Àrea d’Afers Acadèmics, Certificats

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
TUTORIAL BÀSIC PER A LA GESTIÓ DE LA UBICACIÓ DE LES PERSONES EN L’APLICACIÓ DEL CATÀLEG D’ESPAIS SERVEI TÈCNIC I DE MANTENIMENT.
Advertisements

El procés de Gestió del Treball de Fi d’estudis
EDICIÓ DEL CERTIFICAT SUBSTITUTORI DEL TÍTOL
NOTES TÍTOLS PROPIS> Tramitació
    Títols oficials > Enregistrament i lliurament de títols oficials Bellaterra (Cerdanyola del.
BAIXAR MAPES DE L’ICC (INSTITUT CARTOGRÀFIC DE CATALUNYA)
Exportar qualificacions a les actes
Importar les notes al Campus Virtual
Títols oficials. Tramesa dels títols als centres. Circuit
TÍTOLS DOCTOR INTRODUCCIÓ DE SOL·LICITUDS AMB TRASLLAT O CANVI DE PROGRAMES O DEPARTAMENTS NOTES: En la introducció a.
POSADA EN MARXA SUPLEMENT EUROPEU AL TÍTOL
GESTIÓ DE MATRÍCULA=> Manteniments =>Manteniments Matrícula => Manteniment Dades Centre Pla Manteniment en relació a l’obligatorietat de presentació de.
Presentació de la base de dades
Introducció de TEDIs (COACs) Versió 4.0
Servei de Gestió Acadèmica
ESecretaria CB Montpedrós
Presentació de la base de dades
FUNCIONAMENT DE L’EPÈRGAM
ENFISPO.
INDEX: Formes de pagament 1. Domiciliació bancària
Plataforma de l’alumne
Psycinfo Manual d’ús.
I ARA, QUÈ PUC FER?.
PAS 1 Omplir el model 303 com sempre però cal tenir 2 coses en compte:
Àrea d’Afers Acadèmics
PubMed i el gestor de revistes del CRAI de la UB (servei SFX)
El nou pla docent de la UB: Adequació al sistema ECTS
Servei de Gestió Acadèmica
(per al curs 2017/2018, preinscripció de 2017)
Menú => Gestió d’expedients => Adaptació per extinció de pla d’estudis.
Itineraris curriculars simultanis Bellaterra, 20 de novembre 2015
Les Restriccions d’accés
    Gestió d’expedients => Gestions individuals d’expedients => Introducció de pràctiques extracurriculars.
MANTENIMENTS DE MATRÍCULA de Plans d’estudis de Grau
Afegir/eliminar mencions i/o especialitats a la sol·licitud de títol
Tutorials Campus Virtual Càrrega automàtica d’alumnes
MANTENIMENTS DE MATRÍCULA de Plans d’estudis de Doctorat
AUTOMATRÍCULA Tutorial d’automatrícula adreçat als/les estudiants de la Facultat de Psicologia (estudiants que van formalitzar una matrícula abans.
L’ajuda t’explica com connectar-te
PROCÉS D’ENVIAMENT i RECEPCIÓ DE TÍTOLS AL MINISTERI
NOTES MATRÍCULA> Bonificació de Taxes Permanent
RYT a matrícula (MAT) reunió de centres 21/05/2015.
Formació de títols propis
Gestió electrònica del Dipòsit Legal
Presentació BATXILLERAT
1 La identificació com a usuari periodista es realitza la primera vegada introduint en el camp Usuario, la lletra E seguida dels vuit dígits del DNI.
MANTENIMENTS DE MATRÍCULA de Plans d’estudis de Màster
SCIENCE OF SYNTHESIS.
    Títols oficials > Impressió del certificat substitutori del títol amb el número de registre nacional.
ERIC Manual d’ús.
Automodificació de matrícula
NOTES MATRÍCULA> Enregistrament del. permís de residència
Calendari de pagaments
Preinscripció de màsters
Com s’han de signar electrònicament documents en format PDF?
    Títols oficials > Validació acadèmica massiva Bellaterra (Cerdanyola del Vallès), 4 octubre.
NOTES  EXPEDIENTS=> Reconeixement i transferència =>Anul·lació de reconeixement i transferència Bellaterra (Cerdanyola del Vallès), 3 de maig de 2017.
    Títols oficials > Llistat de sol·licituds de títol Bellaterra (Cerdanyola del Vallès),
TEMA 7. COMPRES, VENDES I EXISTÈNCIES
Gestió de Matricula > Manteniments > Manteniments Matrícula > Manteniment Dades Alumne Bellaterra (Cerdanyola del Vallès), novembre de 2015.
Àrea d’Afers Acadèmics, Certificats
Propostes de millora en el GIR
E-certificat Bellaterra, 20 de novembre 2015
TUTORIAL BÀSIC PER A LA GESTIÓ DE LA UBICACIÓ DE LES PERSONES EN L’APLICACIÓ DEL CATÀLEG D’ESPAIS SERVEI TÈCNIC I DE MANTENIMENT.
Exportar qualificacions a les actes
Manteniment de formes de pagament
El SEGUIMENT DE COMPLECIÓ
Estils i Plantilles Ms Word.
Manteniment calendari d'exàmens
PRESENTACIÓ Aquesta és la base de dades de sentències del CEMICAL.
Transcripción de la presentación:

