Com a element simbòlic comptarem amb la figura de "l‘ atrapa-somnis":

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
6è. PRIMÀRIA Escola Gerbert d’Orlhac
Advertisements

P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
EBM LA FONTANA Escola Bressol Municipal de gestió directa de l’Ajuntament de Barcelona Districte de Gràcia Escola de tres grups: 1 de 18 infants de 2-3.
Programa de Transició Escola Treball
CONSELL COMARCAL DEL TARRAGONÈS Dr. Joan Fuguet Busquets
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
1 u n i t a t L’educador infantil.
LA TARDOR Cicle Inicial.
El Pare Claret és un regal per a tots
El Comerç Just com a model econòmic solidari
EXCEL·LÈNCIA PROFESSIONAL I INCREMENT
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
Avinguda Sant Bernat Calbó, 8 – Vic – Tel
Què és Càritas Dijous, 29 de gener de 2015.
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
CONVIVÈNCIA OBSERVATORI PER A LA E S C O L A R.
L’Expressió escrita.
Creativitat amb austeritat Impacte Projectes públic-privats
ELS DRETS I DEURES DE LES FAMILIES DE PERSONES AMB DID
Autor: Samuel Lozano Alcodori
SERVEI DE SUPORT PRELABORAL a les escoles 1 1.
Els sofistes i Sòcrates
CAMPANYA PER A L’ESTALVI D’ENERGIA
Una visió des de la família. Delegació de Família i Vida
Com podem ser solidaris d’una manera pràctica?
Projecte d’Itineraris Formatius
EL DIA SENSE COTXES 5è de Primària.
PROJECTE D’INNOVACIÓ TOTS FEM SALUT PERIODE 2006/09
PASSOS PER MEDIAR UN CONFLICTE
Pla de Gestió de la Diversitat de Manlleu (PGDM)
ANTECEDENTS I OBJECTIUS
UTILITZACIÓ DE GINYS EN EDUCACIÓ INFANTIL 3 ANYS
Escola de Karate do Salvador Àlvarez
Incorporació de la Perspectiva de Gènere en la Prevenció del vih en l’àmbit de les drogodependències  La perspectiva de gènere ens ofereix l’oportunitat.
HOLA NENS i NENES DE S.J.O.! BENVINGUTS AL NOU CURS
L´assaig de postguerra
PROGRAMA D’ACTUACIÓ MUNICIPAL I PRESSUPOST 2010
REVISIÓ DELS DOCUMENTS DE FONOLOGIA I LLENGUATGE
Objectiu Educatiu Trienni
ENS TROBEM DE NOU.
TAP E2 DE LES RESPOSTES A LES PROPOSTES
ESTEM PREPARATS PER AFRONTAR L’ACP? Proposta d’itinerari d’Implantació
ELS CONFLICTES ACTUALS Jordi Indiano
Com preparar una unitat per a l’avaluació
El repte d’incloure Recursos i estratègies
Treball i aprenentatge en xarxa
ELS NOSTRES FILLS: COM AJUDAR-LOS A CRÉIXER
El teu esforç, la seva energia
Responsables del projecte Ferran Tolosa. Edicions Cort
La imatge corporativa Una eina fonamental en l’actualitat
8 març Dia Internacional de les Dones
EUROFRAGANCE CAPTUREM SENSACIONS.
CONEIXEM EL NOSTRE POBLE:
Quin poble volem? CP Mare de Déu del Toro Es Mercadal
Una República europea implicada en la governança global Política internacional Una República europea implicada en la governança global La República.
Xarxa de Dones Directives i Professionals del Tercer Sector
Sant Feliu de Llobregat
Assessorament de la Formació en Competències
La resolució de conflictes a través de l'assemblea de classe
DOMINIQUES de l'ENSENYAMENT Presentació del CARÀCTER PROPI
DEFINICIONS DEL TREBALL EN EQUIP
CASAL D’ESTIU IL·LUSIONS 2016
Plans d’igualtat d’oportunitats Plans d’igualtat d’oportunitats
un camí cap a la convivència i el diàleg
Evolució del comerç als barris de Barcelona
Elaboració del Pla de formació ajuntament de viladecans
“Les Ciències de la naturalesa al Treball per Tasques”
Knowing by sharing ( Ens coneixem compartint)
MEDIACIÓ COMUNITÀRIA ICQP.
Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
Transcripción de la presentación:

Com a element simbòlic comptarem amb la figura de "l‘ atrapa-somnis": Pla de Sensibilització i Educació en Valors 2016 reCONEIXer observar-explorar-admetre-identificar-assumir-fer-se conscient-incorporar-valorar-apreciar-agrair-legitimitzar MISSIÓ “Rascar" en les causes de la crisi de refugiats actual - i relacionar-la amb crisis passades i les cronificades- Obrir-nos a manifestar les pors o desconfiances que ens genera i poder valorar la seva consistència. Renovar la mirada davant d'algunes situacions per transformar la posició de societat d‘ acollida com a "salvadora" i evolucionar cap a una postura de treballar conjuntament per unes relacions internacionals més justes. Com a element simbòlic comptarem amb la figura de "l‘ atrapa-somnis": què deixo passar com a positiu i què he d'atrapar i transformar en la visió de les relacions internacionals.

Objectius i Accions RESISTÈNCIES&RESILIÈNCIES CICLE REFUGIATS. Exposició "SÍRIA, LA PARAULA DE L'EXILI" Programació mensual Flors Sirera Manresa Solidària: Atrapa-Somnis! Fira ONGD (8octubre) Podries ser tu Activitat adaptada a col·lectius Catàleg a les escoles Producció exposició “una persona de Manresa/una persona refugiada” Bon Viure Bloc de Comerç Just i consum conscient / Inici mostra d’economia social Manresa, ciutat amb ànima Camí del respecte Ignàgora Aconseguir intercanviar inquietuds i propostes constructives davant l'actual situació internacional: què hem après d'altres crisis ? quin model de societat promovem amb les nostres respostes? a qui fem culpables? qui ha de construir les alternatives ? Incidir en l'opinió sobre la repercussió dels conflictes internacionals per tal de passar de la "por" a les víctimes a un sentiment de suport actiu. Visibilitzar els temes de Cooperació a nivell de ciutat interrelacionant el treball amb projectes de ciutat: enfortir els vincles entre el Pla de sensibilització i Manresa 22. “Productes del Pla” Itinerari a la ciutat sobre el respecte (Turisme) Mostra “Atrapa-somnis” I Exposició “Podries ser tu” (Acte relacionat dia internacional Drets Humans) Convocatòria de Projectes de Cooperació 2016