QUÈ HAUREM DE PRESENTAR? 1- Maqueta del DNA, cromatina i cromosomes. 2- Explicació dels descobridors/a del DNA 3- Explicació del què és l’ADN i de què està constituït. 4- Què són els cromosomes i de què estan formats. 5- Funció del DNA i dels cromosomes. 6- Explicar la relació d’aquests conceptes amb el gen. 7- Explicar el procés què us hagi tocat: replicació, transcripció ,traducció, mitosi i meiosi.

COM HO FAREM? 1-Posarem en comú amb els nostre grup què sabem abans de començar. 2- Estudiarem a fons els conceptes que hem de construir 3- Triarem el material per construir la maqueta. 4- Triarem com volem explicar el procés que ens ha tocat: cançó, teatre, mural, …NO ES POT UTILITZAR CAP EINA DIGITAL 5- Planificarem bé què fa cada membre del grup: MAPA DE TASQUES. 6- Ens posarem a treballar: construir maqueta, preparar guió del què hem d’explicar, … 7- Farem l ‘e-portfoli del nostre treball col·laboratiu(digital)

COM AVALUAREM? COAVALUACIÓ I AUTOAVAUACIÓ AVALUACIÓ EXPOSICIÓ/MAQUETA Procés de construcció de la maqueta i de treball a l’aula Creativitat i originalitat de la maqueta Dinamisme ,seguretat i modulació de la veu en l’exposició Nivell del tema desenvolupat Organització de l’exposició (introducció, desenvolupament, conclusió) i temps . La farem a partir del porfoli que teniu pautat a part i de l’valuació de la resta de grups. És important en aquest document sigueu reflexius i sincers.

RECORDEU Heu de tenir en compte què s’avalua. Repartiu-vos bé la feina entre els membres del grup i col·laboreu equitativament. No podreu llegir la informació. Heu de fer l’esforç d’entendre el què explicareu per poder –ho transmetre als demés. Cada presentació serà d’uns 15 minuts ( 10 min. Maqueta i concepteS 5 min porfoli) Heu d’estructurar bé la presentació amb: INTRODUCCIÓ, DESENVOLUPAMENT I CONCLUSIÓ. Heu de tenir en compte què s’avalua.