Àrea d’Afers Acadèmics, SIGM@, Certificats     SIGM@ Notes certificats > Emissió i reimpressió de certificats Bellaterra (Cerdanyola del Vallès), 20 de novembre de 2013           Àrea d’Afers Acadèmics, SIGM@, Certificats

Àrea d’Afers Acadèmics, SIGM@, Certificats Índex 1. Emissió de certificats   1.1. Paràmetres d’emissió 1.2. Liquidació   2. Reimpressió de certificat Àrea d’Afers Acadèmics, SIGM@, Certificats

1. Emissió de certificats => Emetre certificat Aquesta funció permet emetre i imprimir un certificat a un usuari autoritzat. El procés consistirà en seleccionar: l’alumne, els paràmetres de codi de certificat, idioma i format els paràmetres acadèmics: barem a aplicar, ordre de les assignatures, dades d’accés a mostrar, si és el cas, o no mostrar les dades d’accés fer la liquidació de la taxa associada al certificat, emetre i imprimir el certificat. 1.1. Paràmetres d’emissió del certificat Àrea d’Afers Acadèmics, SIGM@, Certificats

Àrea d’Afers Acadèmics, SIGM@, Certificats Cerca de l’alumne: es selecciona l'alumne segons els paràmetres que apareixen a la pantalla. Codi certificat: seleccionem el model de certificat que volem emetre (CAP, CAP 123 o CAO). Idioma: seleccionem català o castellà Format de visualització: podrem visualitzar el certificat en pantalla i fer una impressió provisional abans d’emetre’l. Per al CAP/CAP123 i CAO només s'autoritza el format pdf. Format definitiu: per al CAP/CAP123 i CAO només s'autoritza el format pdf. Selecció de l’expedient: Seleccionarem l’expedient o expedients a certificar. Observacions: En el camp d’observacions posares aquelles dades que volem que surtin en el certificat com a “altres dades complementàries” Tan sols aprovades: Amb un “tic” seleccionarem aquest camps si només volem certificar les assignatures usperades. Barem a aplicar (si es desitja nota mitja): per mitjà de la icona seleccionarem el barem o barems, que calcularan la nota mitjana de l'expedient i dels cicles i que sortirà al certificat. Si no s'informa aquest camp el certificat s'emetrà sense aquesta dada. Per al CAP/CAP123 i CAO el barem a aplicar serà el núm. 2. i/o el 25 Ordre de les assignatures: marquem l’ordre en què es relacionaran les assignatures al certificat: per anys (s'ordenen segons l'any en què es van cursar), o per cursos (s'ordenen segons figuren al pla d’estudis). Dades d’accés a mostrar: podem seleccionar l’accés al centre o l’accés als estudis. Per al CAO seleccionarem l’accés al centre. Per aquells casos en que existeixin incorreccions en les dades d’accés que no permetin emetre el certificat, es podrà seleccionar l’opció de no mostrar les dades d’accés. Previsualització: Un cop es complimentin aquests camps podem previsualitzar el certificat, opció que ens permetrà veure en pantalla el certificat i imprimir un certificat “provisional”. Liquidació: A continuació farem la liquidació econòmica (associació de les taxes administratives al certificat). Àrea d’Afers Acadèmics, SIGM@, Certificats

