CONVIVÈNCIA OBSERVATORI PER A LA E S C O L A R.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
OBSERVATORIO PARA LA C O N VI V E N CI A E S C O L A R.
Advertisements

INSTITUCIONS COMUNITAT VALENCIANA
LA LLEI D’EDUCACIÓ de CATALUNYA
ELS EQUIPS D´ASSESSORAMENT PSICOPEDAGÒGIC
Cap a l’escola dels grans de la mà del CDIAP i l’EAP
TEMA 9. GESTIÓ ECONÒMICA I ADMINISTRATIVA DELS CENTRES
Programa de Transició Escola Treball
LA PREVENCIÓ DE RISCOS LABORALS VIARIS
1 u n i t a t L’educador infantil.
Pla per a la llengua i la cohesió social Pla educatiu d’entorn
SEMINARI: L’ORIENTACIÓ I LA PREVENCIÓ DE L’ABANDONAMENT ESCOLAR ALS CENTRES D’ADULTS. CURS Grup 1 La informació dels centres d’adults.
Diseny del power point: Violant Estreder
ATENCIÓ A LA DIVERSITAT Atenció educativa a l’alumnat immigrant
CRAI: Unitat de Procés Tècnic
Estudi per a la identificació de
Escola de cuidadors. Escola de cuidadors Una mica d'Història.
EXCEL·LÈNCIA PROFESSIONAL I INCREMENT
PLANIFICACIÓ ESTRATÈGICA
UF3 DISSENY DE PROJECTES I ACTIVITATS EDUCATIVES EN L’ÀMBIT FORMAL
Pla per a la llengua i la cohesió social Pla educatiu d’entorn
Taula local d’infància de Santa Coloma de Gramenet Sessió de constitució Secretaria tècnica 11 de Desembre de 2015.
Decret d’autonomia dels centres educatius
Esquema de treball Josep Minguell M. Mercè Fernández
LES UNITATS DE SUPORT A L’EDUCACIÓ ESPECIAL (USEE)
Pla d’Ordenació de les estructures administratives i de gestió de Medicina i Ciències de la Salut 16 de juny de 2016.
EL PLA INDIVIDUALITZAT
TFG I – PROJECTE PROFESSIONAL
AVALUACIÓ DE L’ACCIÓ DOCENT
Cambra Oficial de Comerç i Indústria de Sabadell
Decret d’autonomia dels centres educatius
INTERVENCIÓ COMUNITÀRIA INTERCULTURAL
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
EAP ANOIA COMPOSICIÓ PROFESSIONALS
QUI SOM? ASPAS, Associació de pares de persones amb discapacitat auditiva Missió: Defensar, reivindicar i garantitzar els drets e interessos de la persona.
Xarxa d’Escoles i Instituts per la Igualtat i la No Discriminació
COMISSIÓ D’ACCIÓ SOCIAL
Equip d’Inserció Laboral Comunitat Terapèutica del Maresme
Decret de Reglament per Educació Infantil i Primària (BOIB Núm.119, )
Policia + Tecnologia Mataró, 1 de juliol de 2003.
“EL PALIC, un model per a les illes”
Pla local per la inclusió social de Santa Coloma de Gramenet
Treball i aprenentatge en xarxa
RESPONSABLE SERVEI/OFICINA/DELEGACIÓ
MODEL DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME 27 d’abril 2006.
Us convidem a la Sessió tècnica:
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
Estrès laboral i L'estrès laboral és una resposta de l’organisme davant de qualsevol demanda o exigència a la qual està sotmès i que l’individu interpreta.
Una experiència d’ambientalització curricular als estudis de Magisteri de la FPCEE Blanquerna PAMB IV SEMINARI SOBRE AMBIENTALITZACIÓ CURRICULAR de les.
ALIANCES ESTRATÈGIQUES
Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica EAP DE SANT ANDREU
PdD Escola Salvador Espriu Característiques generals
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
ELECCIONS a CONSELLS ESCOLARS ESCOLES BRESSOL MUNICIPALS
Gestió participativa dels projectes de centre
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE GRÀCIA
IV Espais d'experiències.:pràctiques comparades
Barcelona, 23 de novembre de 2.009
EL PLAN DE GESTIÓN DE RECURSOS HUMANOS
SERVEIS CARTA DE SANTA COLOMA DE FARNERS
Albert Barceló Masdéu Grau d’Enginyeria Informàtica
La resolució de conflictes a través de l'assemblea de classe
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
Convivència i Mediació Escolar
un camí cap a la convivència i el diàleg
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
Biblioteca escolar “puntedu”, espai de coneixement i aprenentatge
ASSESSORAMENT TIC CURS Departament d’Educació
Transcripción de la presentación:

CONVIVÈNCIA OBSERVATORI PER A LA E S C O L A R

OBSERVATORI PER A LA CONVIVÈNCIA ESCOLAR Decret 233/2004 de 22 d’octubre del Consell de la Generalitat Valenciana. Instrument de caràcter consultiu que l’administració posa al servei de la comunitat educativa.

COMPOSICIÓ DEL PLE Conseller de Educació President Secretària autonòmica d’Educació Vicepresidenta Primer D.G. Avaluació, Innovació y Qualitat Educativa i de la Formació Professional Vicepresidenta Segona Representant Conselleria Sanitat Vocal Representant Conselleria Justícia i Administracions Públiques Representant Presidència de la Generalitat Directors de les 3 Direccions Territorials d’Educació Vocals D.G. de Universitats i Estudis Superiors D.G. de Ordenació i Centres Docents 2 Representants Federació Valenciana de Municipis i Províncies Representant Consell Escolar Valencià Representant Comité d’Experts Representant Servei Central Inspecció Educativa Representant Conselleria Benestar Social Secretari Conselleria d’Educació

COMITÉ D’EXPERTS Format per especialistes de reconegut prestigi en la matèria. Donarà suport tècnic al Ple i facilitarà el desenrotllament de les línies de treball que establisca. Assessorarà i proposarà mesures d’actuació, projectes de millora, investigacions i estudis. Difondrà informació als centres sobre gestió i prevenció de la conflictivitat en l’aula.

MISSIÓ DEL OBSERVATORI Coneixement, anàlisi i prevenció dels problemes de convivència als centres. Contribuir a la millora del clima escolar. Convertir el conflicte en un desafiament educatiu. Aconseguir que els membres de la comunitat educativa se senten: segurs/es, integrats/des, respectats/des i responsables.

OBJECTIUS/PRIORITATS DEL OBSERVATORI Obrir a la societat una finestra a la convivència en els nostres centres. Respondre i preveure conductes inapropiades Proporcionar seguretat i respecte a tots els membres de la comunitat escolar. Integrar des de la diversitat, resolent conflictes quotidians entre interessos diferents. Responsabilitzar tots activament en la construcció d’un clima escolar positiu.

FUNCIONS DE L’OBSERVATORI Estudi sistemàtic de la convivència als centres: situació i evolució. Difusió de dades, experiències i assessorament. Replega-anàlisi d’informació i foment d’investigacions. Formar la comunitat educativa en prevenció i resolució pacífica de conflictes. Orientar docents, alumnat i famílies en qüestions de convivència escolar.