Àrea d’Afers Acadèmics, SIGM@, Certificats Any acadèmic: sortirà per defecte el curs acadèmic actual. Data aplicació taxa: sortirà per defecte la data del dia. Si cal modificar aquesta data, el format d’introducció haurà de ser dd/mm/aaaa. Taxa administrativa: normalment només hi ha una taxa per certificat i sortirà per defecte. Classe de liquidació: per defecte sortirà l'ordinària. Si no és l’adequada, es seleccionarà mitjançant el desplegable. No es realitza el pagament: camp opcional. Es marcarà el “tic” només quan el certificat sigui sense cost econòmic, llavors caldrà seleccionar el motiu de NO pagament en el desplegable que apareixerà: Codi 1: certificat sense càrrec per continuació d'estudis. Codi 2: certificat sense càrrec per deteriorament de l’original Codi 3: certificat sense càrrec per a programes d'intercanvi. Codi 4: certificat sense càrrec per trasllat d'expedient dins de la UAB. Codi 5: certificat sense càrrec per situacions especials. Codi 7: certificat sense càrrec per expedició en l’altra llengua oficial (català o castellà). Només s’aplica si els dos certificats editats en cadascuna de les llengües tenen el mateix contingut. * (La resta de motius que apareixen al desplegable no s’utilitzen per als certificats) Àrea d’Afers Acadèmics, SIGM@, Certificats

Àrea d’Afers Acadèmics, SIGM@, Certificats Forma de pagament: Efectiu: es seleccionarà quan l'alumne faci el pagament en el TPV, o bé per ingrés en efectiu al compte de la UAB. Automàticament sortirà la data de moviment i la data de validació (surt per defecte la data del dia, però la podem modificar) Si s'ha marcat el camp "no es realitza el pagament", automàticament es gravarà com a modalitat de pagament "efectiu", alhora que es generarà una liquidació d'import "0" Entitat financera: es seleccionarà quan s'hagi de lliurar un abonaré a l'alumne per a què faci el pagament. Cal informar la data de moviment. Un cop complimentats aquests camps fem <acceptar> i verifiquem la liquidació. Si la liquidació no és correcta, la podem modificar tot prement <Modificar liquidació> Emissió: per a emetre el certificat. Un cop s'ha fet l'emissió el certificat quedarà validat, es gravaran els registres de l'emissió, es generarà i gravarà la taxa corresponent i NO es podrà tornar enrere imprimir rebut / imprimir abonaré: segons la forma de pagament escollida, per a visualitzar el document de liquidació definitiu i imprimir-lo, si és el cas. Des d’aquesta pantalla ja podem visualitzar el certificat i imprimir-lo. No obstant, també podem prémer l’opció <obrir en una finestra nova>. 2. Emissió de certificats => Reimprimir certificat Aquesta funció permet reimprimir o visualitzar (a un usuari autoritzat) certificats que ja han estat emesos. Cal tenir en compte que els fitxers dels certificats emesos seran guardats per un temps determinat. Seran esborrats a criteri de la Universitat per a evitar l’acumulació d’un número massa elevat d’aquests fitxers.   Àrea d’Afers Acadèmics, SIGM@, Certificats

2. Emissió de certificats => Reimprimir certificats Cerca de l’alumne: es selecciona l'alumne segons els paràmetres que apareixen a la pantalla. Apareixerà una llista dels certificats emesos a aquest alumne. Seleccionem el certificat de la llista prement <descarregar> Imprimim el certificat. S’imprimirà una rèplica del certificat originalment emès. Reimpressió: Es podran reimprimir els certificats que han estat emesos en el mateix curs acadèmic i amb un màxim de tres mesos abans. Àrea d’Afers Acadèmics, SIGM@, Certificats